۷۷۵۱۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پایان یک شایعه: جباروف بازی کرد، گل هم زد

حضور در ترکیب ثابت ژتسیو، شایعه بازگشت جباروف به استقلال را برای مدتی از سر زبان‌ها می‌اندازد. او فعلا روی موفقیت ژتسیو تمرکز کرده و همراه این تیم در رده پنجم جدول لیگ قزاقستان قرار دارد.

ایران ورزشی: سرور جباروف بالاخره در ترکیب ژتسیو قرار گرفت تا ماجرای جدایی احتمالی‌اش از این تیم قزاق، موقتا به پایان برسد. جباروف که از هفته بیست و سوم لیگ قزاقستان به عضویت ژتسیو در آمد، در بازی نخست مقابل ایرتیش که با پیروزی ۲ بر صفر تیمش همراه بود فرصت بازی به‌دست نیاورد و ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست. اتفاقی که برای مرد سال آسیا چندان خوشایند نبود.

پایان یک شایعه: جباروف بازی کرد، گل هم زد

برای بازی هفته بیست و چهارم مقابل آکتوبه، باز هم دمیتری اوگای-سرمربی 58 ساله ژتسیو- نام جباروف را میان بازیکنان ذخیره نوشت و او را 90 دقیقه روی نیمکت نشاند. فرصت بازی به هافبک 35 ساله ازبک نرسید و همین مسئله شایعه‌هایی درباره جدایی زودهنگام جباروف از ژتسیو را به‌ راه انداخت.

در هفته بیست و پنجم اما اوگای تصمیم گرفت از جباروف در ترکیب ثابت ژتسیو استفاده کند. سرور مقابل توبول از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و بازی قابل‌قبولی نیز به نمایش گذاشت. در این بازی ابتدا ژتسیو از حریف پیش افتاد اما بازیکنان توبول 2 گل زدند و نتیجه را جبران کردند اما در نهایت این سرور جباروف بود که در دقیقه 80 موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی ژتسیو را به‌ ثمر برساند و فرشته نجات این تیم لقب بگیرد.

جباروف مقابل توبول تا پایان در زمین بود و نشان داد در ژتسیو و لیگ قزاقستان نیز می‌تواند یک بازیکن مهم و کلیدی باشد. قطعا حضور در ترکیب ثابت ژتسیو، شایعه بازگشت او به استقلال را برای مدتی از سر زبان‌ها می‌اندازد. جباروف فعلا روی موفقیت ژتسیو تمرکز کرده و همراه این تیم 33 امتیازی در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ قزاقستان قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج