۷۷۴۵۳۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

احسان، اشکان، مسعود؛ این تراکتورِ جذاب

با اضافه شدن احسان حاج صفی به تراکتورسازی ترکیب این تیم برای ادامه لیگ جذاب تر خواهد شد.

ورزش سه: تراکتورسازی امسال یکی از جذاب ترین تیم های لیگ برتر فوتبال ایران است؛ این تیم با واگذاری به بخش خصوصی و با هزینه های زیادی که انجام داده، توانسته طرفداران فوتبال آذربایجان را با ورزشگاه آشتی دهد.

یکی از نکات قابل توجهی که باعث شده تراکتورسازی نزد هواداران فوتبال بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، جذب بازیکنان تراز اول است. نفراتی مثل اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تیم ملی با حضور در تراکتورسازی این تیم را جذاب تر از قبل کرده اند و حالا با اضافه شدن احسان حاج صفی خیلی ها منتظر اولین حضور او در ترکیب سرخپوشان تبریزی هستند.

احسان، اشکان، مسعود؛ این تراکتورِ جذاب

کاپیتان سوم تیم ملی بعد از پیوستن به تراکتورسازی از هفته گذشته رسما تمریناتش را با تیم تبریزی آغاز کرد اما چون مدت زیادی در تمرینات نبود، توشاک او را در لیست 18 نفره دیدار با صنعت نفت در جام حذفی قرار نداد.

حاج صفی با رفتن توشاک در یک هفته گذشته به طور کامل در تمرینات تراکتورسازی حضور داشته و خودش را آماده مسابقه با پدیده مشهد کرده است. او حالا از نظر آمادگی شرایط مطلوبی دارد و اگرچه شاید هنوز به طور کامل با سایر نفرات هماهنگ نشده باشد اما احتمالا در بازی آینده مقابل پدیده در ترکیب اصلی قرار می گیرد و می تواند به جذاب تر شدن تیم سرخپوشان تبریزی بیفزاید.

بی تردید قرار گرفتن شجاعی، دژاگه و حاج صفی 3 بازیکن ملی پوش ایران که در جام جهانی نیز حضور داشتند در ترکیب تراکتورسازی می تواند قابل توجه باشد. از آن گذشته تراکتورسازی خارجی های قدرتمندی دارد که در کنار 3 ملی پوش این تیم و ستاره های لیگ برتری که عضو این تیم هستند، شرایط خوبی را برای سرخپوشان تبریزی رقم می زند.

احسان، اشکان، مسعود؛ این تراکتورِ جذاب

از سوی دیگر با حضور احسان حاج صفی بی تردید توان هجومی تراکتورسازی نیز افزایش می یابد. او در جناح چپ بهترین گزینه ممکن برای سرخپوشان است و بی تردید محمد تقوی هم برای بازی آینده نمی تواند از او بگذرد. اتفاقی که می تواند قدرت تراکتور را افزایش دهدو شرایط خوبی را برای آینده این تیم رقم بزند.

حضور حاج صفی در خط دفاعی تراکتورسازی نیز کمک خیلی خوبی است. او با توجه به تجربه بالایی که دارد در کنار سایر بازیکنان خط دفاعی می توانند یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی لیگ را بسازند و به نظر می رسد همه چیز برای بیشتر شدن توجهات به تراکتورسازی آماده است.

احسان، اشکان، مسعود؛ این تراکتورِ جذاب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دارن با تناب پوسیده کیروش میرن تو چاه.کیروش فوتبال خیلی از فوتبالسیتای خوبمون تموم کرده و میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج