جاباما
۷۷۳۱۸۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

رپورتاژ آگهی

مدرنترین مرکز تخصصی دندانپزشکی، پوست، مو و زیبایی

با توجه به برند‌های مختلف ایمپلنت در بازار و قیمت‌های متنوع که توسط شرکت‌های تولیدکننده که ارائه می‌شود بهترین مرجع برای برند ایمپلنت دندانپزشک معالج شما می‌باشد که با توجه به شرایط ناحیه و هزینه‌ای که بیمار می‌تواند متقبل شود انتخاب می‌شود.

ایمپلنت

با توجه به تنوع قیمت در ایمپلنت‌ها از کجا تشخیص دهیم کدام برند ایمپلنت کیفیت مناسبتری دارد؟

با توجه به برند‌های مختلف ایمپلنت در بازار و قیمت‌های متنوع که توسط شرکت‌های تولیدکننده که ارائه می‌شود بهترین مرجع برای برند ایمپلنت دندانپزشک معالج شما می‌باشد که با توجه به شرایط ناحیه و هزینه‌ای که بیمار می‌تواند متقبل شود انتخاب می‌شود.

دو برند مطرح ایمپلنت ITI (ساخت سوئیس) و Bio.Horizons (ساخت آمریکا) امروزه برترین برند‌های ایمپلنت در دنیا می‌باشد که دارای سالیان طولانی گارانتیست. مسلما هر چه ایمپلنت استفاده شده مرغوب‌تر باشد کیفیت درمان و طول عمر درمان و همچنین رضایت بیمار بیشتر خواهد بود.

مدرنترین مرکز تخصصی دندانپزشکی، پوست، مو و زیبایی

سفید کردن دندان

آیا بهترین روش برای سفید کردن دندان بلیچینگ است؟ آیا این روش عوارض دارد؟

بله، در حال حاضر بهترین روش برای سفید کردن دندان بلیچینگ است که طی آن ۴ تا ۸ درجه دندان‌ها روشن‌تر می‌شوند و برای نتیجه بهتر طی دو مرحله: ۱- مرحله اول در آفیس به مدت ۴۰ دقیقه با دستگاه بلیچینگ و ۲- مرحله دوم (Home) توسط کیت‌هایی که به مدت یک هفته در منزل توسط بیمار انجام خواهد شد. در کلینیک از دستگاه Beyond استفاده می‌شود که این دستگاه ۴ سال متوالی توسط Dental Advisor بعنوان برترین دستگاه بلیچینگ در دنیا معرفی شده است.
بلیچینگ به هیچ عنوان ضرری ندارد و به نسج سالم دندان آسیبی نمی‌رساند و فقط در برخی موارد باعث حساسیت دندانی می‌شود که راه حل آن استفاده از مواد ضدحساسیت است. این مواد توسط دندانپزشک تجویز می‌شود.

ارتودنسی نامرئی

آیا راه حلی برای کسانی که قصد انجام ارتودنسی دارند، ولی از ظاهر ارتودنسی و اینکه وسیله‌ای که ظاهر خوشایند ندارد در دهانشان قرار دهند دارید؟

بله! ارتودنسی نامرئی یک متد درمانی به حساب می‌آید و باعث رفع ناهنجاری‌های دندانی می‌شود که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ارتودنسی نامرئی برخلاف سایر روش‌های درمانی ارتودنسی نیاز به هیچ گونه براکت یا سیم ارتودنسی نخواهد داشت. ارتودنسی نامرئی از پلاک‌های شفاف و بی رنگ تهیه می‌شود که بر اساس شرایط دهانی بیمار در یک تصویر برداری سه بعدی ساخته و پرداخته می‌شود. این روش درمانی که اصطلاحا به آن ارتودنسی ژله‌ای گفته می‌شود را می‌توان یک درمان مناسب برای تمامی سنین دانست.

مدرنترین مرکز تخصصی دندانپزشکی، پوست، مو و زیبایی

دندان پزشکی کودکان

چگونه می توان ترس و استرس کودکان از دندان پزشکی را کاهش داد و آنها را برای حضور در دندان پزشکی ترغیب کرد؟
کلینیک باید برای بخش دندانپزشکی کودکان هم تدارک ویژه‌ای دید. قبل از درمان بچه‌ها می‌توانند در فضای مخصوص بازی کنند و با محیط آشنا بشوند. علاوه بر این در حین کار می‌توانند کارتون ببینند و سرگرم بشوند تا درد و استرس کمتری را تجربه کنند.

سوالات متداول کلینیک پوست، مو، زیبایی

از بین بردن ترک های پوستی

آیا در کلینیک روشی برای از بین بردن ترک‌های پوستی ناشی از چاقی و لاغری و پس از حاملگی وجود دارد؟
پاسخ درمان ترک‌های پوستی به دارو‌های موضعی بسیار کم و ناچیز است. درمان‌های جدیدتر و موثرتر شامل لیزر یا Radio Frequency Fractional می‌باشد. بخصوص لیزر مورد استفاده که Icon از شرکت Palohar آمریکا می‌باشد و FDP Apprived بوده و از درمان‌های منحصر به فرد ترک‌های پوستی می‌باشد.
لازم به ذکر است که از دستگاه پیشرفته‌ی Max G. که در حال حاضر بهترین دستگاه برای از بین بردن ترک‌های پوستی است. پروسه‌ی از بین رفتن این ترک‌ها حدود ۴ تا ۶ جلسه زمان می‌برد و پس از رفع آن قرمزی‌ای که در محل پوست به وجود می‌آید پس از تنها چند ساعت از بین می‌رود.

مدرنترین مرکز تخصصی دندانپزشکی، پوست، مو و زیبایی

از بین بردن تاتو و ماه گرفتگی

برای از بین بردن تاتو ابرو و بدن و ماه گرفتگی چه روشی مناسب است و با چند درصد موفقیت همراه است؟
درمان اصلی تاتوی ابرو استفاده از لیزر‌های Q-Switched می‌باشد که در صورتیکه رنگ تاتو آبی تیره یا مشکی باشد معمولا با دو الی سه جلسه قابل درمان بوده و پاسخ درمان می‌تواند تا ۹۰ درصد باشد.

ماه گرفتگی نیز با استفاده از لیزر‌های متعددی قابل درمان است، ولی معمولا جلسات درمان طولانی‌تر و حدود ۸ الی ۱۰ جلسه می‌باشد و پاسخ درمانی حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد خواهد بود.

مدرنترین مرکز تخصصی دندانپزشکی، پوست، مو و زیبایی

لیفتینگ پوست
بهترین روش برای لیفت یا همان کشیدگی پوست چه روشی است؟ آیا کرم‌های لیفتینگ در این زمینه موثر هستند؟
تاثیر کرم‌های لیفتینگ برای درمان افتادگی پوست بسیار ناچیز است. روش‌هایی، چون Hifu و Fractional، استفاده از نخ‌های لیفت و یا اندولیفت تاثیر بیشتر و قابل قبولی داشته که روش مناسب هر بیمار با توجه به سن و میزان افتادگی پوست و درمان‌های قبلی انتخاب می‌شود.

از بین بردن جای جوش
بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و درخشندگی پوست چه روشی است؟
جای جوش اگر به صورت فقط تغییر رنگ و تیرگی باشد درمان‌های موضعی متعددی قابل استفاده بوده که در اکثر موارد پاسخ بسیار خوب مشاهده می‌شود، ولی اگر جای جوش به شکل فرورفتگی روی صورت ایجاد شود، استفاده از روش‌هایی، چون Punch، Subcistion، لیزر، RF و یا تزریق ژل تاثیر بسزایی خواهد داشت.
جهت شفافیت و درخشندگی پوست درمان‌های دارویی موضعی و استفاده از میکرودرم ابریشن پاسخ قابل قبولی خواهد داشت.

خدمات پوست و مو:

  • لیفتینگ در یک جلسه
  • جوانسازی پوست
  • برداشتن خال‌ها و زبانه‌های پوستی
  • از بین بردن ترک‌های پوستی
  • برداشتن اسکار‌های پوستی و جای تاتو
  • تزریق بوتاکس و ژل
  • برداشتن چربی و تزریق چربی به بدن (لیپوفیلینگ)
  • تزریق تریام
  • مزوتراپی
  • میکرودرم
  • از بین بردن لک ، جا‌های جوش و منافذ باز پوستی
  • کاشت مو و ابرو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج