۷۷۲۲۰۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

شاهرودی: دست برانکو مقابل الدحیل خالی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌ بازیکنان حرف‌های برانکو را مو به مو گوش کنند و در زمین آنها را اجرا کنند پرسپولیس می‌تواند الدحیل را شکست دهد.

فارس: رضا شاهرودی در مورد دیدار روز دوشنبه پرسپولیس با الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ باید از اینجا حرفم را شروع کنم که دست برانکو در پرسپولیس خالی است.

پرسپولیس به دلیل محرومیت فیفا نتوانسته بازیکنان جدیدی بگیرد و بنابراین باید با همین نفرات موجود کارش را تا نیم‌فصل ادامه دهد اما خوشبختانه بازی برگشت در ورزشگاه آزادی است و پرسپولیس می‌تواند شکست یک بر صفر در قطر را جبران کند.

وی افزود: قطعاً برانکو الدحیل را به خوبی آنالیز کرده است و پرسپولیس در این بازی نباید دفاعی بازی کند. بازیکنان پرسپولیس اگرچه باید مراقب گل نخوردن باشند اما باید در بازی هجومی هم خوب عمل کنند. بازیکنان اگر حرف‌های سرمربی پرسپولیس را به مو به مو گوش کنند در زمین پیاده کنند پرسپولیس می‌تواند حریف قطری را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.

مربی تیم امید فوتبال ایران در مورد شناختش از الدحیل قطر گفت: الدحیل تیمی ضعیف‌تر از السد است و می‌توان این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست داد. حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر قطعاً یار دوازدهم و نقطه‌ اتکای خوبی برای پرسپولیس خواهد بود که هواداران می‌توانند روحیه مضاعفی به بازیکنان بدهند و بازیکنان هم باید با تمرکز بالا در میدان حاضر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اها خودش با لج بازیهای بچه گانه و کینه ای بودنش دست خودشو خالی کرد هر وقت یه بازیکن میدرخشه برانکو میندازتش بیرون انگار از محبوبیتش میترسه رامین رضاییان و تو اوج بیرون کرد محسن مسلمان و تو اوج بیرون کرد شک نکن چند روز دیگه علیپور و بیرانوند و شایدم سید جلال و میندازه بیرون اخر خودش باید بره تو زمین ادم عقده ای

    • بدون نام

      پرسپولیس با تعصب بازی کنه می‌بره شک نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج