۷۷۳۱۱۶
۱۲۴ نظر
۵۰۱۵
۱۲۴ نظر
۵۰۱۵
پ

حمید رسایی: تتلو مرتد و حکمش اعدام است

حمید رسایی، نماینده پیشین مجلس که در زمان انتخابات ریاست جمهوری از تتلو حمایت کرده و حتی از وی در مراسمی نیز تقدیر کرده بود، حالا با انتشار پستی اهانت آمیز توسط تتلو درباره امام حسین (ع) در یادداشتی اورا مرتد اعلام کرده و خواستار اعدام وی شده است.

برترین ها: حمید رسایی، نماینده پیشین مجلس که در زمان انتخابات ریاست جمهوری از تتلو حمایت کرده و حتی از وی در مراسمی نیز تقدیر کرده بود، حالا با انتشار پستی اهانت آمیز توسط تتلو درباره امام حسین (ع) در یادداشتی اورا مرتد اعلام کرده و خواستار اعدام وی شده است. او نوشت:

«تتلو مرتد و حکم مرتد، اعدام است

در روزهای اخیر، یکبار دیگر تصویر بنده و تتلو (امیر حسین مقصود لو) در فضای مجازی دست به دست می شود. بهانه آن هم توهين های وقیحانه این فرد به ساحت مقدس اهل بیت بويژه سرور و سالار شهيدان، امام حسین (علیه السلام) است. در این باره به چند نکته اشاره می کنم:

۱. تصویری که از بنده و تتلو منتشر شده، مربوط به مراسم تجليل خبرگزاري فارس از کسانی است که در صفحات مجازی خود از انقلاب دفاع کرده و به این خاطر مورد هجمه قرار گرفته بودند. در آن مراسم، فقط از تتلو تقدير نشد بلکه چهره های شناخته شده متعدد دیگری هم تقدير شدند.

۲. آن روز که از تتلو و برخى سلبریتی های هنری دیگر تقدير شد، هیچ اهانتی نسبت به مقدسات دینی از سوی هیچ یک از آنها سر نزده بود. حتی افرادی مانند تتلو از گذشته نامناسب خود اعلام برائت می کردند و ادعای جبران آن را داشتند. لازم به گفتن نیست که در آن مراسم فقط از اين فرد تقدير شد، نه اینکه به عنوان امام جماعت و الگوی جامعه معرفی شود!

۳. بدیهی است که مطابق قاعده عقلی و شرعی، میزان حال فعلی افراد است. اگر حکم دیروز تتلو، متناسب با اقدامات مثبتش، تقدير و اهداء لوح سپاس از طرف یک رسانه بود، قطعا حکم امروزش، متناسب با هتاکی بی شرمانه به ساحت اهل بیت و امام حسین (علیه السلام) چیز دیگری است. نه عقل و نه شرع، اجازه قصاص قبل از جنایت نمی دهد.

۴. پيش از تتلو، ملعون دیگری به نام شاهین نجفی با سرودن اشعار توهين آمیزی نسبت به امام هادی (علیه السلام) جسارت های سخیفی کرد که مراجع تقلید در پاسخ به استفتاءات جداگانه درباره حکم اهانت به ساحت مقدس ائمه اطهار در قالب شعر، کاریکاتور، نوشته، ساختن جوک و فحاشی، اعلام کردند:

آيت الله خامنه ای: مسلمان اگر از دین خود برگردد و یا به پیامبر و ائمه اطهار توهین نماید، مرتد محسوب و احکام ارتداد درباره او جاری است.

آیت الله صافی گلپایگانی: چنانچه اهانت و جسارت به حضرت نموده باشند، مرتدند. والله العالم

آیت الله مکارم شیرازی: هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم (علیهم السلام) و توهین آشکار به آنها اگر توسط فرد مسلمانی صورت گیرد، موجب ارتداد است و اگر توسط غیر مسلمانی باشد، داخل در عنوان سابّ النبی (صلی الله علیه وآله) می‌باشد.
آیت الله نوری همدانی: ما شکی نداریم که هرگونه اهانت و سبّ پیامبر (صلی‌الله‌وعلیه‌و‌آله) و حضرت فاطمه زهرا و ائمه (علیهم السلام) موجب ارتداد است و هر کس مرتد شد، حکم او معلوم است و این فرد نیز محکوم به ارتداد است.

۵. در قوانین فقهی و حقوقی اسلام برای جرم اهانت به مقدسات، دوگونه مجازات مشخص شده است: تعزیر (مثل زندان) و اعدام. هر یک از این مجازات ها بسته به نوع اهانت و نیز امر مقدسی که مورد اهانت قرار گرفته است، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر امر مقدسی که مورد اهانت قرار گرفته است، یکی از معصومین (انبیا و امامان و حضرت زهرا) باشد و نوع اهانتی که انجام گرفته، فحاشی و ناسزاگویی (سبّ) باشد، مجازات فقهی و حقوقی آن اعدام است (یعنی اهانت کننده استحقاق مرگ را پیدا می کند البته اجرای مجازات مرگ نیز شرایطی دارد) اما اگر امر مقدس مزبور که مورد اهانت قرار گرفته مثلا مسجد باشد یا اهانتی که به معصوم انجام گرفته، در حد سبّ (ناسزاگویی) نباشد، مجازات آن تعزیر است.

۶. در قوانین مدنی (ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی) به طور مشخص چنین آمده است: هر كس به مقدسات اسلام و يا هر يک از انبياء عظام يا ائمه طاهرين (علیهم السلام) يا حضرت صديقه طاهره (سلام الله علیها) اهانت نمايد، اگر مشمول حكم ساب النبی باشد، اعدام می شود و در غير اين صورت، به حبس از يک تا پنج سال محكوم خواهد شد.

۷. این خواننده زیرزمینی، در فضای مجازی فعال است و تعداد زیادی از جوانان در صفحات وی عضو هستند. هر چند تتلو پست بی شرمانه خود را حذف کرده اما علاوه بر احکام اسلام که مجرای آن مشخص است، اما اهانت وی از سوی همین جوانان و کسانی که صفحات مجازی وی را دنبال می کنند، نباید بی پاسخ بماند. البته تردید ندارم که این عزيزان، اگر از توهين های بی شرمانه تتلو به ساحت اباعبدااله الحسین و مادر اهل بیت (عليهم السلام) مطلع شوند، صفحه مجازی تتلو را دنبال نخواهند کرد.

۸. دوستانی از بنده می پرسند که الان تکلیف تان با تتلو چگونه است. پاسخ روشن است: ما در حفظ حریم و حرمت اهل بیت (عليهم السلام) با خويشاوندان و فرزندانمان هم تعارف نداریم تا چه برسد به تتلو. هر چند تتلو در ایران نیست اما مطمئن باشد که دیگر نمی تواند به راحتی زندگی کند. اگر سلمان رشدی ملعون در اين سال ها توانسته "زندگی" کند، تتلو هم خواهد توانست.»

حمید رسایی: تتلو مرتد و حکمش اعدام است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تتلو از اولش معلوم بود چیه .یک موجود روانی و بدون ثبات شخصیتی.درس عبرت بشه براتون دیگه از همچین موجودی استفاده ابزاری نکنید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه بار ازش تقدیر میکنند یه بار حکم مرگش رو میدن فازتون چیه

      • هم وطن

        تتلو بردن روی ناو جنگی برای انرژی هسته ای بخونه حمایت یعنی چی.

      • بدون نام

        هرچی هست مال مردم رو نخورده و حق کسی رو ضایع نکرده و به کسی ظلم نکرده.. ....

      • بدون نام

        این رسایی دیگه کیه
        ضایع شده با اون عکس که با تتلو داره بعد برای تبرئه خودش حکم اعدام برا اون صادر می کنه برو بابا مردمو مسخره کردید
        بعدم تتلو کار خییییلی زشتی کرد اما شاید واقعا روانیه باید روانپزشکا معاینه ش کنن اما تتلو رو شما شما مهم کردید که بخاطر سیاست از هر ابزاری استفاده می کنید جناب رسایی برای شما هدف وسیله رو توجیه می کنه

      • بدون نام

        رائفی به تتلو غبطه خورد رئیسی برای تبلیغ و رای باهاش گفتگو کرد رسایی و فارس ازش تقدیر کردن حالا حکم مرگ

      • بدون نام

        توروخدایک جانبه نگاه نکنیدبه قضایا رسایی که خوب توضیح داده
        فرمایش امام خمینی میزان حال فعلی افرادهس

      • بدون نام

        امروز پست گذاشت همه اون حرفا و پست حمایتی از رئیسی و مسئولین بخاطر حکم ده سال زندانش بود از مردم طلب بخشش کرد من بخاطر توهین به مردم یکسال مشکل داشتم باهاش

      • 1234

        هم وطن
        اولا نبردنش رفته مگه دولت و این نفوذی ها موافق این کار بودن نه خودش خونده دولت هم علیه اون نقشه تراشیده و تو ایران به حبس و شلاق محکوم کرده و از کنسرت محروم
        درحالی که تو خارج از کشور هیچ کدوم این ها نبود معلومه که می ره خارج و از دین زده میشه و چند تا فحش هم میده

      • یه هوادار

        لطفا نظرتو برا خودت نگه دار و به چنین هنرمند بزرگی توهین نکن.تتلو برا خیلی ها هم از یه هنرمند بیشتره.

      • بدون نام

        همتون مثل هم چرا از تتلو انقلابی تقدیرکردین حالا بد شد

    • بدون نام

      با این حکم گنده ترش کردید باید میگفتید تتلو نون به نرخ روز خور و منافق است البته از این دست آدما کم نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی به خر بها بدی توقع نداشته باش علاوه بر جفتک ،شاخ نزنه و گاز نگیره.متاسفانه همچین افرادی در جامعه هستند هروز از یکسو مورد سوءاستفاده قرار میگیرند با یه نواز رام میشن و با یه تشر هار

    • بدون نام

      وقت یموقع جمع اوری رای برای ریسی همه کار کردید و حتی از تتلو هم نگذشتید باید انتظار همین عواقب هم داشتید

      تتلو مرتد شد از نظر شما
      ولی شما رفتارتان کلا ترد شده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترد نه. طرد

    • بدون نام

      تا دیروز عشقتون تتلو بود الان که براتون مشکل پیش آورده شد مرتد مشکل براتون پیش آورده کسگم

    • بدون نام

      حجج اسلام رسایی و رئیسی و سایر آقایان بدانند که احتیاط شرط عقل است و از کوزه همان برون تراود که در اوست و . . . متاسفانه در مورد امیرحسین مقصود لو احتیاط نکرده اند. خیلی سریع به وی اعتماد کردند و . . .
      اول باید ارزش واقعی چیزی را سنجید و بعد به آن بها داد. این مردک(تتلو) به دنبال شهرت است و با این شاخه و آن شاخه پریدن دارد آن را به دست می آورد. بیایید به اندازه ارزشش به آن بها بدهید و در مورد آن صحبت کنید. به نظرتان اینچنین فردی ارزش پر کردن ستون های خبری را دارد. بگذارید در خلوت خود بمیرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتیاطی در کار نبود دیدند یک سری بچه. ازش حمایت می کنند اینها هم گفتند از فرصت استفاده کنند شاید رایی چیزی جمع کنند

    • بدون نام

      برای چی راحت چقدر حرف میزنی چکار کرده بچه تو رو کشته جون مردمه مگه خودت بچه نداری من الان ۶۰ سالمه نه گوش کردم به اهنگاش نه کاری دارم چراا اعدام خوشتون میاد از اعدام

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ۶۰ ساله نفهمیدی ۶۰ سال دیگه هم نمیفهمی_ تو که از جایی خبر نداری بهتره اظهار نظر نکنی

      • بدون نام

        ... ایشون حکم خدا رو گفتن... حکم میدونی چیه؟!.. خدا و پیغمبر چی؟!

      • محمد

        نه با حرفاش زمین لرزید و نه خورشید افتاد رو زمین و نه امام زمان ظهور کرد.
        به نظر من که اتفاقی نیفتاده.

      • بدون نام

        کار تتلو خیلی ناراحت کننده بود اما راحت حکم مرگ ندید برا کسی احتمالا مشکل روانی داره کلا کسانی که زیاد فحش میدن یه طورایی روان پریش هستند

      • بدون نام

        دقیقاااا. از قدیم گفتن حرف باد هواست. هر چی هم که گفته باشه حقش مرگ نیست. ...

      • بدون نام

        نه شرف داری نه غیرت نه دین نه ایمان

      • بدون نام

        در دوران خود پیامبر هم مجازات کسی که به پیامبر دشنام میداد اعدام نبود . و هیچ جایی چنین چیزی نبوده . حالا شما کاسه از آش داغ تر نشید . این حکم های من درآوری با این شدت نشان از خشونت در دین محسوب میشه . دین اجباری نیست ...

      • بدون نام

        کاربر 9:36 کجای قرآن در حکم در خصوص توهین به ائمه دارد؟؟؟؟ حکن خدا نیست بلکه در قانون مجازات اسلامی توهین به ائمه مهدورالدم است

      • رامین

        دوست عزیز شما از احکام اسلام خبر نداری برو 4 تا کتاب بخون در شریعت اسلام با توجه به آیات شریفه از جمله سوره احزاب حکم کسی که از دین برگشته اعدام هست چی رو در زمان پیامبر حکم مرتد اعدام نبود؟ حکم مرتد اعدامه و باید که کشته بشه : فالذین کفروا قطعت ایدیهم و ارجلهم من خلاف یعنی کافران و ناباوران باید قطع بشه دست هاشون و پاهاشون از پشت . لطفا سلیقه ای برخورد نکنید و به احکام قران واسلام احترام بزارید

      • محرم

        اگر دین دارید ، لااقل آزاده باشید

    • سعید

      خاک تو سر اون کسی ک از تتلو حمایت کنه خخخخخخ بابا این عقل نداره بخدا خولو چله

    • reza

      تبلیغات گسترده تر.

    • رز

      حالا نرها کی هستن که تتلو باشه ی سر نر بوکندو جنایت کار تو دنیا هستن بذارید اینم باشه دنیا پر از نرها دیونه بی فرهنگ

      پاسخ ها

      • m.amin

        بو کندو؟ تو کندو؟ بیرون از کندو

      • بدون نام

        نرها؟ من خودم خانمم اما درست نیست اینطوری حرف بزنی البته هر طور راحتی

    • بدون نام

      حاجی الان باد از کدوم طرفه؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باد خوبی نمیاد

    • بدون نام

      شما که راست می روید می گویید بصیرت چپ می روید می گویید بصیرت ! موقع خوش و بش کردنتان با تتلو بصیرتتان را چه کردید ؟! خوب به یاد دارم آن زمان نوجوان پانزده ، شانزده ساله هم می گفت تتلو داره نقش بازی می کنه چون مجبورش کردند ! آن وقت شما با آن همه بیا و برو و تحلیل سیاسی ، اقتصادی فرهنگی هنری ! نفهمیدید !

    • بدون نام

      استاد رائفی گفته به حال تتلو غبطه میخورم و آیت الله رییسی هم ایشان را از هنرمندان خوب کشور معرفی کرده اند. پس این چی داره میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استاد رایفی پور مدام در سخنرانی هاشون به بعضی اصحاب پیامبر اشاره میکنند که در ابتدا چه مقام و ارزشی داشتند اما به مرور از مقامشان سقوط کردند و ایشان تاکید میکنند که شیطان هرکسی را در هر
        مقامی میتونه کله پا کنه چه برسه به یه بچه مطربی مثل این

      • بدون نام

        در آدم شناسی رائفی پور همین بس که به حال تتلو غبطه میخورد حالا باید بیاد قضیه رو جمع کنه خخخخخ

      • parisa.a

        نه نگوووو استاد خیلی فهییییمن

    • بدون نام

      اصولگرا ها حتی نمیدونن چه بکنن. یه بار جایزه میدن یه بار اینجوری میگن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من اصولگرا نیستم‌ به رئیسی هم رای ندادم الانم به نطر شما مثبت و منفی ندادم ولی اونیکه فریبکار بود تتلو بود که دم از حجاب و اسلام میزد خودشم خودش و به رئیسی نزدیک میکرد به امید اینکه بعد رای آوردن رئیسی مجوز بگیره آدم رفتار پسرعموش و نمیتونه پیش بینی کنه چه برسه به رفتار یه خواننده ریاکار مثل تتلو رو

      • بدون نام

        اصلاح طلبا که نسفشون اونور آب نوکری آمریکا و انگلیسو میکنن بخاطر یه لقمه نون حاضرن به قرآن و ائمه هم توهین کنن.تشت رسوایی اصلاحات دوریه افتاده

    • بدون نام

      این نادون رو با شاهین یکی ندونین. این شعور فکر کردن هم نداره چه برسه به حرف زدن.

      پاسخ ها

      • m.amin

        باریکلا شاهین میدونه داره چی میکنه ولی این عقلش اندازه بچه است احمقه

    • بی نام

      خدالعنت کنه کسانی راکه به سحت مقدس پاکترین مردم توهین کنه.انوقتی که این اقادرکنارتون بودخوش وبش میکردید بدنبودن.لذتم میبردید.شماهامگه راه این معصومین روادامه دادید.جوانها حرکتاوکردارشماهارودیدن که ایمانشان سست شد.بذارید دیگه اون یکم احترامم تووجودشان بمانه.گرسنگی از هردری بیادایمان از اون درمیره خوددانی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون ايمانى كه بخواد به اينا بند باشه تكليفش معلومه

    • بهار

      خدا که نیستی حکم صادر میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حکم خدا واضحه

      • بدون نام

        از خودش که حکم صادر نکرده قانونه

    • HasanJalil

      سلام و درود
      #رسایی
      #تتلو
      #انتخابات
      #مرتد
      #اعدام
      خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      میخواد افشا کاری کنه مرتد شد خخخخخ

    • حسین

      اون موقع که دربه در دنبال رای طرفداری احمقش بودیدبک ازش تقدیر میکردید حالا که دیگه انتخابات گذشته و رایم نیاوردید مثل آشغال میندازیدتش تو سطل آشغال دیگه. این مرامه شماس!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برعکس خود تتلو بود که با درویی و دروغگویی سعی میکرد خودش و وارد لایه های سیاسی کنه تا مجوز بگیره جایزه ها رو بخاطر دوروییش گرفت ولی بهش مجوز ندادن

    • بدون نام

      خود تتلو که گفته اون پست رو با عکسی از پستشو با فوتوشاپ تغییر دادند و منتشر کردند که اصلا پستش توهین به معصومین نبوده بلکه توهین به افرادی بوده که کبوتر سوزانده اند

    • بدون نام

      لعنت به دروغگو

    • بدون نام

      اقای رسایی عکسهای شماباتتلوهنوزموجوداست!
      ضمناشمادرحدواندازه ای نیستی که برای هرشخصی که خوشت نیامد ""حکم قتل""صادرکنی! مگرحاکم شرع یاقاضی هستی؟!! اگرآن زمان روی استیج ازایشان آن استقبال گرم برای دهن کجی بدیگران رانداشتی! امروزحکم ارتدادصادرم نمیکردی!!!!!

    • بدون نام

      تتلو با اسمی که روش بود باید میفهمیدن این فرد مرتد هست .تنها ایشان هر فردی برای رسیدن به جایگاه بالاتر اگر از اسامی فرهنگ غرب استفاده نماید همین میشوند و کسانی که تحصیل کرده هستند و در پستی مهم هستند بایستی دقت زیادی کنند .

    • بدون نام

      چی میگی

    • بدون نام

      خدایا چینین توهینی یزیدم جرات نکرد بکنه چقدر بی شرم غیرت بچه مسلمونا کجا رفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یزید هم چنین توهینی جزات نکرد بکنه؟ پس تاریخ نخوندی

    • بینام

      من کلااز تتلو ازاول خوشم نمیومد.ولی چرافکر میکنید مرتدشده.یعنی یک دفعه مرتدشد.نزنید این حرفارو.کدوم اختلاس گری روکه به بیت المال لطمه زد اعدام کردید.فقطنشستین ببینید کی چی گفت.به مملکت برسید.شده کارشون حاشیه پردازی...

      پاسخ ها

      • محمد

        احسنت

    • بدون نام

      حاجی یواش پیاده شو با هم بریم. اگر امام که روحش شاد برای سلمان رشدی حکم ارتداد صادر کرد حداقل دیگه باهاش عکس یادگاری نگرفته بود

    • بدون نام

      این فرد ابزار دست فتنه گران شده است از نظر عقلی هم تعادل خود را از دست داده . حرف دیوانه را تکرار نکنید.

    • بدون نام

      چقدر راحت یک رو از یک انسان عادی قدیس میسازین و یک روز به همین راحتی حکم اعدامش رو صادر می کنین
      خدایی خجالت هم خوب چیزیه اول خودت رو محاکمه کن حتی شده تو دادگاه وجدانت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وجدانش؟

    • بدون نام

      خودتون اینطوری کردیدش که حالا پررو بشه و هر غلطی خواست بکنه. صرفا بخاطر انتخابات و رای اوردن اومدید تقدیر کردید در حالیکه اکثر مردم میدونستند این چطور آدمیه. خب نتیجه این شد که دیدید.

    • بدون نام

      متحد سیاسی رئیسی را می فرمائید
      متوجه نشدم
      کی

    • بدون نام

      اقای رسایی تو بجز هزینه برای مملکت چیزی نداشتی چیکار داری با این کارا برو زندگیتو بکن
      یه روز با طرف عکی تبلبغاتی فردا مرتد.
      تتلو همین بود شما حالیتون نبود

    • بدون نام

      رو را برم.

    • بدون نام

      چققدر پرویی رسایی....از مردی و وجدان بدور.....

    • عبدا...

      آقای رسائی قبول کن تمام ارزیابی جنابعالی در مورد افراد شتاب زده و غیر کارشناسی و بدور از واقعیت است....

    • مونا

      بی محلی کردن و نادیده گرفتن همچی افرادی از صد تا اعدام براشون سخت تره چون این دسته افراد محتاج دیده شدن و تایید از طرف دیگران هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین عالیه. خل وچله یارو

    • بدون نام

      من با اهانت به ائمه مخالفم اما اینکه به راحتی حکم اعدام صادر کنیم از کار تتلو هم بدتره .اقای رسایی ما در قرن بیست و یکم‌راهکارهای متفاوتتری داریم شما تو دوره هجرت گیر کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اگر انسان با شرفی بودی روی حرف خدا حرف نمی زدی

    • کمان

      خیلی گنده اش کردید ولش کنید با حال خودش سگ تا زمانی که سربسرش بزاری پارس میکنه

    • بدون نام

      من مطمئنم اعدامش نمیکنن ایناهم شریک دزدن هم شریک قافله اگه ایطور باشه که باهرحرفی بگیرن اعدام کنن اول باید اعدامی رو از خودشون شروع کنن بعد با مردم عادی بیچاره .

    • بدون نام

      این خواننده از اول سبک مغز و معلوم الحال بود. فقط در مقطعی ابزاری برای شما دیندار نماها شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فكر ميكنى آدم عاقل و باشعور مياد آلت دست اينها بشه؟

    • بدون نام

      این پسره مفنگی معلوم الحال بود یعنی آدم وعالم میدونستن چه حالی داره، ولی شما ... نمیدونستید؟؟؟ فقط دنبال هدفتون بودید که رای بیارید ...

    • بدون نام

      تو بهش جون دادی که بخای ازش بگیری .وقتی به خواننده های خیلی سطح پایین تر از تتلو مجوز میدین به تتلو مجوز همین چیزا هم داره بعد خودتون وارد کارای سیاسیش میکنن در ضمن بعد از چند لحظه آون پست رو پاک .عزاداری های الان کنسرت خیابانیه بیشتر. چاپ کنید لطفا

    • محمد مقدم

      این روانی بیناموس رو باس بگیرن اعدامش کنن ...

    • بدون نام

      حمید رسایی در دفاع از حمایت اصولگرایان از تتلو گفته بود: « این تقدیر از کسانی صورت گرفت که در فضای مجازی ‌فعال ‌هستند و به خاطر اعتقاد دینی و انقلابی شان مورد هجمه قرار گرفته‌اند. آقای تتلو یکی از اینها بود.»‌

    • بدون نام

      تتلو فقط دنبال شهرته... میتونست رو استیج اونو بدست بساره. مثل همه خاننده های دیگه.

    • بدون نام

      تتلو اینجا حرفایی می زد که بتونه مجوز بگیره، حالا رفته اون ور میخواد پناهدگی بگیره این حرفا رو میزنه. براش هدف وسیله رو توجیه می کنه. حسابش هم با خدای خودش. بره گم شه و دیگه هم برنگرده.

    • بدون نام

      بابا این مردک جسم و روح خودشم رنگ کرده؛ دیوانه هست؛ مشکل روحی روانی داره؛ عقده دیده شدن داره؛ در این اوضاع وانفسا و بحرانی جامعه نباید اقوال و افعال چنین حیوانات نجسی را مطرح و برجسته کرد!
      قطعا امام حسین خودش جواب این ملعون نجس را میده!

    • احمد حسنی خراسان جنوبی

      او از سگ هم پستر است آتش به قبرش ببارد این سگ کثیتف

    • بدون نام

      هنوز تتلو تایید نکرده که چنین اهانتی کرده. حکم ارتداد حکم سنگینی است درست نیست راحت به دیگران نسبت داد. بعدش هم با یک لیس سگ دریا نجس نمی شود که اینقدر غوغا بشود مقام و محبوبیت امام حسین (ع)هم با یک اظهار نظر احساسی ومقطعی بهم نمی خورد بگذریم همانطور که پیشوایان ما گذشتند

      پاسخ ها

      • سیاوش

        اقا جان به سگ توهین نکنید

    • ایرانی

      بخدا ما تتلو رو نمی شناختیم چون از نظر پوششی مورد تایید همفکران ما نیست اما شما اقای رسایی و رییسی برا پیسبرد کارهاتون اونو مشهور کردین تو تلویزیون مصاحبه گرفتین

    • بدون نام

      به قول یاس:
      انگار واسه بالا رفتن وجود داره یه راه ب...
      ولی خدا غرور داده به ما....
      واقعا این پاچه خوار رو باید انداخت تو اسید

    • بدون نام

      من از تتلو بدم میومده همیشه ، از آهنگاش ، شخصیتش و ...
      ولی اینبار دلم براش میسوزه ، چون باز باید یه ادم نادان و بی اهمیت تاوان حماقتای یه عده دیگرو بده
      تتلو محصول همین نظام و همین ایدئولوژیه
      میگید یا تظاهر و ریا کن ما هم حمایتت میکنیم یا ده سال میندازیمت زندان
      یا بگو اعتقاداتم اینجور و اونجوریه یا اعدامت میکنیم
      اونم یه ادمه که جونشو و زندگیشو دوست داره و تا وقتی تحت فشار شماست میگه اوکی رو چشم هرچی بگید قبوله
      ولی شماها نمیخواید بفهمید که هیچی زوری نمیشه
      نه حجاب نه اعتقاد نه میهن پرستی و نه...
      زوری که باشه اخرش یجا خودشو نشون میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلیت حرفت درسته نمیگم اشتباه میگی ولی خیلی از بازیگران مجریان فوتبالیستها و . خواننده ها خودشونن این حرفتون در مورد تتلو صدق نمیکنه تتلو خودش منافقانه رفتار کرد شپا نگاه کنید به دو تا از دوستان خواننده اش حسین تهی و آرمین اونام مجوز نداشتن اونام زیرزمینی خوندن اونا هم رفتن از ایران اما هیچکدوم چند چهره و دروغگو نبودن شما برو اینستاگرام تتلو رو ببین چقدر ضد و نقیض حالا بحث حجاب و ...رو کاری ندارم که یه دوره حامیش شده بود اما برو عکس زنها و دخترایی رو که میذاره رو ببین تو یکی از پستهاش عکس یه دختر و وه به قصد فرم دهی خاص بدنسازی میکنه رو گذاشته بعد زیرش نوشته اخلاق مهم نیست حاضره یه دختر اینجوری هرروز فقط از کنارش رد شه بره در یخچال باز کنه آب بخوره تتلو مشکل اخلاقی شدید داره همه خواننده ها هم برای خودشون عشق و حال دارن حالا یکی مذهبی خونه یکی نه عشقی و ...ولی تقریبا هیچکس اینجوری نیست اون دوستاشم آرمین و تهی ازش بریدن

    • بی نام

      آقای رسایی جون مادرت این خبیث رو خودتون پرروکردید که حالا چرت وپرت میگه اون یک انگله که رفته اون ورحالا به فکرمردم ودین مردم باشیدکه داره ازبین میره تازمانیکه درمجلس بودی هیچ کارمثبتی نکردی بعدخودت بااین لاشی عکس یادگاری گرفتی چی شد امام حسین آنقدربزرگوارو لایق بودکه شدسیدالشهداء

    • امید جان

      اقای رسایی هم حزب باد تشریف دارن...!!!

    • بدون نام

      این کثافت روح و روانش مشکل داره باید بندازنش تو چاه مستراح

    • علی

      سلام، آقای رسایی خجالت خوب چیزیه بخاطر رای آوردن متوسل به هر چیزی شدن این آخرشه، راستی رای کی حلال بود، اگه دیگران با این آقا عکس میگرفتن الان چه بلایی سرشون آورده بودید؟

    • بدون نام

      هرکسی اگە یە ذرە رحم و شفقت داشتە باشە این جنایت وحشیانە رو در حق کبوترهای زبون بستە نمیتونە تحمل کنە.

    • بدون نام

      تتلو شد مرتد هم رديف سلمان رشدي ،،،،خوب مبلغ مشخص نكرديد ،،،سلمان رشدي الان پول جايزه آش چي شد چه قدر تا حالا سود كرده،،،

    • بدون نام

      تتلو شد مرتد هم رديف سلمان رشدي ،،،،خوب مبلغ مشخص نكرديد ،،،سلمان رشدي الان پول جايزه آش چي شد چه قدر تا حالا سود كرده،،،

    • محسن

      تتلو از خوک هم کمتره لطفا سگ رو حروم نکنید سگ یه حیوون وفاداره در ضمن خدا خودش جای حق نشسته
      واگذارش به اهل بیت ( ع )

    • رزیتا

      خداروشکر رسوا شدید

    • سید

      وقتی شجریان رو زدید باید فکر اینجا رو هم میکردید....

    • بدون نام

      تتلو اگه جرئت داشت تو ایران از این توهینا میکرد

    • بیخبر

      چی شده؟ من در جریان نیستم تتلو چکار کرده

    • مهدی قربانی

      آخریکی نیست به آقای تتلوبگویدشماچه کار به مقدسات مردم دارید . بنده به عنوان یک شیعه دلم به دردآمد وحالم ازرفتار آقای تتلووپست توهین آمیزش به هم خورد.باید به آقای تتلوگفت به هوش باشد که باآل علی هرکه درافتاد ورافتاد . شما آقای تتلو عاقبت بخیرنخواهیدشدوآه دل شیعیان زندگی شماراتباه خواهد کرد آیاازروی هموطنان شیعه خودشرم نکردید که چنین مطالبی رادرباره امامشان گفتید . خداشماراهدایت کند.حال شماخیلی خراب است .برای هدایت وعاقبتتان دعامیکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین الان هم زندگیش تباهه

    • بدون نام

      آقای رسایی الان فرار رو به جلو دیگه مگه نه. فقط مواظب جلوت باش خوب ببین. مردم از شماها وامثال این خیلی چیزا دستگیرشون شده

    • ساسان

      درود بر همه دوستان
      این بنده خدا سرشار از کمبود است یک بیمار روانی است که سخت دنبال دیده شدن است آدمی با یک روان بیمار و شخصیتی بسیار ضعیف وبی ثبات در اندیشه و باور شوربختانه در کشور ما اینگونه آدمهای بی ارزش و بی سواد بسیار آسان و الکی الکی مطرح میشوند الکی الکی باد میکنند و گنده میشوند در حالی که هرگز شایستگی چنین بزرگی و چنین جایگاهی را ندارند این آدم یک بدبخت است که باید به روانپزشکها سپرده شود تا بیماری اش را کنترل کنند این آدم بیماراست دست خودش نیست پس نه دشنامهایش به مقدسات گناه است نه شعارهایش در باره رعایت حجاب ارزشی دارد

    • بدون نام

      شما همتون نون به نرخ روز خورید تتلو هم راه شما رو رفته

    • درنا

      وای چه بد

    • بدون نام

      بابا اون فش ها فتوشاپ بود من خودم اون پست دیدم بعد تو کانال های تلگرام فتوشاپش کرده بودندمن خودم به شخصه از تتلو خیلی بدم میاد اما لطفا این رفتارارو بزارید کنار خیلی زشته شدیم‌مسخره دنیا تمام دنیا از مردمان ایران انتقاد میکنند

    • بدون نام

      اقای رسایی یکروز اورا به اوج میبرید وروز دیگر به حضیض
      هردو کار شما افراط وتفریط است

    • الی

      صادقانه بگم. هر چقدر از خودش متنفرم نمیتونم آهنگاشو دوس نداشته باشم.

    • بدون نام

      چرا فقط امثال رسایی جواب بدن ،از جناب رشیدپور هم بپرسید چرا برای تهیه برنامه زرد و حاشیه ای رفت سراغ تتلو بیخودی بزرگش کرد و بهش ارزش داد... توی برنامه ای که در قسمتهای دیگه از اقای اصفهانی هم دعوت شد واقعا اینها در یک جایگاه بودن

    • ats.75

      خنده داره بافرزندان وخیشاوندانتون هم تعارف ندارید .اقازاده های شما الان معلوم نیست الان با سرمایه مردم دارن گجا دنیا حال وحول خودشون میگنن ریاگارایه مفسد

    • محمد

      حکم تتلو یکبار اعدام و حکم کسانیکه او را تطهیر کردند و سعی کردند از او الگو برای جوانان بسازند ده بار اعدام و ست

    • بدون نام

      هرکه از دین ما برگرده میکشیمش...خلاص

    • حسین

      طبق کدام مسلک و ایینی حکم می دهی؟!!!همین تفکر در جای جای مدیریتی کشور اثرش را نشان داده است!

    • گم نام

      یه مشکل بزرگی که داریم تو کشور اینه که هرکس تو چیزی که سر در نمیاره اظهار نظر میکنه
      دومین مشکلی که داریم اینه که از کسی که دوستش داریم حتی اگه اشتباه بره دفاع میکنیم خواهشا توی کارایی که تخصصی ندارید ورود نکنید و تعصبات رو نسبت به اشخاص کنار بگذارید بعضی ها هم خیلی افراطی فکر میکنن . به این عزیزانم باید بگیم که شان اهل بیت علیهم السلام با حرف افراد پایین نمیاد آنقدر تفرقه افکنی نکنید

    • سیاوش

      تتلو اولا غلط بیجا کرده دوما نیاز به اعدام نیست .خداوند خودش روی تتلو خط کشیده چنان به اعتیاد گل رو اورده که بزودی چیزای دیگه هم مصرف میکنه نتیجش اینه نه میتونه بخونه نه حال داره از جاش بلندشه و خودش ازبین میره اگر اینطور نشد! منو یادتون باشه همه تون که تتلورو دوست دارین هر فحشی خواستین بمن بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج