۷۷۳۱۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وعده وزیر ارتباطات به اعضای خانه تئاتر

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در دیدار با اعضای خانه تئاتر از پیشنهاد عقد تفاهم‌نامه مشترک بین وزارت ارتباطات و خانه تئاتر استقبال کرد.

سینما خبر: آذری جهرمی وزیر ارتباطات در دیدار با اعضای خانه تئاتر از پیشنهاد عقد تفاهم‌نامه مشترک بین وزارت ارتباطات و خانه تئاتر استقبال کرد.

وعده وزیر ارتباطات به اعضای خانه تئاتر

به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ظهر روز گذشته ۲۵ شهریور ماه در محل وزارت ارتباطات، میزبان اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل خانه تئاتر شد.

در این نشست شهرام گیل آبادی، مدیر عامل خانه تئاتر تاریخچه‌ای مختصر از خانه تئاتر و همینطور آماری وضعیت تئاتر در تهران و سراسر کشور ارائه کرد.

سپس بهزاد فراهانی به بیان مشکلات تئاتر پرداخت و از وزیر ارتباطات خواست تا طبق مصوبه هیئت دولت امکانات متفاوت من جمله سالن‌های خود را به اجرای تئاتر اختصاص داده و پرسنل وزارت خانه و خانواده‌های ایشان را به دیدن تئاتر تشویق کند. فراهانی برای تحقق این امر درخواست انعقاد تفاهم نامه خانه تئاتر با وزارت ارتباطات را پیشنهاد کرد.

در ادامه اصغر همت نیز ضمن تایید سخنان بهزاد فراهانی، درخواست حمایت وزیر از هنر و هنرمندان در جلسات هیئت دولت را مطرح کرد.

نادر برهانی مرند هم به عنوان دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مشکلات جشنواره امسال به دلیل تحریم‌ها و نوسانات را مطرح کرد و از جهرمی خواست تا اپراتور‌های تلفن همراه را به سمت اسپانسری تئاتر فجر سوق دهد.

سپس گیل آبادی از وزیر ارتباطات درخواست کرد که حمایتی همچون حمایت از ورزش را از تئاتر و خانه تئاتر داشته باشد. مدیرعامل خانه تئاتر همچنین درخواست تجهیز امکانات سخت افزاری، شبکه و نرم افزاری و پشتیبانی مادی و معنوی برای راه اندازی استارتاپ‌های نمایشی برای رسیدن به اقتصاد پایدار تئاتر و برای عمارت جدید خانه تئاتر را مطرح کرد.

سپس آذری جهرمی ضمن تشکر از حضور اهالی خانه تئاتر از اهمیت و تاثیرگذاری تئاتر سخن گفت و وظیفه واقعی هنرمندان را نقد دولت و حاکمیت برشمرد و بر ادامه این راه صحه گذاشت. وی از پیشنهاد عقد تفاهم نامه برای استفاده هنرمندان از سالن‌ها و فضا‌های وزارت خانه استقبال کرد و وعده داد که نیاز‌های سخت افزاری و نرم افزاری خانه تئاتر به فوریت رسیدگی شود.

جهرمی در ادامه راهکار‌هایی درباره استفاده اهالی تئاتر از امکانات و زیرساخت‌های مهیا شده در فضای مجازی ارائه کرد که مورد استقبال اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت.

این نشست با اهدای مدالیوم خانه تئاتر به وزیر ارتباطات به عنوان یادبود این جلسه پایان یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج