جاباما
۷۷۳۳۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس و السد در انتظار تیم‌های ژاپنی و کره‌ای

با برگزاری دو دیدار دیگر از لیگ قهرمانان آسیا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به پایان می رسد و چهار تیم برتر آسیا شناخته خواهند شد.

ورزش سه: روز گذشته دو دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و نام دو تیم از چهار تیم برتر آسیا به ثبت رسید. عصر امروز و فردا دو دیدار پایانی این دوره از رقابت ها نیز به پایان خواهد رسید و چهره چهار تیم حاضر در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد شد.

عصر امروز و از ساعت ۱۶ دیدار دو تیم تیانجین چین و کاشیما انتلرز ژاپن به عنوان سومین دیدار این مرحله آغاز شد. دیدار این دو تیم در حالی برگزار می شود که بازی رفت با دو گل تیم ژاپنی به پایان رسیده بود و به این ترتیب احتمال حضور کاشیما در دور پایانی بیشتر از حریف چینی است حتی اگر بازی امروز در چین برگزار شود.

آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی نیز از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و طی آن دو تیم کره ای با هم به بازی خواهند پرداخت. در این دیدار دو تیم سوون سامسونگ کره جنوبی و جونبورک موتورز این کشور با هم به یکدیگر به بازی خواهند پرداخت. دیداری که هفته پیش با سه گل به سود سامسونگی ها به پایان رسید.

به این ترتیب با بسته شدن پرونده بازی های مرحله شرق آسیا، دو تیم صعود کننده از این منطقه به همراه پرسپولیس ایران و السد قطر چهار تیم صعود کننده به مرحله بعدی رقابت ها را تشکیل خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج