۷۷۴۱۵۲
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

کامیابی‌نیا: شاید خیریتی در محروم شدنم بود!

هافبک پرسپولیس در مورد پیروزی برابر الدحیل و محروم شدنش از بازی با السد صحبت کرد.

خبر ورزشی: کمال کامیابی‌نیا در خصوص صعود پرسپولیس با پیروزی برابر الدحیل اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و یک صعود شیرین و به یاد ماندنی را تجربه کردیم. بیش از هر چیزی باید ممنون هوادارانی باشیم که مثل همیشه ما را حمایت کردند. خصوصا در دقایق ۷۰ تا ۹۰ که فشار زیادی روی حریف آوردند و باعث شدند گل سوم را بزنیم. حتی می‌توانستیم به گل چهارم هم برسیم، ولی بشار موقعیتی که داشت را استفاده نکرد.

وی در مورد صحنه منجر به اخطارش که باعث محرومیتش هم شد عنوان کرد: من در شش بازی مرحله گروهی و حذفی کارت نگرفتم و فقط بازی با الجزیره اخطار گرفته بودم. در این بازی هم بازیکن حریف فکر می‌کنم به عمد با آرنج به صورت من کوبید که جای کبودی‌اش هنوز هم روی صورتم هست و مقابل چشم کمک داور هم این کار را کرد. او آمد دستم را بگیرد که دستم را کشیدم و غیر عمد خورد به صورتش و اشتباه کردم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه گفته می‌شود اخطار زیاد می‌گیرد گفت: سبک بازی من به شکلی است که با جان و دل بازی می‌کنم. در بازی با نساجی آبشک ۵۰۰ خطا انجام داد، ولی همه روی من زوم کرده‌اند و می‌گویند باید کارت زرد دوم می‌گرفتم، ولی اخطار من هم به خاطر اعتراض بود. به هر حال سبک بازی من این است، ولی باید سعی کنم اخطار بی‌مورد کمتر بگیرم.

کامیابی‌نیا در ادامه با اشاره به اینکه بعضی هواداران پرسپولیس به او حمله کردند گفت: آن عده هوادار پرسپولیس نیستند و هواداران واقعی همیشه من را مورد لطفشان قرار داده و حمایت کردند. من منتی ندارم، ولی پیشنهاد خوبی را رد کردم که آقای گرشاسبی در جریان است. هم از نظر فنی پیشنهاد خوبی بود و هم مالی، ولی پس از مشورت با دوستانم و پدر و مادرم و همسرم تصمیم گرفتم بمانم و تمام وجودم را برای پرسپولیس بگذارم.

وی در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا این هجمه‌ها علیه من شکل گرفته است. سیامک نعمتی هم محروم شد، ولی وقتی من کارت می‌گیرم رویم حساس شده‌اند. به هر حال شاید خیریتی در این موضوع بود و اینجا کارت گرفتم که در مراحل بالاتر محروم نشوم و کنار تیم باشم.

هافبک پرسپولیس در مورد ۳ دیدار دشوار تیمش در طول ۱۰ روز گفت: بازی‌های سختی داریم، ولی تمرینات سخت و فشرده تیم که به اندازه یک بازی از ما انرژی می‌گیرد باعث شده بدن‌هایمان آماده باشد و اردوی خوب کرواسی در ابتدای فصل هم اینجا خودش را نشان می‌دهد. باید سعی کنیم مصدوم ندهیم و با برنامه ریزی کادرفنی به امید خدا از هر سه بازی سربلند خارج شویم.

کامیابی نیا در پایان گفت: حتم دارم می‌توانیم به فینال برویم و قهرمان آسیا شویم. درست است تیم‌های دیگر زیاد هزینه کردند، ولی ما یک مربی کاربلد و مدیر زحمتکش داریم که قدرت تیم مان را بیشتر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی.

      اقای کامیابی نیااولابه هواداراتوهین نکن هموناکه کارت گرفتن بیخودی تواعتراض دارن ویکیشونم منم ناراحتن.ناراحت ازاینکه تومیدونی دست برانکوبرای چیدن یک تیم کامل بسته س اماتوبدون درنظرگررفتن این موضوع باعکس العمل زشتت باعث شدی دستش بسته تربشه ضمن اینکه اگه بفرض هم اون بازیکن بعمدارنجشوبصورتت زدوبعدش بالبخنددستشودارازکردکمکت کنه اززمین بلندشی وحتمانم ازت عذرخواهی کرده توعمدابصورتش زدی صدهاهزارچشم عکس العمل زشتتودیدن.خودتواصلاح کن ومنتم سره باشگاه وهوادارانزارونگوپیشنهادچنین وچنان داشتم.محرمی وامیری واحمدزاده بانامردی مطلق به تیم وملیونهاهوادارپشت کردن امابرانکوکمترین اهمیتی نداد.نترسیدونلرزدودیدی که به صراحت گفت هرکی دلش باتیم نیست ومیخوادبره.بره. پس رفتن توهم زیادمهم نبودچون برانکووتیم مربیاش ازچوب ستاره میسازن.

    • a

      آقاکمال بدون طرفداران واقعی پرسپولیس تورادوست دارن و قدر دان زحمات شایان شما هستن ودرقلب ماجاداری

    • بدون نام

      دم همتون گرم همینکه با این محرومیت از نقل وانتقالات بالا اومدین خیلی می ارزه انشاالله خدا کمک کنه بلاتر هم بریم.

    • بدون نام

      محرومیت که خیریت نداره پسره خوب. اشتباهتو توجیه نکن.

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      خخخخ لنگیا همیشه ب گند کاریای خودشون میگن خیریت. کلا حرفو نمیسنجن ب زبون میارن

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      خخخخ لنگیا همیشه ب گند کاریای خودشون میگن خیریت. کلا حرفو نمیسنجن ب زبون میارن

    • بدون نام

      متاسفانه توی ایران هرکس انتقادکنه هوادارواقعی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج