۷۷۴۶۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونالدو آن اخراج را دیگر فراموش کرده است

الکس ساندرو، مدافع چپ یوونتوس، اعلام کرد که کریس رونالدو بعد از اخراج در دیدار مقابل والنسیا، منتظر است تا بار دیگر کیفیت بالایش را به نمایش بگذارد.

ورزش سه: الکس ساندرو، مدافع چپ یوونتوس، اعلام کرد که کریس رونالدو بعد از اخراج در دیدار مقابل والنسیا، منتظر است تا بار دیگر کیفیت بالایش را به نمایش بگذارد.

رونالدو در پیروزی ۲-۰ یووه مقابل والنسیا، به دلیل درگیری و کشیدن موی جیسون موریو، مدافع حریف، از زمین اخراج شد و گفته می شود که ممکن است یوفا محرومیتی بیشتر از یک جلسه برای او در نظر بگیرد که می تواند به غیبت در دیدار مقابل منچستریونایتد در الدترافورد منجر شود.

هرچند رونالدو بعد از دریافت کارت قرمز در مستایا، به شدت ناراحت شد و با گریه زمین را ترک کرد، ساندرو ادعا کرد که هم تیمی اش آن اتفاق را پشت سر گذاشت.

او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" می بینم که او باانگیزه است. او تجربه زیادی دارد و می داند که آنچه سه شنبه اتفاق افتاد، به گذشته تعلق دارد. او حالا منتظر است. او به اینجا آمده تا به تیم کمک کند و کیفیت بیشتری به تیم اضافه کند. من در حال یادگیری از او در داخل و خارج زمین هستم."

رونالدو آن اخراج را دیگر فراموش کرده است

خوان کوادرادو، بال کلمبیایی یوونتوس هم با تحسین رونالدو، از تاثیر او روی عملکرد بیانکونری گفت:" ورود رونالدو مطمئنا چیز بیشتری به ما داد. می دانیم که او چه بازیکنی است اما یوونتوس هم همیشه تیمی سازمان یافته بود.

اکنون شاید ما قوی تر شده باشیم زیرا بعضی از ما مدتی است که اینجا هستیم و این بازیکنان به خوبی هم را می شناسند و به این دلیل که قهرمان های بزرگی شده اند. امیدواریم که بتوانیم در هر جام تا جایی که می توانیم پیش برویم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج