۷۷۲۲۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

خبری دلنشین، چون رایحه عطر سیب

وزیر بهداشت و آموزش پزشکی به موفقیت جمعی از دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در کنکور سراسری و قبولی در رشته‌های پزشکی واکنش نشان داد و آن را «خبری دلنشین» توصیف کرد.

برترین ها: سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مطلبی که در صفحه اینستاگرام خود با عنوان «خبری با عطری دلنشین» منتشر کرده، آورده است:

«در هجوم خبرهای ناامیدکننده این روزها، خبری دلنشین چون رایحه عطر سیب، جانم را آرامش بخشید؛ قبولی تعداد قابل توجهی از جوانان عزیز سیستان و بلوچستانی در رشته‌های پزشکی.

هرچند این خبر چندان مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت، اما در میان ساکنان سختکوش آن استان پهناور، موجی از شادمانی و امیدواری پدید آورد و دلسوزان عرصه بهداشت و درمان کشور را به شکفتن جوانه‌های تازه بر درخت نوپای طرح تحول سلامت، دلگرم‌تر از پیش ساخت.

با این امید که همه ما، در انتشار بهتر و بیشتر خبرهایی از این دست، تلاش کنیم؛ موفقیت تمام جوانان برومند کشور، به‌ویژه آنان را که تا چند روز دیگر مشغول آموختن و کسب تجربه در رشته‌های مختلف پزشکی می‌شوند تا التیام‌بخش درد هموطنان باشند، از درگاه پروردگار متعال خواهانم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      جناب وزیر مرفه بیدرد شما خوب از آب گل آلود ماهی می گیرید

    • نسترن

      آفرین،به این جوانان عزیز،موفق باشین

    • بی نام

      شما چکار برای اونها میکنید میایید هزینه زندگی وتحصیلشون برآورده کنید که راحت تحصیل کنند تا بتونن به شهر واستانشون خدمت کنن

    • بدون نام

      بدبختا از بس که بهشون رسیدگی نکردین ( در واقع به وظایفتون درست عمل نکردین ) خودشون رفتن دنبال دوا و درمون خودشون

    • بی نام

      اره اینم درسته دیگه مشلمون حل شد خدارو شکر

    • بدون نام

      در ایران اصلا برا اینکه مردم چیزی نفهمد و خنگ باشنند تا یه عده از بیسوادی جهل مردم مثل دهه ۵۰سود ببرند به سواد ارزش قائل نیمشوند حتی برا استخدام هم دنبال افراد بیسوادن تا مدیراان بله قربانگو داشته باشند تا جامعه بله قربانگو باشد بنابرین کاری کردن مردم دنبال سواد نباشند مثل اصول گراها که با امدن مردم در صحنه و پای صندق جایگاهی نداند و دست به انواع خرابکاری و ترور میزنند تا مردم ناراضی بااشند ودر صحنه و پای صندق نباشند الان درس نمیخوانند

    • بدون نام

      دم همه شون گرم که با وجود اینکه در چهل سال گذشته کوچکترین امکاناتی براشون در این استان فراهم نبوده و مدام در مقابل هجمه های مختلف قرار داشتن، ثابت کردن که انسانهای واقعی هستن. الهی زنده باشن، الهی عاقبتشون بخیر باشه و یستم حکومتی ایرانی به گونه ای اصلاح بشه که قدر این عزیزان رو بدونن نه اینکه همه شونو از ایران فراری بدن

    • بدون نام

      همه می خواهند بروند پزشکی ! چرا ? حتما" برای خدمت ،....و این چرت و پرتها ! همه رفتن تجربی/همه چیز بهم ریخته ،.....همه به فکر خلاص شدن از این گردابن ! هیچ کس مسئولیت کارش رو قبول نداره ! بازار من گفتم ، من گفته بودم داغه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بکم بخواب ذهنت اروم بشه!

    • بدون نام

      چرا اقای وزیر دوروخوشحال شد ؟ مگربنظرش این بچه ها عقب مونده بودن یا از نظر پشتکار فرقی با بچه های اونا داشتن ؟ نکنه چون استانشون رو محروم گذاشتن فکر کردن دانشگاه را هم ازشون گرفتن ؟؟
      این خوشحالی از صمیم قلیشون نیست چرا که اگر بود برای این استان محروم ومردم محروم یک قدم کوچکی بر میداشتن

    • ه

      موضوع عجیبی نیست مگر جوانهای این استان با جاهای دیگر چه فرقی دارند هر فردی در هر جایی زحمت بکشد نتیجه اش را می بیند قبول شدن در هرجایی پذیرش مسولیت است وآش دهان سوزی هم نیست همه جوانهای کشور باید مسولیت پذیر باشند وبه اداره کشور وآینده کشور کمک کنند موفق باشند

    • سید علیرضا معتمد فر

      نمی دانم ما چرا اینقدر منفی گرا هستیم چرا هرکاس هر حرفی میزند ما ایراد می گیریم وزیر حق ندارد درمنطقه ای پزشک کم دارد وای شما که در تهران نشسته اید آیا خودتا یا فرزندتان یا برادرتان یا خواهرتان حاضرید طرح یک ساله اتان پزشک ان جا باشید چرا نمی فهمید چرا وزیر خوشحا ل شده اورا مسخره میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج