۷۷۲۶۴۲
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دلیل فحاشی ضدانقلاب برانداز به اصلاح طلبان

حجت الاسلام مجیدانصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت در روزنامه اعتماد نوشت:مدتی است اتهام زنی و فحاشی علیه جریان اصلاحات به صورت سازمان یافته و پرحجم از سوی عوامل ضدانقلاب و برانداز که بعضا دست‌شان به خون مردم بی‌گناه این کشور آلوده است، افزایش یافته است.

حجت الاسلام مجیدانصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت در روزنامه اعتماد نوشت:مدتی است اتهام زنی و فحاشی علیه جریان اصلاحات به صورت سازمان یافته و پرحجم از سوی عوامل ضدانقلاب و برانداز که بعضا دست‌شان به خون مردم بی‌گناه این کشور آلوده است، افزایش یافته است.

اين جريانات در طول ۴۰ سالي كه از انقلاب گذشته بارها در موقعيت‌هاي مختلف از پشت به مردم ايران خنجر زدند. خيانت جريان‌هاي مخالف نظام همواره عيان بوده است اما اخيرا با وقاحت تمام و بدون ابا اعلام مي‌كنند با كشور‌هاي عربستان، اسراييل و امريكا براي هرچه بيشتر تحت فشار قرار دادن مردم ايران و پمپاژ نااميدي به كشور دست دوستي داده‌اند.

وقتي جريانات ضد انقلاب به صورت هماهنگ عليه اصلاح‌طلبان دست به كار شده و فحاشي مي‌كنند، حاكي از آن است كه جريان اصلاحات به درستي عمل كرده و اين جريانات از پايگاه اجتماعي اصلاح‌طلبان وحشت‌زده هستند از اين رو به جز فحاشي و اتهام راهي براي مقابله براي خود متصور نيستند. اگر جريان اصلاحات در جامعه پايگاه نداشت، دليلي هم وجود نداشت كه اين جريانات تمام وقت و هزينه خود را صرف مقابله با اصلاحات كنند.

ما اطلاع دقيق داريم كه عربستان سعودي، امريكا، منافقين و پادو‌هاي اين جريانات پايگاه‌هايي را با اين اهداف ايجاد و هزينه زيادي براي اداره آن صرف مي‌كنند. دليل اين اقدامات نيز مشخص است؛ جريان اصلاحات همواره اشخاصي را داشته كه به‌شدت مورد اقبال جامعه قرار گرفته‌اند. نمونه اين افراد، آقاي خاتمي است به همين دليل هدف جريان فحاش در فضاي مجازي تخريب پايگاه‌هاي اعتماد و اميد مردم است.

راهكار مقابله با اين موج تخريبي آن است كه اصلاح‌طلبان بايد براي تقويت اعتماد عمومي و خدمت كردن به مردم به ويژه در شرايط كنوني تلاش بيشتري كرده و اجازه عرض‌اندام به دشمنان خارجي را ندهند. مردم فهيم ايران فرق ميان خدمت صادقانه و تبليغات سوداگرانه را متوجه مي‌شوند بنابراين اگر جريان اصلاحات موفق به انجام اين مهم شود راه تخريب‌هاي مجازي مسدود خواهد شد.

فارغ از فحاشي‌ها و اتهاماتي كه توسط دشمنان انقلاب خطاب به اصلاح‌طلبان مطرح مي‌شود، برخي كاربران شبهات و سوال‌هايي دارند كه حساب اين موضوع از فحاشي و اتهام‌زني جدا است. جريان اصلاحات و شخصيت‌هاي تاثيرگذار اصلاح‌طلبان با حضور فعال در فضاي مجازي و ايجاد ارتباط با كاربران، بايد با ادبيات مناسب به شبهات پاسخ داده و توطئه‌هاي تخريبي احتمالي را خنثي كنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م-ر

      دلیل خاصی جز عملکرد ضعیف اصلاح طلبان ندارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی؟؟؟ چی گفتی حاجی؟؟؟ :) بابا ملت خودشون ختم روزگارن عمو چی چرت میگی براخودت! اون ضد انقلابا که دوستای خودتونن که رفتن اونور آبو پناهنده همونجاها شدن اخوی! اونا که دوستای گرمابه و گلستان شما بودن چی شد! اعلام برائت کردین ازشون؟ اونا میخان اصلاحاتو خراب کنن!!! زمان انتخابات که همونا به ملای حسن شما رای دادن حاجی جوووون:) برو خودتو سیا کن آقای ... :)

    • بدون نام

      جریان اصلاحات همانند اصولگرا از دید ملت مردود وتمام شده است بی جهت دست وپانزنید

    • سعید

      تا بوده دعاتون کردن

    • بدون نام

      این یک توهم است آنچه مسلم است افساد طلبان نتیجه عملکرد خود را میبینند وربطی به ضدانقلاب ندارد چه میزان رضایت مردمی کسب شده است

    • بی نام

      شما با فکر مملکت خویش باشین

      جیب مارو هم نزنین

    • حسین

      کاری به فحاشی ندارم ولی خیانت هایی که اصلاحطلبان به ملت کردن هیچکی نکرد بدتر از اصولگراها بودن واقعا چون ماهیت واقعی خودشون رو به دروغ به مردم ساده لوح اعلام می کردند

    • سامان

      دیگه حناتون رنگی نداره دوره برو بیای شما سر آمده ۱۵ الی ۲۵ درصد پایگاه رای شماست بیشتر اون مربوط به حوادث است

    • رضا

      آقای جریان اصلاحات برای چی اینقدر سنگ اصلاحات رو به سینه می زنی ... برادر من ... وضعیت کنونی کشور که مردم از فقر و گرسنگی به تنگ آمده اند ناشی از حمایت شما اصلاح طلبان است ... چنان دم از جریان اصلاحات می زنید انگار چنان رونق و رفاهی در کشور ایجاد کرده اید که مردم دیوانه وار عاشق شما هستند ... جمع کنید این بساط حزبی و گروهی رو... ا

    • بدون نام

      نه میخواهین ملت الکی امیدوارباشن بااین وضع مملکت بیکاری وفقروبی ابی کم بودجگی افاغنه شرم اوروننگ

    • بدون نام

      مرگ تووخاتمی مرگ اصلاحات مرگ اصول گراهای دوزد

    • بدون نام

      آرایشگران به اندازه شما اصلاح طلبان اصلاح نکردند .مملکت را به باد فنا دادید. بس است خجالت هم چیز خوبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج