۷۷۲۱۲۸
۱۸ نظر
۵۰۰۴
۱۸ نظر
۵۰۰۴
پ

سالک: مولاوردی، چراغ سبز به دشمن نشان داد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: چراغ سبز دادن به دشمن در شرایط فعلی تحت عنوان اختلاف بین سران قوا، خلاف نظر مقام معظم رهبری و به ضرر کشور است.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور شهروندی در مصاحبه با یک خبرگزاری آمریکایی،‌ اظهار داشت:

یکی از مسائلی که از ابتدا و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز گرفتار این نظام شده، وجود روشنفکران غربزده‌ای است که آبشخورشان مسائل جهان غزب است؛ آن هم در نظامی که ثمره خون شهدا و تلاش حضرت امام و ملت ایران است.

وی افزود: این مصیبتی است که گرفتار آن هستیم؛ این روشنفکران هر از چندگاهی با اظهار وجود، مسئله‌ای را علیه نظام مطرح می‌کنند و به خیال خودشان یک نوع بیان برای اصلاح امور است،‌ در حالیکه این نوع حرکت‌ها جنبه اصلاحی در این قضایا ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد:‌ ما اگر با حسن نیت به اظهارات خانم مولاوردی نگاه کنیم اینگونه می‌گوییم که نظرشان اصلاحی بوده اما جز خوراک برای بیگانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی چیز دیگری نیست.

سالک ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی گرفتار این روشنفکران غربزده است؛ خانم مولاوردی تاکنون چندین بار اظهاراتی داشته و قبلا هم این موارد تکرار شده است، بنده شخصا به ایشان چندین بار به صورت موردی گفتم که شما این حرف‌ها را زدید و تذکر دادم.

وی تصریح کرد: در حقیقت چراغ سبز دادن به دشمن در شرایط فعلی تحت عنوان اختلاف بین سران قوا خلاف نظر مقام معظم رهبری است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه با ناصحیح خواندن اظهارات و اقدامات اخیر دستیار ویژه رئیس جمهور در امور شهروندی،‌گفت:

امروز نیازمند این هستیم که اگر در یک تشکیلات اختلاف خانوادگی هم داریم باید آن را در شرایط کنونی کنار بگذاریم و وحدت و انسجام ملی را حفظ کنیم؛‌ لذا این نوع حرکت‌ها،‌ اقدام مثبتی برای نظام به حساب نمی‌آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرکس نظرش مخالف نظر شماباشد دشمن است، این یعنی خودخواهی، افکار فاشیستی..

    • بی نام

      شما بهتر نگران جیب خالی و شکم گرسنه مردم باشید حیف نون

    • بدون نام

      ای کا ش با دشمن که امریکاست با سیاست مبارزه شود

    • بدون نام

      تو هم معلومه توهم ‌زدی !!!

    • بدون نام

      حالا فهمیدید وحدت چیه؟

    • بدون نام

      خون شهدا ازموقعی پایمال شده که همه چیزمون را دادیم به عراقی ها

    • ببطرف

      بابا جمع کنید هرکی ی حرف درست میزنه بهش میگین روشنفکر غرب زده او خون شهدا رو برا ملت علم میکنید خوب خون شهدا رو حربه خوتون قرار دادید
      خون ملت کردین تو شیشه تحریم ها هم فقط برا شماها خوب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      اگر او غربزده است تو هم شرق زده هستی

    • ی نام

      چراغ سبز دشمن دست خودخودشماست

    • بدون نام

      دولتیها همشون یاران دشمنان هستند

    • بدون نام

      نمیدونم چرا حقیقت به به مذاق بعضیا خوش نمیاد!!!!

    • امیر

      تو راستگو هستی!!!

    • بدون نام

      اقای سالک چرا هرکس حرفی میزنه شما هم حزبی ها بهش حمله میکنید . هزار و یجور مشکل داریم و مردم در مضیقه زندگی میکن هر چه مردم فریاد میزنن فرایادرسی نیست هیچکس پیدا نمیشه که برا برون رفت از وضعیت بغرنج کنونی راهکار عملی پیشنهاد بده ولی موقعی که ی نفر حرفهایی بر خلاف خواسته شما میزنه یهویی مثل لشگر جنگجو وارد کارزار میشید. شماها را به عزای سیدالشهدا قسمتون میدم که از شهدا و جانبازان بهره برداری سیاسی نکنید .شما اگر واقعا برای خون شهدا ارزش قائل هستید به داد ملت شهیدپرور برسید که فشار تورم و بی عدالتی دلره له و نابودشون میکنه .

    • بدون نام

      خدایی اگر مردم نباشن حکومت بدرد نمیخوره ‌ . مردمی شریف که هر موقع فراخوان دادید فورا توی میدون حاضر شدن . به خدا حق مردم این نیست . دیگه وقتش رسیده که دعواهای جناحی را کنار بگذارید و با اتحاذ و همدلی کشور را نجات بدهید . بسه دیگه هر چی ثروت به جیب زدید .با این کارها و رفتار تون دارید آب به اسیاب دشمن میریزید . به قرلن قسم اگر جناحها از خواب غفلت بیدار شده و با هم متحد شوند امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه

    • بدون نام

      شمایی که هم قدرت هم ثروت هم تریبون دارید بجای حمله و توهین به یکدیگر با انجام کارهای عملی و اصولی وضعیت کشور را از بحران خارج کنید و حداقل به توصیه های رهبر معظم گوش دهید که فریاد میزنه دعوا نکنید وقت اتحاد و همدلی ست . اما چنان غرق در مادیات و ثروت های نجومی شده اید که گوش شنوا ندارید

    • بدون نام

      چرا بجای ارائه راهکار اصولی و عملی ، کارتون شده توهین و افترا و مشوش کردن اذهان مردم . شماها که سیاسی هستید مواظب حرف زدن تون باشید چون حرفهای نسنجیده باعث التهاب جامعه و تورم و سو استفاده دشمنان خارجی و دلالان مفسد داخلی که از خارجیها بدتر هستن میشه در نتیجه باعث فشار مضاعف به مردم و کاهش اعتماد مردم به مسولان میشه و اینجاست که دشمنان قسم خورده که در کمین نشسته ،فرصت را غنیمت شمرده و در جامعه نفوذ میکنن . اونوقت شماها بجای اینکه با تفکر صحیح جلوی این معضلات را بگیرید خیلی راحت برای رفع تکلیف تمام تقصیرات را گردن استکبار جهانی و.... می اندازید

    • میلاد

      احمد سالک بچه تو در آمریکا درس خونده مردم رو گول نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج