۷۷۴۶۲۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ، هند را هم تهدید به تحریم کرد

دولت ترامپ ، هند را تهدید کرد که اگر به برنامه خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ از روسیه ادامه دهد با تحریم های واشنگتن روبه رو خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: دولت ترامپ ، هند را تهدید کرد که اگر به برنامه خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ از روسیه ادامه دهد با تحریم های واشنگتن روبه رو خواهد شد.

آمریکا اعلام کرد:همانطور که هند برای خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ از روسیه آماده می شود، دولت ترامپ نیز مصمم است این خرید تجهیزات بزرگ نظامی دهلی نو از مسکو که یک رابطه تجاری بزرگ و مهم برای طرفین معامله محسوب می شود را به تحریم هند منجر کند.

روزنامه 'اکونومیک تایمز' در این باره نوشت: هند آماده امضای نمادین یک قرارداد سامانه موشکی اس ۴۰۰ با روسیه در طول سفر ماه آینده ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور به دهلی نو است .

مقام های هندی اعلام کرده اند که هنوز هیچ تضمینی برای امضای این قرارداد در طول دیدار پوتین با نارندرا مودی نخست وزیر هند وجود ندارد.

این مقام ها افزودند که اما هند به هیچ وجه از این قرارداد عقب نشینی نخواهد کرد و تسلیم فشار تحریم های آمریکا نخواهد شد.

نیرمالا سیتارامان وزیر دفاع هند پیشتر اعلام کرده بود که دهلی نو و مسکو ممکن است این قرارداد را پیش از سفر پوتین امضا کنند.

روسیه گفته اگر هند می خواهد سامانه موشکی اس ۴۰۰ را تا سال ۲۰۲۰ دریافت کند، باید پیش از پایان سال جاری این قرارداد را امضا کند.

یک مقام ارشد نظامی روس گفت: امضای این قرارداد پیش از پایان سال جاری مناسب خواهد بود. سامانه موشکی اس ۴۰۰ در جهان رقیبی ندارد و بسیار مورد توجه کشورهای مختلف است. هیچ تولیدی پیش از امضای قرارداد آغاز نخواهد شد.

روزنامه 'تایمز او ایندیا' نیز نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا یک فرمان اجرایی امضا کرده که بر اساس آن کشورهایی که از قانون کاتسا این کشور سرپیچی کنند شامل تحریم های واشنگتن خواهند شد.

پس از امضای این فرمان، آمریکا روز پنجشنبه تحریم هایی را علیه یک شرکت نظامی چین به دلیل خرید سلاح از روسیه وضع کرد.

دولت ایالات متحده همزمان با تحریم این شرکت چینی نام ۳۳ فرد و مجموعه روسی را در فهرست افرادی قرار داد که هرگونه داد و ستد با آنها در زمینه نظامی ممنوع بوده و با تحریم آمریکا روبه رو می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینطور پیش بره تحریم آمریکا تبدیل میشه به جوک.ایول ایول ترامپ خره ایول

    • حسن.

      ترامپ باز قرصهایش را نخورده هرموقعیکه قرصهایش نخورد یک گشو را تحریم میکند نمیدانم این سناتور های احمق کجا هستند تا قر صهای این دیوانه ترامپ را بدهد تا آمریکا را بیشتر از این بنابودی نگشد

    • کاوشگر فضایی

      برو گمشو یانکی ...

    • فریبا

      معلومه این ترامپ عقده تحریم داره! حتما ریشش در کودکیشه! شاید زندانیش کرده بودن و خوراکی رو بهش نداده بودن عقده ای بار اومده.....

    • بدون نام

      پس چرا اس ۴۰۰ رو به ایران نمی فروشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج