۷۷۲۴۸۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

صادقی: تصادفی به صدر جدول نرسیدیم

هافبک گلزن تیم پدیده می گوید پیروزی این تیم در بازی جام حذفی و برابر تیم مدعی ذوب آهن، نشان می دهد که مشهدی ها تصادفی به صدر جدول رده بندی نرسیدند.

ورزش سه: سعید صادقی قطعا یکی از بهترین بازیکنان تیم پدیده در لیگ هجدهم است. صادقی که به همراه بازیکنان پدیده توانستند تیم فوق العاده ای را روانه بازی های لیگ و جام حذفی کنند درباره دیدار برابر ذوب آهن و صعود به مرحله بعدی بازی های جام حذفی گفت: ما هدفمان برد در این بازی بود و تمام انرژی مان را گذاشتیم تا به همه ثابت کنیم که پدیده ای که در لیگ شاهد هستند را می توانند در تورنمنت های دیگر هم ببینند اگر قرار بود که ما جام حذفی را فدای لیگ برتر کنیم در این بازی به میدان نمی رفتیم و پیش از آنکه مقابل ذوب آهن حاضر شویم از بازی انصراف می دادیم.

او ادامه داد: بهرحال ما برای موفقیت در جام حذفی هم برنامه داریم و خوبی آن هم این است که موفقیت در آن این است که شما با خیالی راحت می توانید در آسیا حضور پیدا کنید. حرف و حدیث قبل از این بازی زیاد بود اما ما با بردمان جایی برای ادامه حرف و حدیث ها نگذاشتیم؛ نه اشتباهی، نه اینکه داور را دچار شک و تردید کنیم و نه ضدفوتبالی بازی کردیم.

هافبک پدیده درباره روند خود در تیم پدیده نیز گفت: تا بدین جای کار ۳ گل و ۲ پاس گل داشتم که خدا را از این بابت شکر می کنم اما این موفقیت را به تنهایی کسب نکرده ام و تلاش و زحمت تمام بچه های تیم باعث شده تا عملکردم به چشم بیاید. اگر روند من خوب است در واقع روند تیم است که خوب بوده است. من به اتفاق تمام بچه های تیم تلاش می کنیم که موفقیت های پدیده ادامه دار باشد تا دل مردم مشهد همیشه شاد باشد.

صادقی درباره رقیب های پدیده در جدول رده بندی گفت: ما اصلا به بازی های دیگر نگاه نمی کنیم و راه خودمان را می رویم؛ هدفمان این نیست که تیم های دیگر چه مسیری را طی می کنند. تمام اهدافمان موفقیت در بازی های پیش رویمان و کسب بهترین رتبه است. خوشبختانه با روند خوب مان در لیگ و جام حذفی نشان دادیم به صورت تصادفی صدرنشین نشده ایم.

او در پایان درباره دیدار آتی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز نیز گفت: همه بازی ها سخت است و تراکتور هم تیم خوب و بازیکنان مطرحی دارد اما اسم ها در فوتبال بازی نمی کنند و هرکس بیشتر بجنگد و تلاش کند می تواند موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدیده قهرمان

      دوست دارم سعید جون باتمام وجود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج