جاباما
۷۷۴۱۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۱۰ گل، ۱۰ گلزن؛ گوناگون به سبک آرسنال!

 هر ۱۰ گل آرسنال را در ابتدای این فصل بازیکنان مختلفی به ثمر رسانده اند.

وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، با پیروزی ۲-۱ آرسنال مقابل نیوکاسل در سنت جیمز پارک، آرسنال روندی را حفظ کرد که می‌تواند منجر به شکستن رکورد لیگ برتر شود.

در جریان این برتری، گرانیت ژاکا و مسوت اوزیل هم اولین گل فصل را برای آرسنال به ثمر رساندند تا حال آرسنال رکوردی جالب را ثبت کند. توپچی های اونای امری در این فصل از لیگ برتر ۱۰ گل به ثمر رسانده اند و هر ۱۰ گل، توسط بازیکنان متفاوتی به ثمر رسیده است.

۱۰ گل، ۱۰ گلزن؛ گوناگون به سبک آرسنال!

اولین بازی آرسنال در لیگ برتر با شکست خانگی ۲-۰ مقابل منچسترسیتی همراه بود اما روند گلزنی توپچی ها از بازی بعدی مقابل چلسی آغاز شد. در جریان شکست ۳-۲ مقابل آبی ها مخیتاریان و ایووبی برای آرسنال گلزنی کردند. در جریان پیروزی ۳-۱ مقابل وستهم نیز مونرئال، دیوپ (گل به خودی) و ولبک برای تیم امری گلزنی کردند. موستافی، اوبامیانگ و لاکازت ۳ گل آرسنال را در برتری ۳-۲ مقابل کاردیف به ثمر رساندند و در آخرین بازی همان طور که اشاره شد، آرسنال با گل های ژاکا و اوزیل بردی ارزشمند در برابر نیوکاسل کسب کرد.

آخرین باری که یک تیم در ابتدای فصل گلزنان متفاوت بیشتری داشت، چلسی سه فصل قبل بود که در ۶ بازی ابتدایی ۱۱ گلزن متفاوت داشت. البته رکورد کلی لیگ برتر در اختیار بلکبرن راورز است که در ابتدای فصل ۰۲-۲۰۰۱، با ۱۳ بازیکن متفاوت به ۱۳ گل ابتدایی خود در فصل رسید.

آرسنال برای شکستن این رکورد شانس مناسبی دارد. در بین بازیکنانی که هنوز برای آرسنال در فصل جاری گلزنی نکرده اند نام آرون رمزی به چشم می‌خورد که در فصل قبل ۷ گل برای توپچی ها زده بود. هکتور بیرین نیز فصل قبل دو گل برای این تیم به ثمر رسانده بود و می‌توان روی خریدهای جدید این تیم یعنی سوکراتیس، متئو گوئندوزی، لوکاس توریرا و استفان لیخشتاینر نیز حساب باز کرد.

رکورد کلی لیگ برتر از حیث گلزنان متفاوت در یک فصل متعلق به منچستریونایتد است. تیم تحت هدایت فرگوسن در فصل ۱۳-۲۰۱۲، آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر، با ۲۰ بازیکن متفاوت به گل دست یافت. رکورد کم ترین تعداد گلزنان منحصر به فرد در یک فصل نیز البته در اختیار آرسنال است. تنها ۶ بازیکن در سرتاسر فصل ۹۴-۱۹۹۳ برای آرسنال در لیگ برتر گلزنی کرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج