۷۷۳۴۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گفت‌وگوی تلفنی پوتین با نتانیاهو درباره سوریه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه تلفنی گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش داده‌اند «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت‌وگو کرده است.

طبق گزارش هاآرتص، نتانیاهو در این گفت‌وگوی تلفنی از کشته شدن ۱۵ نفر از سرنشینان یک هواپیمای روس که بامداد سه‌شنبه در نزدیکی سوریه سرنگون شد، ابراز تأسف کرده و دولت سوریه را مسئول آن دانست.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این گفت‌وگوی تلفنی بر اهمیت «همکاری‌های امنیتی» میان مسکو و تل‌آویو تأکید کرد و بار دیگر، به روال عادت به تکرار ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران پرداخت.

نتانیاهو در این گفت‌وگو تأکید کرد رژیم اسرائیل مصمم به جلوگیری از «تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه» و سد کردن انتقال سلاح از سوی ایران به حزب‌الله است.

یک هواپیمای گشتی از نوع «ایلوشین-۲۰» با پانزده سرنشین هنگام پرواز بر سر فراز دریای مدیترانه در فاصله ۳۵ کیلومتری سواحل سوریه از صفحه رادار محور شد. روسیه اعلام کرده این هواپیما بر اثر شلیک پدافند هوایی ارتش سوریه، در جریان عملیات علیه هواپیماهای رژیم صهیونیستی سرنگون شده است.

کرملین هم در بیانیه‌ای روایت این کشور را از این گفت‌وگوها منتشر کرده است. طبق این بیانیه، نتانیاهو به پوتین قول داده اطلاعات بیشتری درباره حادثه سرنگونی هواپیمای ایلوشین ۲۰ در اختیار روسیه قرار دهد.

کاخ کرملین در این بیانیه خاطرنشان کرده پوتین به نتانیاهو گفته عملیات نیروی هوایی اسرائیل نقض حریم هوایی سوریه بوده است. او از نتانیاهو خواست از ایجاد حوادث مشابه در آینده جلوگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج