۷۷۵۴۵۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تغییر در کادر مربیان تیم ملی دوچرخه سواری

نشست چند ساعته کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری در حالی به پایان رسید که میزبانی و پراش به عنوان گزینه‌های اصلی مربیگری تیم ملی معرفی شدند.

مهر: دومین نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری بعد از بازی های آسیایی به منظور بررسی عملکرد ورزشکاران و مربیان در این رقابت ها و بررسی برنامه های آینده تیم های ملی از ساعت ۹:۳۰ امروز یکشنبه اول مهرماه و با حضور ۱۴ نفر از اعضای کمیته فنی برگزار شد.

محور نشست کمیته فنی این فدراسیون بررسی نتایج تیم های ملی پیست و جاده کشورمان در بازی های آسیایی بود که هر یک از اعضا نظرات کارشناسی خود را ارائه نمود.

در نهایت پس از ۵ ساعت جلسه در فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم براین شد تا محمود پراش ملی پوش اسبق کشورمان و قادر میزبانی یکی از اسطوره های دوچرخه سواری ایران به عنوان گزینه های نهایی هدایت تیم های ملی پیست و جاده کشورمان انتخاب و برنامه های خود را برای سرمربیگری تیم های ملی تا هفته آینده به کمیته های ملی ارائه نمایند.

پیش از این رسول هاشم کندی و محمد ابوحیدری مربیگری بخش جاده و پیست تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی سال ۲۰۱۸ برعهده داشتند.

بعد از پایان این بازی ها و به دنبال ناکامی رکابزنان در کسب مدال، ابوحیدری از سمت خود کناره گیری و هاشم کندی نیز مسئولیت ناکامی شاگردانش را برعهده گرفته و ادامه فعالیت آنها در این حیطه به کمیته فنی فدراسیون ارجاع گردید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج