۷۷۳۰۴۸
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

میناوند: آقای کی‌روش چشمانت را باز کن، لجبازی تا به کی؟

مهرداد میناوند می گوید چند بازیکن از پرسپولیس باید در تیم ملی حضور داشته باشند.

ورزش سه: دو شنبه شب، شبی ویژه برای مجموعه باشگاه پرسپولیس بود؛ از بازیکنانی که در زمین حماسه ساختند تا هوادارانی که روی سکو بودند و البته پیشکسوتانی که به این تیم افتخار کردند. یکی از آن ها مهرداد میناوند بود که از پیروزی پرسپولیس بسیار خوشحال به نظر می رسد.

مهرداد میناوند در ابتدای گفتگو درباره بازی گفت: پرسپولیس همیشه کارهای بزرگ رو خوب انجام می‌دهد. پرسپولیس هم خوب شروع کرد و هم خوب تمام کرد. گلی که خوردیم روی اتفاق بود. پرسپولیس در همه شرایط به خوبی پرس میکرد و همه توپهای سوم چه در حمله و چه دفاع برای ما بود.

میناوند ادامه داد: این رویایی ترین نتیجه پرسپولیس بود. هر چند مقابل آلیمای قزاقستان هم بازگشت خوبی داشتیم ولی این بازی در شرایط خاص و بی بضاعت پرسپولیس بود و حریف هم مدعی قهرمانی آسیا بود. به نظر من باید بازیکنان پرسپولیس را جواهر بگیریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره خالی ماندن برخی سکوها و حسرت هوادارانی که به ورزشگاه نیامدند، اظهار داشت: من ایمان دارم تعداد زیادی از تماشاچیان پشت اتوبان ماندند و این از دلایل پر نشدن تعدادی از سکوها بود. اتفاقی که برای خودم در بازی قبلی افتاد و حتی میخواستم برگردم. امیدوارم تدبیری اندیشیده شود و بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده ببریم.

کسانی که نتوانستند بیایند حتما حسرت میخورند و خود من هم با وجود پیگیری ها نتوانستم بلیط بازی را تهیه کنم. بازی قبلی در اتوبان تمام خروجی ها و ورودی ها به ورزشگاه را بسته بودند و شاید واقعا نمی خواهند استقبال شود! ولی الان جایی برای گله نیست واقعا ممنونم که با وجود امکانات و بازیکنان الدوحیل غرور را به یک ملت برگرداندند واقعا باید قدردان بود.

وی در پاسخ به سوالی راجع به مقایسه این بازی با دربی ایمون زاید و قهرمانی لیگ هفتم پرسپولیس گفت: هر کدام از پیروزی های حماسی جای خود را دارد ولی این فرق این بازی حماسی در این بود که این بار در اسیا اتفاق افتاد. وگرنه بازی دربی ایمون زاید یا شش تایی ها که کاملا ماندگار هستند.

میناوند سپس درخصوص درخشش سیدجلال حسینی و عدم دعوت او به تیم ملی هم توضیح داد: فقط میتوانم بگویم اقای کیروش چشمانت را باز کن. تک تک بازیکنان از سید جلال و انصاری تا شجاع خلیل زاده و کامیابی حق دارند به تیم ملی دعوت شوند. این همه لجبازی تا به کی؟ امیدوارم با این افزایش قیمت دلار دستمزد این آقای دیکتاتور را ندهند چون لجبازی ایشان به ضرر تیم ملی است و سرانجام کی روش از ایران برود.

مدافع چپ سابق پرسپولیس و تیم ملی با تمجید از کادرفنی تیم پرسپولیس گفت: تغییرات زیادی روی تک تک بازیکنان میبینیم، آن ها خیلی پیشرفت کرده اند. علیپور به یک فوروارد شش دانگ تبدیل شده و بنظرم با تمرینات برانکو این پیشرفت حاصل شده است. جنگندگی و سماجت تا لحظه اخر مهم ترین و بهترین ویژگی بازیکنان پرسپولیس بود.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت داوری یادآور شد: امروز داوری خیلی به سود الدحیل بود و اینکه با وجود میزبانی ما و حضور تماشاچیان این اتفاق افتاد باید توسط مدیران باشگاه پرسپولیس و فدراسیون پیگیری شود و من این درخواست را از آن ها دارم. چون ممکن است در بازی با السد هم با این مشکلات روبرو شویم.

میناوند نقطه کلیدی این بازی را صحبت های بین دو نیمه برانکو دانست و گفت: خیلی دوست دارم بدانم و حتما از برانکو میپرسم که بین دو نیمه به بازیکنان چه گفت که دقیقا مانند بارسا میجنگد و حفظ توپ میکند تا به گل برسد. همه بازیکنان پرسپولیس به همراه همه تماشاچیان بهترین بازیکنان پرسپولیس بودند.

پیشکسوت سرخ ها درباره بازی با السد هم اظهار داشت: در بازی با السد با توجه به غیبت سه بازیکن کار بسیار سخت است و باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم موفق شویم. بزرگترین نگرانی من از همین الان بازی با السد با این بضاعت کم است. البته از نظر من همین الان پرسپولیس برای من قهرمان آسیا است و لایق کاپ قهرمانی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بقول خداداد کی ترا آدم حساب میکنه

    • traktoor

      اگه بازیکن الدحیل پاس گل نمی داد یا گل به خودی نمی زد بازم اینو می گفتی؟
      اینکه کامیابی نیا هم نیمه اول اخراج نشد به کنار . تیم ملی را به خاطر عقده بازی لنگیها سالهاست که نمیزارن قهرمان آسیا بشه.اگه مربی ایرانی بود الان بلایی سرش میاوردن که کریم باقری را هم به تیم ملی دعوت می کرد.جلوی السد می بینمتون هرچند با هر تیمی بازی دارید از هم پاشیده میشه

      پاسخ ها

      • aaaaaa

        اخه لودر اگه تو نباشی ما به کی بخندیم . بازی رفت استفراغ با السد گل بخودی دروازه بان را کور بودی ندیدی اون گل بخودی تر بود یا گل الدوحیل که تحت فشار گل بخودی شد. ولی در کل لودر تو و یه چندتا مثل تو استفراغی هستند که با این سطح سوادشان اگه تو سایت نباشید ما ناراحت میشویم چون واقعا مایه خنده هستید در ضمن اسمت را عوض کن لودر بیشتر بهت میاد چون اکثر تراکتوریها پرسپولیسیند ...خل .

      • بدون نام

        عزیزم خفه شو شما پا پس کشیدین تو سوپر جام تو اسیا باختین ناراحتین برین زور خونه یا همون دستشویی

      • محند

        اقای تراکتور هنوز زوده شما حرف بزنی فعلا که تیم ملیاردیتون ریپ زده این پرسپولیسه که اتش زده به اسیا کدوم گل رو دفاع زد مگه چشمت لوچه توپ از خط دروازه رد شده بود تازه دفاع هم زده باشه حتنا تحت فشار زده تراکتور بی ادب

      • محند

        اقای تراکتور هنوز زوده شما حرف بزنی فعلا که تیم ملیاردیتون ریپ زده این پرسپولیسه که اتش زده به اسیا کدوم گل رو دفاع زد مگه چشمت لوچه توپ از خط دروازه رد شده بود تازه دفاع هم زده باشه حتنا تحت فشار زده تراکتور بی ادب

      • بدون نام

        آخه سوراختوری حداقل شماها حرف نزنین بقال سرکوچه قطری هم تیم تشکیل بده رفت و برگشت شمارو میبره آخه تورو چی به این حرفا در مورد سرورت نظر میدی شما برین جشن نایب قهرمانی لیگ برتر 3سال پیش برگزار کنین

    • بدون نام

      میگیم مثل سوپر جام کاپ قهرمانی آسیا رو با موتور بفرستن در خونه تو.ه مه از آین پیروزی خوشحالیم.ولی جو زده نشو.باعث تمسخر پرسپولیسی‌های عزیز

      پاسخ ها

      • علی مرادی

        مینا خانم باز زرزد مردک بی شخصیت

    • هر چی.برانکو بگه..

      مهرداد بانعصب

    • هر چی.برانکو بگه..

      مهرداد بانعصب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط میتونم به کیسه کش هابگم تامیتونیدبگین پرسپولیسهاشانس آوردن کامیابی نیابایداخراج میشد..بگین وزیرپرسپولیسی...بگین داوربه نفع پرسپولیس بوداصلابگین دیشب پرسپولیس سه گل خوردداورقبول نکرد...به نظرمن بهترین قرص آرام بخش همین حرفهای پوچ بچه گانه تامیتونیدبگین تاآروم بشین ...عروس آسیاکیس کشها....زنده بادپرسپولیس

    • ایرانی

      اگه این بشر حرف نزنه میگن لاله؟ هرکی جای تو بود با این همه فساد اخلاقی، الان لال میشد.

    • ابی

      توکجای فوتبالی که میخای ازکیروش ایرادبگیری میناخانوم...بعدشم میگی که ازالان پرسپولیس قهرمانه آسیاست مگه سوپرجامه که ازالان قهرمان باشه...بروظرفاروبشورمیناجون

    • بدون نام

      بانو خودت هم باید تو تیم ملی باشی تا شب ها برقصی وبازیکنای ملی پوش رو با قر دادن سر حال بیاری این بازیکنایی که اسم بردی که حقشونه برن تیم ملی هیچ علی پروین هم حقشه الان ملی پوش شه! خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      مگه کیروش، زیر ابرو برنمی داره تا خوب ببینه مثل شما بانو

    • بدون نام

      پرسپولیسی بودن هنره و پرسپولیسی ماندن عشقه.کیسه چه میفهمه عاشقی یعنی چه .مهرداد عزیز همیشه سرافرازی و برا هوادار پرسپولیس قابل احترام.حرفت حقه بزنه تا اونایی که چشمشون از دیدن بازیکنای پرسپولیس کوره کورتر بشه.پرسپولیس = تیم ملی .بازیکن تیم ملی سالی یکبار در دنیا دیده میشه اما بازیکن پرسپولیس سالی دوازده ماه .پس عشق رفاقت دوست داشتن وهمه خوبیها فقط فقط پرسپولیس.کورشه چشمی که دیدن این همه لیاقت و توانایی و غیرت بازیکن پرسپولیسو نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج