جاباما
۷۷۲۶۱۸
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

همان سردار، همان ستاره

روبین‌کازان این فصل و تا پایان هفته هفتم ۷ گل زده که سردار روی ۴ گل نقش داشته. او هر ۱۳۱ دقیقه یک گل زده و یا ساخته و این نشان می‌دهد که آزمون روزهای تلخ گذشته را فراموش کرده و دوباره اوج گرفته است.

ایران ورزشی: بعد از آن همه انتقاد و حرف و حدیث‌های بی‌پایان که تا امروز هم ادامه داشته، تصور نمی‌کردیم سردار آزمون را در این شرایط ببینیم. شرایطی مناسب برای یک مهاجم. مهاجم ۲۳ ساله‌ای که در جام جهانی، تلخ‌ترین روزهای زندگی‌اش را گذراند و در پایان از تیم ملی خداحافظی کرد. برای سردار اما انگار همه چیز آغاز شده بود. برای جنگیدن و تلاش. برای اینکه بگوید من هستم و هنوز می‌توانم یک مهاجم ایده‌ال باشم.

آزمون در جام جهانی سیبل شد، چون گل نزده بود. انتقاد از او حول و حوش این پرسش می‌چرخید که چرا سردار دفاع می‌کند و گل نمی‌زند؟ پاسخ این انتقاد را کارلوس کی‌روش داد. وقتی که تمام قد از او حمایت و تأیید کرد که او به سردار چنین وظیفه‌ای را در زمین داده بود. حتی فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال نیز در مصاحبه بعد از بازی مقابل ایران گفت: «شماره ۲۰ ایران تمام برنامه‌های ما را به هم ریخت و نگذاشت کارمان را به درستی در خط هافبک انجام بدهیم.»

همان سردار، همان ستاره

برنامه سانتوس این بود که ویلیام کاروالیو، هافبک دفاعی و شماره 14 پرتغال توپ را از مدافعان بگیرد، آن را به بخش‌های مختلف زمین پخش کند و بازیسازی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد. اتفاقی که با یارگیری من تو من سردار با کاروالیو رخ نداد و برنامه‌های پرتغال و سانتوس اینگونه نقش بر آب شد.

سردار این انتقادها را فراموش کرد و به روسیه رفت تا برای دومین فصل متوالی پیراهن روبین‌کازان را بپوشد. او که همیشه نشان داده انتقادهای منطقی را می‌پذیرد و البته نقدهای بی‌اساس را فراموش، لیگ روسیه را با دبل آغاز کرد. دو گل زیبا به کراسنودار زد تا روبین‌کازان در نخستین گام، یک برد ارزشمند و خانگی به‌دست بیاورد. روبین این بازی را با نتیجه 2 بر یک برد تا فصل را به عنوان یک مدعی آغاز کند.

آزمون در هفته‌های دوم و سوم نیز تلاش کرد اما مقابل دینامو مسکو و زنیت سن‌پترزبورگ توفیقی در گلزنی به‌دست نیاورد. دیدارهایی که به ترتیب با تساوی یک بر یک و شکست یک بر صفر روبین‌کازان به پایان رسید. هفته چهارم دوباره سردار راه افتاد. او در دقیقه 83 بازی مقابل احمد گروژنی، در مرکز زمین صاحب توپ شد، یکی دو نفر را جا گذاشت و خورن بایرامیان را در موقعیت تک به تک قرار داد. نتیجه این همکاری، گل زیبای بایرامیان بود که یک تساوی خارج از خانه را برای روبین‌کازان به ارمغان آورد.

روبین‌کازان در هفته پنجم مقابل زسکامسکو به تساوی یک بر یک رسید. دیداری که سردار بارها خط دفاع حریف را آزار داد و البته یکی دو بار ایگور آکینفیف را به زحمت انداخت. آزمون در این بازی گلی به ثمر نرساند، درست مانند بازی هفته ششم برابر روستوف که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی مقابل تیم سابق که برای آزمون خاطرات خوش گذشته را یادآوری کرد.

هفته هفتم لیگ روسیه، شنبه با بازی روبین‌کازان و ینیسی آغاز شد. دیداری که با نتیجه یک بر صفر به سود روبین‌کازان تمام شد. آزمون باز هم در این پیروزی نقش داشت. او در سمت چپ زمین توپ را از مدافع ینیسی گرفت، نفوذ کرد و دیمتری پولوز را در موقعیت مناسب قرار داد تا این مهاجم روس دروازه حریف را باز کند. گلی که در دقیقه 6 وارد دروازه ینیسی شد و تا پایان بازی نیز پا بر جا ماند تا روبین‌کازان 10 امتیازی شود و میان 5 تیم بالای جدول لیگ روسیه قرار بگیرد.

آزمون این فصل در هر 7 بازی روبین‌کازان به میدان رفته و روی هم 525 دقیقه در زمین حضور داشته. آمار او هم 2 گل زده و 2 پاس گل 3 و یک امتیازی است. یعنی تأثیر مستقیم روی 4 گل روبین‌کازان. تیمی که نشان داده با هدایت قربان بردی‌اف کم گل می‌زند و بیشتر بازی‌هایش را با اختلاف اندک به پایان می‌برد.

روبین‌کازان این فصل و تا پایان هفته هفتم 7 گل زده که سردار روی 4 گل نقش داشته. او هر 131 دقیقه یک گل زده و یا ساخته و این نشان می‌دهد که آزمون روزهای تلخ گذشته را فراموش کرده و دوباره اوج گرفته است. این می‌تواند همه را امیدوار کند، امیدوار به تماشای درخشش سردار در روسیه و شاید هم دوباره در تیم ملی ایران.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی ام

      شما دوست داشتی همین کار رو هم نکنه

    • بدون نام

      اینایی که سردار رو تخریب میکنند مطمئن باشید از فوتبال هم چیزی سرشون نمیشه و فقط به یک دلیل این کار رو میکنند که همه هم خبر داریم چرا!

    • بدون نام

      بله همان سردارهمان ستاره وهمان قهرمان فقط سردار......

    • بدون نام

      والا یه جوری گفتی .گفتم هتریک کرده توی شش تا بازی

    • alirezamiri

      قوچان نژاد بدبخت رو سوزوندی.

    • Sana

      سردار رو خیلی دوست دارم

    • Sana

      امیدوارم برای تیم ملی دوباره گل بزنه

    • فائزه

      سردار قوی هست و خدا با سردار هست چشم دشمناش کور

    • Sana

      9:8رونالدو هم تو ۶ بازی هتریک نمیکنه

    • بدون نام

      سردار جان دعای مردم ترکمن صحرا پشتته مثل همیشه قوی باش و گل بزن و مردمتو شاد کن

    • بدون نام

      کاربران بانام فائزه وsana
      بخداسردارقصدازدواج نداره بیخیال شین

    • Sana

      برو بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج