جاباما
۷۷۴۴۱۷
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

اخراج چشمی استقلال را قلع و قمع کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اخراج غیر حرفه ای چشمی باعث شد استقلال مقابل السد قلع و قمع شود و از صعود به دور بعد باز بماند.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اخراج غیر حرفه ای چشمی باعث شد استقلال مقابل السد قلع و قمع شود و از صعود به دور بعد باز بماند.

مهدی فنونی زاده در خصوص حذف استقلال از لیگ قهرمانان گفت: آبی پوشان در بازی برگشت عملکرد بهتری داشته باشند. آنها توانستند در خارج از خانه نمایش قابل قبولی مقابل السد از خود به جا بگذارند.

وی تأکید کرد: استقلال خوب بازی می کرد. دو بر یک جلو بود و حتی می توانست گل سوم را هم به السد بزند و بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار به وقت های اضافه رفته و استقلال همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشد اما متأسفانه اخراج غیر حرفه ای چشمی که بازیکنی ملی پوش است باعث شد تا آبی پوشان قلع و قمع شود و شفر هم مجبور شود یک مهاجم را کم و یک مدافع به زمین آورد تا پیروزی به دست آمده را حفظ کند ولی متأسفانه این امر میسر نشد و حضور بازیکنان حرفه ای در السد باعث شد تا در پایان بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسیده و استقلال از صعود به مرحله بعد باز بماند.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از تعویض های وینفرد شفر در دیدارهای اخیر اظهار داشت: نمی دانم چرا شفر در این روزها تعویض هایش بحث برانگیز است. اگر ووریا غفوری مصدوم بود چرا مقابل السد در دقایق پایانی به میدان آمد و اگر نبود چرا از ابتدا به طور کامل در زمین حاضر نشد.

وی تصریح کرد: متأسفانه تعویض های شفر در این چند وقت بسیار غیرحرفه ای بوده و همه از این موضوع ناراحت هستند. امیدوارم دیگر شاهد این نوع تعویض های غیرحرفه ای نباشیم تا استقلال بتواند در بازی های آینده نتایج خوبی را کسب کند.

پیشکسوت استقلال در مورد تشکیل کمیته فنی آبی پوشان نیز خاطرنشان کرد: این کار باید زودتر انجام می گرفت. کسانی که در کمیته فنی حضور دارند همگی مربی و یا بازیکنان بزرگی بودند و نقش موثری در موفقیت های استقلال داشتند. پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، نامجو مطلق و دیگر اعضا از تجربه بالایی برخوردارند و می توانند استقلال را یاری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شفر به نقطه نظرات کمیته فنی عمل خواهد کرد یا خیر؟ گفت: او باید از اینکه چند پیشکسوت باتجربه در کنار او هستند، استفاده کند و از آنها به خوبی بهره ببرد زیرا آنها بارها بازی را تماشا کرده، آنالیز می کنند و می توانند با حضور در تمرینات نیز نقاط قوت و ضعف تیم را به شفر گوشزد کنند. حالا اگر او نخواهد به حرف های آنها گوش کند باید خودش پاسخگوی این موضوع باشد.

فنونی زاده در پایان و در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر نساجی قائم شهر، تصریح کرد: آبی پوشان روز سختی در پیش دارند. نکونام نشان داده که در عرصه مربی گری هم همانند دوران بازیگری می تواند موفق باشد. او با توجه به حضور در فوتبال اروپا از تجربه بالایی برخوردار است اگرچه بازیکنان جوانی در اختیار دارد اما مطمئناً از آنها به خوبی استفاده کرده و با حمایت هوادارانش در شهر قائم شهر، شرایط را برای استقلال سخت خواهد کرد. اما استقلال هم تیم بی تجربه ای نیست و بازیکنانی دارد که می توانند در یک لحظه نتیجه را به سود خود تغییر دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      از این به بعد شعار همه کیسه ها تو ورزشگاه همین باشه:
      کیسه همیشه زیره زیر سر وزیره

    • استقلال عشق منه

      زوبه چشمی . مرد این چ کاری بود کردی ما رو نامید کردی نگاه این اشتبات چ بلایی سر تیم آورد شفر تو براچی تو بزرگ مایی . براچی رحمتی رو گذاشتی حسینی بهترین دروازبان ایران احتماد نکردی اخه این چه کاری بود حق ما نبود این بازی ک ب اجرا گذاشتین حق استقلال نبود اخه کی این اشتباهاتو کنار میزارین یکم بما فکر کنین که چقدر با وفاییم که هنوز حمایت میکنیم .من اصلال این دو سه روز نخوابیدم . فکرم فقط استقلال بود . با حرس .
      ازتون میخاییم فقط فکرتون قهرمانی باشه فکرتون تو اسیا باشه فکرتون ما باشین فکرتون ب اشتباهاتتون باشه فکرتون سید حسینی باشه ک چقدر کمک کرد تو اسیا ما رو دمش گرم .... ولی این دل همیشه برا استقلال میپه ..
      ما مثل لنگی ها نیستیم ک با ساندویچ هوادار میخرن ما ب عشق استقلال میاییم .

    • traktoor

      اگه خطا نمی کرد هم می گفتید بی غیرته و فلان و بهمان. اگه انصاری تو بازی لنگ با الدحیل اخراج می شد بهش می گفتید فداکار حالا...

    • بدون نام

      تراخدااینقدربااحساس طرفداران استقلال وروحیه روزبه بازی نکن و واینکه بنده ازروزنامه مجازی که جاتشکرداره استفاده میکنم وسایرین راتشویق به خواندن این نشریه پس نامیدم نکن سعی کنیدوجدان مطبوعاتی خودتان حفظ کنیدنه اینکه جانب داری ازتیم دیگری کنیدالتماس دعا

    • بدون نام

      تعویضهای غلط شفر و رفتار احمقانه چشمی تیم رو نابود کرد , چشمی قبلا در دربی مقابل لنگ هم پنالتی مفت بهشون داده بود

    • بدون نام

      بابا اگه همین پشمی نبود چنتا گل دیگه میخوردید مخصوصا رو صحنه اخراج طرف تک ب تک میشد چرا زر الکی میزنید و هرروز دنبال یه مقصر میگردید؟

    • شش ♥

      مدرن ترین مدافع قرن هست دیگه. مثل سید جلال پیزوری نیست که دو بار تیمشو از حذف شدن نجات بده! والله.

    • m.h

      به عنوان یه پرسپولیسی کاش استقلال صعود میکرد تا یه در بی می‌دیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج