۷۷۲۴۶۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

قراب: پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر داریم

یک عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید ابتدا قرار بود با موافقت نماینده‌های استقلال و پرسپولیس دیدار سوپرجام به تعویق بیفتد اما گذر زمان نظر فتاحی را تغییر داد.

ایسنا: استقلال فردا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دیدار برگشت برابر السد قرار می‌گیرد تا بتواند شکست سه بر یک بازی رفت را جبران کند و راهی نیمه رهایی این مسابقات شود.

جواد قراب، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، صحبت‌هایی را درباره مسائل مختلف از جمله بازی فردای تیمش برابر السد، حمایت از سرمربی آلمانی آبی‌ها و شکایت از رای صادر شده برای دیدار سوپرجام انجام داد که شرح کامل این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*به نظر شما استقلال می‌تواند در دوحه شکست را با پیروزی عوض کند و راهی مرحله بعد شود؟

من مطمئنم استقلال می‌تواند نماینده قطر را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. اگر کسانی هم هستند که دوست ندارند استقلال برنده شود،‌ من این قول را می‌دهم که آن‌ها نیز با برد پرگل استقلال خجالت‌زده می‌شوند و شاهد صعود تیم ما خواهند بود. شاگردان شفر برد شیرینی کسب خواهند کرد و با خیال راحت آماده نیمه نهایی و لیگ برتر می‌شوند.

*روحیه بازیکنان بعد از این دیدار چگونه است؟ آیا آن‌ها اعتماد به نفس کافی برای شکست یاران ژاوی را دارند؟

رفتن امیرحسین فتحی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه با بازیکنان به دوحه این موضوع را آشکار می‌کند که بازیکنان اعتماد به نفس لازم را برای تقابل با السد و شکست این تیم را دارند. فتحی می‌تواند به گونه‌ای با بازیکنان صحبت کند که آن‌ها روحیه‌شان را به دست بیاورند. چند روز قبل هم از نظر روحی و هم از نظر مالی بچه‌ها شارژ شدند و انگیزه زیادی برای حضور در میدان دارند. البته ممکن است شارژ مالی صورت گرفته آن‌چنان نباشد،‌ اما به هر حال تاثیرگذار است.

همیشه عده‌ای بعد از بازی برای بازیکنان‌شان پاداش تعیین می‌کنند، اما ما بازیکنان‌مان را با خیال راحت به میدان می‌فرستیم تا دغدغه‌ای نداشته باشند و فقط به فکر شکست حریف‌شان باشند. البته این قول به بازیکنان داده شده است که اگر بتوانند به نیمه نهایی صعود کنند، مبلغ قابل توجهی به آنان پاداش خواهیم داد.

شاید پول حرف اول را بزند، اما بازیکنان ما هم غیرت و هم روحیه بالا برای شکست حریف‌شان را دارند. من مطئمن هستم که آن‌ها با چنگ و دندان خواهند جنگید تا السد را شکست دهند.

* استقلال بازیکن شاخصی همانند ژاوی و گابی ندارد، اما مثل پارسال متحد هستند. آیا این اتحاد امسال هم به کمک شاگردان شفر خواهد آمد؟

شفر همان مربی پارسال است و می‌دانیم که روی بازیکنان کار کرده تا آن‌ها هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ ذهنی آماده مصاف با نماینده قطر باشند. ما در تهران به اشتباهات تاکتیکی نباختیم، بلکه اشتباهات فردی مهم‌ترین عامل شکست تیم برابر السد شد.

حتی در گلی که قطری‌ها از روی پرتاب اوت به ثمر رساندند مدافع تیم ما زودتر می‌توانست مقابل بازیکن حریف قرار بگیرد و توپش را قطع کند. استقلال همان تیم است و فرقی نکرده، تیمی با همان روحیه مثبت و البته کامل‌تر که قرار است با ذهنیت خلق یک معجزه در کشور غریب پرچم ایران را بالا ببرد.

بازیکنان ما به تازگی با هم هماهنگ شدند و سه بازیکن خارجی جذب شده انگیزه زیادی برای خودنمایی و جلب رضایت سرمربی دارند. استقلال فردا فعل خواستن را صرف خواهد کرد و با نتیجه خوب زمین را ترک می‌کند. شاید ما دو سه بازیکن سال قبل خود را نداشته باشیم، اما هم بازیکنان با کیفیتی به ما اضافه شده‌اند و هم تجربه فصل قبل بسیاری از بچه‌ها به کمک جوانان خواهد آمد.

*آیا پیگیر قضیه سوپرجام به دادگاه عالی ورزش (CAS) هستید؟

به شدت پیگیر این موضوع هستیم. من حدود ۱۰ روز قبل از حضور ملکی در جلسه شورای تامین هیات استان در جلسه‌ای که با دعوت فتاحی همراه با نماینده‌های فدراسیون و باشگاه پرسپولیس برگزار شده بود، شرکت کردم. صحبت‌هایی انجام شد و قرار شد بازی به تعویق بیفتد و حتی این قول به من داده شد.

من به این قول شفاهی اکتفا نکردم و از مسوولان سازمان لیگ خواستم که نامه تعویق این بازی‌ را برای ما ارسال کنند که آن‌ها هم قول دادند این کار صورت بگیرد،‌ اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

در آن جلسه حتی نماینده پرسپولیس هم اذعان کرد آقای گرشاسبی تمایل دارد بازی عقب بیفتد، اما نمی‌دانم بعدا چه اتفاقی افتاد آن را خدا می‌داند. ما پیگیر این شکایت هستیم زیرا مساله حیثیت باشگاه در میان است. بحث شخص و نفر نیست، بحث آبروی یک باشگاه قدیمی است که نباید با آن به راحتی بازی کرد.

من حتی در بازی‌های محلی هم ندیدم که چنین کاری صورت بگیرد. اگر تیمی آماده بازی نبود، بازی به یک روز دیگر موکول می‌شد. این مساله کشوری است و هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جایگاه والایی در فوتبال ایران دارند. حتی برای پرسپولیس که تعدادی از ملی از پوشانش را برای حضور در جام جهانی در اختیار نداشت، شکست در این دیدار خوب نبود و به‌خاطر همین توافقی انجام شد که بازی به عقب بیفتد.

*آیا مستقیما با آقای فتاحی صحبت کردید؟

بله من شخصا به آقای فتاحی گفتم که استقلال تیم بسیار بزرگی است و پرافتخارترین تیم ایران است، چطور می‌توانید به راحتی این تیم را سه بر صفر بازنده اعلام کنید. کدام قانونی می‌گوید که تیمی که به زمین نیامده می‌تواند سه هیچ برنده شود.

فتاحی حتی به من گفت که ما سعی می‌کنیم مشکل این بازی را حل کنیم و پیشنهاد داد که دو تیم بدون ملی‌پوشان‌شان بازی کنند. نمی‌دانم چرخه تصمیمات به چه سمتی چرخید و تصمیم بر آن شد که ما بازنده این دیدار باشیم.

*آیا نکته‌ای مانده است که بخواهید یادآور شوید؟

فقط این را بگویم که برای دیدار فردای دو تیم استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان قطری خود آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم هر دو تیم برنده زمین را ترک کنند، زیرا بحث ملی و ایران در میان است.

من به عنوان یک استقلالی اصیل دوست دارم تیمم با نتیجه سه بر صفر برنده شود تا به نیمه نهایی صعود کند. این را می‌دانم که بازیکنانم با جان و دل بازی خواهند کرد و حتی به قول رایکوف سرشان را جلوی توپ خواهند گذاشت. تمام بازیکنان از دروازه‌بان گرفته تا نوک خط حمله باید بجنگند تا استقلال پیروز شود. این باعث می‌شود حال خوشی در مردم ایجاد شود و حداقل برای روزهایی مردم غم خود را فراموش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      اقای عزیز ماهم دوست داریم ایران برنده این بازی بشه ورنگ برامون فرقی نداره حیف که ابنجا کاررو خراب کردن
      البته من هم به این روحبه واعتماد به نفس شما احسنت میگم
      ولی۰۰۰۰۰۰۰۰۰!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟
      بازم۰۰۰۰۰۰۰

    • بدون نام

      یک عمر با این توهمات زندگی کردیم

    • سیاوش

      جناب کارشناس ارشد علوم ارتباطات و فناوری باشگاه اس دق لال
      اونجای آدم دروغگو!!!!:؟؟!!!
      میشه اون نقطه از دنیا رو معرفی کنی و به ما هم نشون بدی که اگه یک تیم بازیکنانش آماده نبودند مسابقه رو موکول میکنند به روز و.تاریخ دیگه ای ،،....
      باز هم تاکید می‌کنم که
      اونجای آدم دروغگو،،،،،،
      راستی دیشب خواب دیدی یا پریشب که حتما«««اس دق لال»»»
      ،تو قطر السد رو می بره و شما هم صعود می‌کنید
      داداش حتما خواب نما شدی
      خخخخخخخخخخخخح

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج