۷۷۳۳۷۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دستور رئیس قوه قضاییه درباره حادثه کاشان - نطنز

رییس قوه قضاییه پیام تسلیتی در پی حادثه جاده کاشان - نطنز صادر و اعلام کرد: ضروری است رئیس کل دادگستری استان اصفهان نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

خبرگزاری ایسنا: رییس قوه قضاییه پیام تسلیتی در پی حادثه جاده کاشان - نطنز صادر و اعلام کرد: ضروری است رئیس کل دادگستری استان اصفهان نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

ر پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی در پی درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان در حادثه جاده‌ای با تسلیت به خانواده آنان و ملت ایران نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز- کاشان که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد.

بروز اینگونه حوادث تلخ و جانگداز توجه هر چه بیشتر متولیان امر را در ایمنی جاده های کشور نشان می دهد و امیدوارم با اتخاذ بسترها و تمهیدات مناسب بار دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده های عزیز جانباختگان این حادثه دلخراش و ملت شریف ایران تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم. ضروری است رئیس کل دادگستری استان اصفهان نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل رمضانی

      حادثه تصادف دو خودروی در جاده چه ربطی به قوه قضائیه داره؟

    • ابراهیم کریمی

      پنجاه سال هست راننده هستم توی این ۵۰ سال حتی یک مورد ندیدم پلیسی راننده ای را بعلت رعایت نکردن فاصله طولی جریمه کرده باشد
      همین امشب با ۱۹۷ استان مازندران تماس گرفتم پیشنهاد دادم پلیس پنجاه درصد از نظارتی را که در بزرگ راه ها صرف جریمه متخلفین سرعت غیر مجاز میکند صرف جریمه رانندگانی که فاصله طولی را رعایت نمی‌کنند بکند خواهید دید که بسیاری از حوادث اینچنینی و تصادفات انحراف به چپ و چپ کردن خودروها کاهش خواهد یافت حاضرم در رسانه نظرم و دلیل مدعای خودم را ثابت کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج