۷۷۲۲۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: این پیروزی، خیلی مهم بود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، علی رغم رضایت از پیروزی ۲-۱ تیمش مقابل واتفورد، از اینکه بازیکنانش در نیمه دوم از فشار حملات کم کردند، ابراز ناخشنودی کرد.

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، علی رغم رضایت از پیروزی ۲-۱ تیمش مقابل واتفورد، از اینکه بازیکنانش در نیمه دوم از فشار حملات کم کردند، ابراز ناخشنودی کرد.

واتفورد در هر ۴ دیدار قبلی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر به پیروزی رسیده بود اما شیاطین سرخ به لطف گل های روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ، توانستند به سه امتیاز این دیدار برسند و تک گل آندره گری هم نتوانست مانع از شکست تیم میزبان شود.

در پایان بازی، مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد اهمیت این پیروزی گفت:" خیلی مهم بود. با این پیروزی، ما با تاتنهام و آرسنال هم امتیاز شدیم. ما ۴ تا ۶ امتیاز با تیم های بزرگ فاصله داشتیم و اگر پیروز نمی شدیم، واضح بود که این فاصله کمی بیشتر می شد.

مورینیو: این پیروزی، خیلی مهم بود

واتفورد تیم خوبی است. آنها می دانند که چطور برای تیم های بزرگ مشکل ایجاد کنند. من بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم- گاهی اوقات متاسف می شوم که در رختکن دوربین نداریم زیرا من دقیقا اتفاقی که رخ داد را به آنها گفتم- که می توانیم 4 یا 5- صفر به پیروزی برسیم یا به دردسر می افتیم.

در نیمه دوم، فشار بازی ما کاهش پیدا کرد و سپس گل خوردیم و پس از آن نتیجه می توانست به سود هر تیمی رقم بخورد. فکر می کنم تکل آخر روملو لوکاکو به عنوان مدافع راست، همه چیز را نشان می داد.

فکر می کنم او تصویر تیم است؛ تیمی که در نیمه اول، برای دقایق طولانی خوب بازی کرد. اما ما تجربه بازی در اینجا را داشتیم. فصل گذشته آنها تسلیم نشدند و وقتی بازی باز شد، آنها به خودشان اطمینان پیدا کردند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج