۷۷۳۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قلعه‌نويي به فردوسي‌پور تهمتی نزده است

مدير فني استقلال تاکيد کرد که قلعه‌نويي تهمت دلالي به فردوسي‌پور نزده است.

تسنیم: مدير فني استقلال تاکيد کرد که قلعه‌نويي تهمت دلالي به فردوسي‌پور نزده است.

منصور پورحيدري اظهار داشت: به آينده استقلال در نيم‌ فصل دوم خوش‌بين هستم. دليلم اين است که استقلال با وجود اينکه ابتداي فصل آمادگي لازم را نداشت ولي نتايج خوبي کسب کرد و اگر موفق به شکست ملوان شويم با تيم صدر جدول هم امتياز خواهيم شد.

وي افزود: استقلال با وجود مصدوميت‌ها و کمبودهايي که داشت از لحاظ کسب نتيجه ايده‌آل کار کرد. در نيم فصل دوم با بهبودي مصدومان و اضافه شدن بازيکنان جديدي که به خواست قلعه‌نويي بوده شرايط بهتر هم خواهد شد.

مدير فني استقلال در خصوص مهرداد اولادي و انتقاداتي که به جذب اين بازيکن مي‌شود، گفت: جذب اولادي تشخيص قلعه‌نويي بوده است. سرمربي تيم تعيين مي‌کند که چه بازيکني به تيم اضافه و چه بازيکني کنار گذاشته شود. علاوه بر اولادي قرار است يک بازيکن خارجي نيز تا چند روز در تمرينات شرکت کند و اگر تاييد شد در ميانه ميدان به استقلال کمک کند.

شب گذشته عادل فردوسي‌پور مجري برنامه نود اعلام کرد امير قلعه‌نويي و دوستانش اتهام دلالي به او را در جلسه با رئيس کميسيون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرده‌اند. پورحيدري درباره اين موضوع به تسنيم گفت: فکر نمي‌کنم قلعه‌نويي چنين چيزي گفته باشد. قلعه‌نويي درگير استقلال و پاسخگوي هواداران درباره وضعيت اين تيم است.

مدير فني استقلال اضافه کرد: بايد از مراجعه افراد به کميسيون اصل ۹۰ که در زمينه ناپاکي در فوتبال صحبت مي‌کنند خوشحال باشيم. به نظرم قلعه‌نويي تهمت دلالي به فردوسي‌پور نزده و بعيد مي‌دانم او چنين مسئله‌اي را عنوان کرده باشد.

پورحيدري عنوان کرد: نمي‌دانم چرا فردوسي‌پور بحث قلعه‌نويي را در برنامه نود باز کرد ولي واقعيت اين است که بايد از رفتن افراد به کميسيون اصل ۹۰ در خصوص مسائل اخير فوتبال کشورمان خوشحال شويم.

وي تصريح کرد: بحث و اختلاف سليقه بين قلعه‌نويي و فردوسي‌پور پيش از اين وجود داشته ولي دليلي نمي‌شود که چنين دلخوري‌ها به وجود بيايد. اميدوارم اين دلخوري‌ها بيشتر نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج