۷۷۲۵۳۰
۷۲ نظر
۱۱۸۶۸
۷۲ نظر
۱۱۸۶۸
پ

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

هری پاتر، جادوگر باهوش و زیرکی که چندین سال مخاطبین کتابخوان و علاقه‌مندان سینما را سرگرم نگه داشته بود پس از پایان این مجموعه بازنشسته شده است و دیگری خط و خبری از این جادوگر زیرک نیست. در این بین شخصیت‌های خیالی مجموعه فیلم‌های هری پاتر پس از پایان این فیلم‌ها به موفقیت‌های زیادی رسیدند و زندگی آن‌ها همچنان در عالم خیال و رؤیا ادامه دارد.

برترین‌ها: هری‌ پاتر، جادوگر باهوش و زیرکی که چندین سال مخاطبین کتابخوان و علاقه‌مندان سینما را سرگرم نگه داشته بود پس از پایان این مجموعه بازنشسته شده است و دیگری خط و خبری از این جادوگر زیرک نیست.

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

در این بین شخصیت‌های خیالی مجموعه فیلم‌های هری پاتر پس از پایان این فیلم‌ها به موفقیت‌های زیادی رسیدند و زندگی آن‌ها همچنان در عالم خیال و رؤیا ادامه دارد. با این حساب از آنجایی که خبری از ادامه داستان‌های جادوگر مورد علاقه دنیای سینما به گوش نمی‌رسد در ادامه قصد داریم با هم ببینیم شخصیت‌های دنیای هری پاتر این روزها مشغول چه کارهایی هستند.

جینی ویزلی زندگی جدیدی را شروع کرده است

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

سرنوشت جینی ویزلی در دستان توانمند جی‌.‌کی رولینگ است و از آنجایی که جادوگران داستان هری‌ پاتر دوران کودکی خود را پشت‌سر گذاشته‌ و بزرگ شده‌اند چاره‌ای ندارند به غیر از این که همانند آدم‌ بزرگ‌ها قدم به دنیای واقعی و زندگی معمولی بگذارند.

خوشبختانه در این زندگی معمولی جین ویزلی بازی کوئیدیچ را فراموش نکرده و با تمرین‌های زیاد به یکی از ورزشکاران حرفه‌ای این رشته تبدیل شد و پس از چندین سال بازی برای هالی‌هد هارپیس این ورزش را کنار گذاشت و به گزارشگری برای این رشته ورزشی مشغول شد.

وزیر جدید سحر و جادو

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

بدون شک اگر طرفداران خبر داشتند که قرار است وزیر جدیدی برای سحر و جادو انتخاب شود صف‌های طولانی برای این سمت تشکیل می‌دادند. این طرفداران با کمال میل حاضرند تا آثار مخربی که دد ایترها در دنیای سحر و جادو انجام داده‌اند را اصلاح کنند.

اما بخت با هواداران یار نبود و این فرصت از دست رفت و پس از اینکه لرد ولدمورت از دنیا رفت، وظیفه اصلی محفل ققنوس پیدا کردن یک وزیر جدید سحر و جادو بود. طرفداران مجموعه هری پاتر چیزی زیادی از شخصیت شَکِل‌بولت (Shacklebolt)، در فیلم‌ها ندیده‌اند اما این شخصیت را در کتاب‌های این مجموعه زیاد شاهد هستیم و به همین دلیل است که وی به عنوان وزیر جدید سحر و جادو انتخاب می‌شود. به لطف او تبعیض و فرق گذاشتن میان جادوگران از بین رفت.

چرخه همیشگی عشق و دلدادگی

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

هری پاتر در نهایت متوجه شد که دل به جینی بسته است، عشق و دلدادگی هری به جینی را در دو کتاب آخر هری پاتر شاهد بودیم. در این بین هری پاتر هرگز کاری برای ابراز عشق انجام نداد و همانند یک بچه سربه‌زیر رفتار کرد.

این داستان ادامه داشت تا اینکه هری خواهر دوستش را با مرد دیگری مشاهده کرد و متوجه شد که اگر دست نجنباند دیر می‌شود. از طرف دیگر از آنجایی که جینی نیز مهر هری را در دل داشت عشق و دلدادگی این دو به سرانجام رسید و ماحصل عشق هری پاتر و جینی سه فرزند با نام‌های جیمز سیریوس، آلبوس سوروس و لیلی است.

هرمیون گرنجر و ران

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

در طول فیلم‌های هری‌ پاتر، شاهد افت و خیز رابطه ران و هرمیون گرنجر بودیم و از آنجایی که حتی در دنیای جادوگران نیز زندگی بالا و پایین‌هایی دارد ارتباط این دو شخصیت با هم دائم در حال بهبود و تخریب بود. این داستان ادامه پیدا کرد تا اینکه در فیلم The Deathly Hallows فرصتی برای ابراز عشق میان این دو پیدا شد. در این بین طرفداران زیادی فکر می‌کردند که در نهایت هرمیون زیبارو نصیب هری پاتر خواهد شد اما جی‌.‌کی‌.‌رولینگ داستان دیگری در سر داشت و ران و هرمیون گرنجر عاشق یکدیگر شدند و نتیجه ازدواج آن‌ها دو فرزند بود.

مدرسه جدید جادوگری هاگوارتز

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

مرگ لرد ولدمورت، معادلات زیادی را در دنیای هری پاتر به هم ریخت که یکی از این موارد مدرسه‌ای بود که دوستان جادوگر ما در آن تحصیل می‌کردند. نوزده سال پس از نبرد هاگوارتز، مدرسه برای دفاع در برابر معلم هنرهای سیاه، یک مدیر انتخاب کرد.

برای طرفداران هری پاتر کاملاً قابل حدس بود که پروفسور مینروا مک گونگال به‌عنوان مدیر جدید انتخاب شود. از طرف دیگر از وقتی که ولدمورت فوت کرد نفرینی که برای پروفسور هنرهای سیاه شده بود شکست و هیچ معلمی دیگر نمی‌توانست این سمت را به مدت بیشتر از یک سال اتخاذ کند.

نسبت خونی میان هری و ولدمورت

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

در زمینه رابطه خوبی میان هری پاتر و ولدمورت شک و شبهه‌های زیادی وجود دارد طرفداران نیز شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح کرده‌اند.

این قضیه به اندازه‌ای بالا گرفت که جی‌.‌کی‌.‌رولینگ شخصاً شایعه را تأیید کرد و مدعی شد این دو شخصیت مهم دنیای هری پاتر از طریق پِورل‌ها (Peverells)، با هم رابطه خونی دارند. آن‌ها سه برادر بودند که به عنوان اولین مالکین Deathly Hollows شناخته می‌شوند.

تغییر رفتار نویل لانگ‌باتم

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

حتماً شما هم در فیلم‌ها و داستان‌ها دیده‌اید که یکی از شخصیت‌ها پس از تجربه حوادثی به کلی تغییر رفتار می‌دهد و آدم دیگری می‌شود. این وضعیت را در مجموعه هری پاتر نیز شاهد بودیم و نویل لانگ‌باتم که شخصیتی عجیب و نچسبی داشت به یکباره به کاراکتری مهم و دوستداشتنی در فیلم‌های هری پاتر تبدیل شد.

پس از نبرد هاگوارتز، گروه بچه‌های جادوگر به استعدادهای نویل پی بردند از طرف دیگر رابطه نویل لانگ‌باتم با هانا آبوت نیز باعث جذابیت روند پیشرفت داستان او شد. جی‌.‌کی.‌رولینگ در جایی گفته است که نویل لانگ‌باتم بالای یک مهمانخانه زندگی کرده است.

زندگی خانوادگی تدی لوپین

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

رولینگ مدعی است هرگز نمی‌خواست لوپین یا تانکس، جان خود را در نبرد هاگوارتز از دست بدهند، اما برای اینکه داستان یتیم‌ها استحکام لازم را پیدا کند او به شخصیت‌هایی نیاز داشت که پدر و مادر خود را از دست داده باشند. چنین امری در دنیای جادوگری هری پاتر خیلی هم دور از ذهن نیست و همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید هری و نویل هر دو افرادی هستند که بدون حمایت والدین به مردان بزرگ و قدرتمندی تبدیل شدند.

تدی بدون حمایت پدر و مادر خود در کنار پدربزرگ و مادربزرگ به زندگی خود ادامه داد و آن‌ها سعی کردند زندگی خوبی را برای تدی بدون حضور ولدمورت نابکار فراهم کنند.

جدایی سه شخصیت مهم

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

هری، ران و هرمیون سه کاراکتر اصلی فیلم‌ها و کتاب‌های هری پاتر هستند که طرفداران در سال‌های متمادی آن‌ها را دنبال کرده‌اند. این شخصیت‌ها از بچه‌های جادوگر به جادوگران بزرگی تبدیل شدند که همیشه در کنار یکدیگر بودند و به همین دلیل طرفداران فکر می‌کردند آن‌‌ها برای همیشه با هم خواهند ماند.

اما جی‌.‌کی‌. رولینگ برنامه‌ دیگری برای آن‌‌ها داشت و وقتی پای هفت سال تحصیل در هاگوارتز به میان آمد شاهد جدایی این یاران باوفا بودیم. هرمیون دوست‌داشتنی به هاگوارتز بازگشت تا تحصیل هفت‌ساله خود را به پایان ببرد. ران و هری نیز تصمیم گرفتند از حضور در هاگوارتز صرف‌نظر کنند و رؤیاهای خودشان را دنبال نمایند و جادوگران پلید را گرفتار کنند.

رابطه هری و دادلی

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

هری پاتر پس از اینکه بزرگ می‌شود تغییرات مختلفی را در زندگی خود انجام می‌دهد و به عنوان یک پدر که می‌خواهد الگوی خوبی برای فرزندانش باشد ترجیح میدهد رابطه‌اش را با دادلی بهبود بخشد.

جی‌.‌کی‌‌.‌رولینگ در این زمینه گفته است که هری و دادلی همچنان در بزرگسالی نیز همدیگر را می‌بینند، آن‌‌ها دوستان صمیمی‌ برای یکدیگر نمی‌شوند اما باز هم در عید‌ها و مراسم‌های خانوادگی دور هم جمع می‌شوند و کنار آتش می‌نشینند و بازی کردن بچه‌هایش را تماشا می‌کنند.

دفاعیات هری پاتر

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

هری پاتر باید تکلیف خود را با سوروس اسنیپ روشن می‌کرد، در نتیجه پس از مرگ ولدمورت به اتاق مدیر رفت و متوجه شد تابلوی نقاشی که از چهره اسنیپ کشیده شده بود از جای خود برداشته شده است. این کار به این دلیل اتفاق افتاده بود که گفته می‌شد اسنیپ از هواداران لرد ولدمورت بوده است.

بدون شک حذف تابلوی اسنیپ بی‌دلیل نبوده و جی‌.‌کی‌.‌رولینگ برای روشن‌تر شدن این موضوع در جایی گفته است هری پاتر باید خاطر‌جمع می‌شد که تابلو اسنیپ دوباره پیدا خواهد شد تا از این طریق قهرمانی‌‌های او در یاد همگان جاودان شود.

هری‌ پاتر دیگر با مارها هم‌صحبت نخواهد شد

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

هری پاتر قابلیت استثنایی صحبت به زبان پارس‌تانگ را داشت و آخرین باری که به این زبان صحبت کرد در فیلم The Deadly Hollows بود. پس از آن زمانی که ولدمورت از بین رفتن هری پاتر نیز این قابلیت را از دست داد و هم‌صحبتی مارها را کنار گذاشت.

لونا و عشق

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

در بیشتر کتاب‌ها و فیلم‌ها شاهد حضور شخصیت‌هایی هستیم که تفاوت‌های عجیب و غریبی با بقیه دارند. شخصیت لونا لاوگود در مجموعه هری پاتر نیز همین وضعیت را داشت و در میان دنیای متفاوت و عجیب و غریب جادوگرها، لونا از همه عجیب‌تر ظاهر شد.

بیشتر هواداران بر این باور بودند که لونا در نهایت با نویل ازدواج می‌کند اما لونا عشق رولف اسکاماندر را در دل داشت و ماحصل این عشق دو بچه دوقلو با نام‌های لورکان و لیساندر بود.

سرانجام بیل و فلور

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

اگر نگاهی به سرانجام شخصیت‌های خلق شده توسط جی‌.‌کی‌.‌رولینگ در مجموعه هری پاتر داشته باشید متوجه خواهید شد که این نویسنده افسانه‌ای، علاقه زیادی دارد تا شخصیت‌هایی که خلق کرده در نهایت ازدواج کنند و صاحب فرزند شوند.

در همین راستا شاهد وصلت بیل و فلور بودیم، این دو زوج صاحب سه فرزند زیبا با نام‌های ویکتور، لوییز و دومنیک می‌شوند. جالب است بدانید ویکتور در سالگرد پیروزی نبرد هاگوارتز بدنیا می‌آید و به همین دلیل نام ویکتور که به معنای پیروزی است از جانب بیل و فلور برای او انتخاب می‌شود.

دولورس آمبریج

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

طرفداران هری پاتر خاطره خوشی از دولورس آمبریج ندارند و یکی از شیطانی‌ترین کاراکتر‌های این مجموعه است. دولورس که همیشه علاقه زیادی به اجناس آنتیک و کلکسیونی دارد نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد و با سرقت اجناس آنتیک کار دست خودش می‌دهد.

از آنجایی که بخت با دولورس یار نبود مدت زیادی نمی‌تواند با اجناس سرقت شده بماند و دستگیر می‌شود. سپس مورد بازجویی قرار می‌گیرد و بخاطر جرم‌هایی که انجام داده راهی زندان می‌شود تا آب خنک بخورد.

دستاوردهای هرمیون

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

همان‌گونه که اشاره کردیم از میان سه قهرمان اصلی هری، هرمیون و ران، تنها هرموین بود که برای هفت سال تحصیل به هاگوارتز باز می‌گردد و در دوران تحصیل خود همیشه شاگرد اول می‌شود.

تلاش و کوشش هرمیون بی‌نتیجه نمی‌ماند و در سلسله مراتب جادویی به مقام ارشد دست پیدا می‌کند.

دراکو از چنگ قانون فرار می‌کند

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

بر خلاق دولورس که گرفتار قانون شد بعضی از شخصیت‌های داستان هری پاتر از مجازات حبس در زندان آزباکان فرار کردند که در این زمینه می‌توان به دراکو مالفوی و پدر و مادرش، لوسیوس و نارسیسا مولفوی اشاره کرد.

مشخص نیست چه کسی اجازه داد این افراد شرور پس از نبرد هاگوارتز از چنگ قانون فرار کنند اما به هر ترتیب این خلافکاران در دنیای هری پاتر آزادانه زندگی می‌کنند. دراکو و هری پاتر رابطه نسبتاً خوبی با هم برقرار می‌کنند و آستوریا گرین‌گرس، خواهر کوچکتر دافنه به پاسخ ازدواج دراکو جواب مثبت می‌دهد. ماحصل این ازدواج فرزند پسری با نام اسکورپیوس هیپریون مالفوی است.

پروفسور هاگرید

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

پروفسور هاگرید که شخصیت دوست‌داشتنی در مجموعه هری پاتر داشت بر خلاف هرج و مرج‌های دنیای جادوگران همچنان در هاگوارتز مشغول به کار است و گفته می‌شود در سن ۸۸ سالگی به‌سر می‌برد.

در اواخر داستان شاهد هستیم که هاگرید هری و پسر جینی را به صرف چای دعوت می‌کند و اگر از طرفداران پروپاقرص هری پاتر باشید حتماً به خاطر دارید که در اوایل این مجموعه نیز هاگرید هری را به صرف چای دعوت کرده بود.

سرنوشت خوبی در انتظار الیس و فرانک نبود

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

دنیای هری پاتر نیز همانند دنیای واقعی فراز و نشیب‌های زیادی دارد و پایان خوشی در انتظار تمام شخصیت‌ها نیست. برای نمونه می‌توان به آلیس و فرانک به عنوان دو شخصیتی که سرنوشت خوبی را تجربه نکردند اشاره کرد. این دو کاراکتر نتوانستند دوباره روی پای خودشان بیاستند و به زندگی در سنت‌مانگوس ادامه دهند.

جی‌.‌کی‌.‌رولینگ در این زمینه متذکر شده است که طرفداران زیادی امید داشتند تا عاقبت خوشی در انتظار این دو شخصیت باشد اما جادوی سیاه با کسی شوخی ندارد و اثرات این جادو تا همیشه باقی می‌ماند.

هری پاتر می‌توانست جان پدر و مادرش را نجات دهد

شخصیت‌های محبوب «هری پاتر» چه سرنوشتی داشتند؟

هری پاتر قهرمان دنیای جادوگران است و افراد زیادی را از مرگ نجات داد و اگر خاطر شما باشد فرصت نجات دادن پدر و مادرش را نیز داشت اما قاتلین بی‌رحم مجالی به هری ندادند. در آخرین نسخه از مجموعه این کتاب‌ها با نام هری پاتر و فرزند نفرین شده شاهد بازگشت به گذشته هستیم. در این صحنه شبی که ولدمورت زندگی پدر و مادر هری پاتر را نابود می‌کند را می‌بینیم.

ران، جینی و دراکو در بازگشت به گذشته همراه هری هستند و زمانی که هری خودش را در قالب ولدمورت استتار کرده بود تا جلوی دلفینی را بگیرد، قبل از اینکه موفق شود به زمان حال برگردد هری پاتر نابود شدن پدر و مادرش توسط ولدمورت نابکار را از فاصله‌ای دور مشاهده می‌کند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران دو آتشه هری پاتر هستید و مطالب جالب دیگری را در این زمینه سراغ دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان این موارد قرار دهید.

منبع: therichest

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سانسورهاتون تو حلقتون....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      من عاشقه فیلم و کتاب هری پاترم.خواهشا بازم از هری پاتر مطلب بذارید

    • aria

      رون نه ران. بعدشم تدی رو هری و جینی بزرگ کردند چون وقتی تدی بدنیا اومد ریموس هری رو پدر خونده اون کرد. عکس جینی و فلور رو هم سانسور کردید!!!!

    • بدون نام

      واییی خدااا جونننن هری پاتر فوق العاده بود

    • توبه

      آلیس و فرانک کی بودن؟

      پاسخ ها

      • nadia

        مامان و بابای نویل

    • بدون نام

      چقدرررررر خوبه این مجموعه داستانی آخه؛ یه دنیای کامله با همه جزییات.
      جالبه که با اینهمه پیچیدگی سوتی های خیلی کمی هم داره

    • نگین

      عالیییییییین بود واقعا مرسی فقط اینکه هری پدرخونده لوپین میشه ولی با وجود اینکه پیش پدربزرگ و مادربزرگش زندگی میکنم تعطیلات کریسمس میاد خونه ی هری و جینی

      فقط یه سوال کسی اون جغدی که دعوت نامه ی هاگوارتز منو میخواست بیاره ندیده دیر کرده حدود هفت سال ۰_۰

      پاسخ ها

      • پارمیس پاتر

        به نظر من که هری پاتر یکی از فیلم های خارجیست که من عاشق آن هستم

      • ....

        شاید هم عمو ورنون قایمش کرده

    • majid

      فیلم فرزند نفرین شده اگه بسازند خیلی عالیه میشه

      پاسخ ها

      • پاتر دوست

        داداچ کجای کاری دارن میسازن تابستان 98 اکران میشه

      • بدون نام

        جی کی رولینگ اعلام کرده که احتمال ساختش خیلی کمه

      • P

        خب شخصیت هاش عوض شده دیگه دنیل و اما و بقیه بازی نمیکنن به نظرم اصلا حال نمیده

      • مبین

        خدا کنه دوبله کنان هری پاتر ۹ در اومد زود دوبله کنن

    • بدون نام

      ممنون از مطلب خوبتون

    • بدون نام

      من عاشق هری پاتر هستم اما اصلا از فیلماش خوشم نمیاد کارگردان های قسمت های سوم به بعد خیلی هری پاتر رو زشت به تصویر کشیدن مثلا هری پاتر چهار فوق العاده جذاب و با جزییات بود اما فیلمش خیلی کسل کننده .

      پاسخ ها

      • malfoy

        هرکسی نظری داره اما فیلماش اصلا کسل کننده نبود البته معلومه که کتاباش با جزییات تر بود اما فیلماش خیلی محشره و معلومه که خیلی براش زحمت کشیدن

    • بدون نام

      آخی چقدر نوستالژیک بود
      چقدر دلم میخواست برم هاگوارتز

      پاسخ ها

      • مبین

        آره منم خیلی دلم میخواد برم هاگوارتز

    • بدون نام

      هری پاتر یه مجموعه فوق العاده و فرانوش نشدنیه...

    • بدون نام

      هرمیون عشقه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خیلی موافقم

    • بدون نام

      خیلی ممنون

    • ثنا امینی

      ببخشید ا برای بعضیا که از فیلم هری پاتر بدشون میاد چرا باید حتما بخونن. آخر مگه مرز دارن

    • بدون نام

      به نضر من جرج و فرد یکی از بهترین شخصیت ها بودن

    • سوگند

      بنظرم خییییییییییییییییییییییلی قشنگه فقط حیف هری با هرمیون ازدواج نکرد

    • یلدا

      چرا ازدواج کرده

      پاسخ ها

      • فلانی

        هری با جیمی ازدواج کرده

    • فلانی

      وقتی چوب دست کهن برای هری شد ولدمورت خری رو خلع سلاح کرد پس چوب دست برای ولدموته نه هری این یه سوتیه خفنه و گروه ولدمورت می برد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولدمورت هیچ وقت از تلسم خلع سلاح استفاده نکرده

      • P

        هری با خلع سلاح چوبدستی رو گرفت و ولدمورت چوبدستی نداشت برا همین طلسم برگش بهش خورد و مرد

    • artin

      یک سوال برام بیش اومد چجوری جینی ویزلی رفته خبر نگار بازی کوعیدیچ شده مگه جارو هم برواز میکنه اخه برایچی چرت میگین من 3 ساله که تو لهستانم نتونستم مدرسه ای که هری توش اموزش میدید بیدا کنم اون وقت چجوری جینی ویزلی رفته خبر نگار اون ورزش شده که اصلا وجود نداره

      پاسخ ها

      • sarvin

        شاید منظورش اینه که توی خود فیلم این اتفاق افتاده نه توی دنیای واقعی.

      • اسی ناچار

    • ناشناس

      کاش بازم از فیام هری پاتر بسازن من نزدیک 50 بار فیلماشو دیدم ولی هیچ وقت تکراری ندشدن کسی خبر داره که هری پاتر بازم ساخته شه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دارن یکی می سازن

    • هستی

      هری پاتر عالیه ولی کتاب هاش کامل تره و بیشتر به جزییات پی میبری توی کتابها کلی مطالب باحال هست که توی فیلم ها کوچکترین یادی ازش نسدع بهتون توصیه میکنم که کتابها رو بخونید

    • هستی

      هری پاتر عالیه ولی کتاب هاش کامل تره و بیشتر به جزییات پی میبری توی کتابها کلی مطالب باحال هست که توی فیلم ها کوچکترین یادی ازش نسدع بهتون توصیه میکنم که کتابها رو بخونید

    • sarvin

      من کتاب هری پاتر و فرزندان نفرین شده رو نخوندم منتظرم فیلمش بیاد.گفته بودن سال2019 فیلمش اکران میشه؟

    • sarvin

      راستی توی فرزندان نفرین شده هری،جینی،هرمیون یا رون که نمیمیرن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه

    • کیمیا دهاقین

      ممنون از شما

    • متینا دوستدار جی. کی. رولینگ و کتابهای هری پاتر

      من هم کتاباشوخوندم هم فیلماشو با دوبله و زبان اصلی دیدم ولی کتاباش تمام نکته ها رو نوشته
      و بهتره وقتی فیلماشو میبینم لجم در میاد کتاب بخونید یکذره مغزتون به چالش کشیده بشه مثل من........

    • نوید

      عالی بود ولی هری پاتر تو کتاب فرزند نفرین شده توانایی مکالمه با مار ها را دوباره بدست می آورد

      پاسخ ها

      • P

        چون آلبوس و مالفوی و دلفینی رفتن به گذشته و بعدشم خودش رفت

    • بی نام

      چرا تو کتابای هری پاتر خیلی اشکالات املایی وجود داره اخه اگه بلد نیستید چرا ترجمه وچاپ میکنید پتونیا خالشه و عمش نیست اینو تو فیلم اول گفته بود

    • بی نام

      چرا تو کتابای هری پاتر خیلی اشکالات املایی وجود داره اخه اگه بلد نیستید چرا ترجمه وچاپ میکنید پتونیا خالشه و عمش نیست اینو تو فیلم اول گفته بود

    • کیمیا دهاقین

      از متن خوبی که برای ما اماده کرده بودین ممنونم

    • نرگس

      من نظرم اینکه باید هری بزرگ نمیشد و وارد حبقه زمان میشد چون بزرکیش اصلا قشنگ نیست ممنون

    • وحید

      الان هری پاتر واقعیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره

      • P

        هری پاتر داستانش ساخته ذهن جی کی رولینگه

    • بدون نام

      من عاشق مجموعه ی هری پاتر هستم ، واقعا معرکه است ... ولی هنوز کتاب هایش را خوندم ...
      کاش فرزند نفرین شده فیلمش هم میومد و سه شخصیت های اصلی با بازیگر های اولیه (دنیل رادکلیف ، اما واتسون ، روپرت) هم بازی میکردن

      پاسخ ها

      • P

        میاد اما اونا بازی نمیکنم

    • امیر

      ولدرمت واقعی مرده

    • هرماینی

      واقعا عالی بود من برای بار 5 نگاه کردمو ای کاش زود تموم نمیشد و یا حتی قسمتاش بیشتر بود ولی من خبلی حال کرم و اتاقم پر پوستر هری رون و هرمیون تمام شخصیت هاست

    • رها

      تلویزیون ایران فقط تا 2 رو نشون میده تازه اونم با سانسور

    • مبین

      خدا کنه هرچه زودتر هری پاتر۹ بیاد دارم دیوونه میشم برای ۹
      هر روز حداقل یک قسمت هری پاتر هارو نگاه میکنم

    • جح

      ببخشید هری پاتر و فرزند نفرین شده کی ساخته می شود

      پاسخ ها

      • رها

        ساخته شده هفتاد سال قبل از اینکه هری به دنیا بیاد رو نشون میده

    • نسیم

      کاشکی هری پاتر و هرمیون به هم میرسیدند

      پاسخ ها

      • الینا

        موافقم

    • سلام

      سلام دقیقا من عاشق جینی شدم واقعا به هری میاد ممنون

    • Yeganeh

      عاقا هر جور حساب کنیم رون و هرمیون اصلا به هم نمیان و این وصلت تو کت من نمیده هرمیون با هری پاتر خوشحال بود و جینی یه شخصیت لوس بود اگه هری پاتر و هرمیون با هم ازدواج میکردن خیلی خوب میشد و اون با یکی دیگه ازدواج میکرد

    • سحر

      میشه بگید فیلمش هست یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هری پاتر فیلمه

      • نازی

        هم فیلمش هست هم کتابش

    • بدون نام

      ایا واقعا هاگواتز وجود داره؟ کجاست ؟ بعدن هری هنوز زندست؟

    • Hp

      هری دوباره میتونست به زبان مارها حرف بزنه

    • نازی

      از توضیحات شما سپاسگزارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج