جاباما
۷۷۴۱۱۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای خبرداد

هواشناسی هشدار داد؛ رگبار در جنوب و شرق کشور

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در مناطق کوهپایه‌ای به سبب رگبار شدید موقتی، احتمال سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد. از این رو به هموطنان در این مناطق توصیه می‌شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری ایسنا: سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در مناطق کوهپایه‌ای به سبب رگبار شدید موقتی، احتمال سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد. از این رو به هموطنان در این مناطق توصیه می‌شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است:« بنا بر نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب روزهای جمعه (۳۰ شهریور) و شنبه (۳۱ شهریور) رشد ابرهای همرفتی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شرق فارس، شمال و شرق هرمزگان و جنوب غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

در مناطق کوهپایه‌ای به سبب رگبار شدید موقتی، احتمال جاری شدن ناگهانی سیلاب در مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد. از این رو به هموطنان در مناطق مذکور توصیه می‌شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.»

بر اساس این اطلاعیه، جمعه (۳۱ شهریور) دامنه‌های البرز مرکزی در غرب سمنان و شرق تهران و شنبه (اول مهرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج