جاباما
۷۷۵۵۸۲
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

دومین گل تعویضی‌های برانکو؛ معجزه با نیمکت خالی

 نداشتن نیمکت قوی، روند تعویض‌های طلایی برانکو را تمام نکرده است.

وبسایت نود: پرسپولیس فصل پیش امتیازات زیادی را با تعویض‌های طلایی برانکو بدست آورد. امتیازاتی که سیامک نعمتی، شایان مصلح و بشار رسن در آن بیشترین نقش را داشتند. گل مصلح پرسپولیس را در جم پیروز کرد و نمتی مقابل گسترش فولاد، آن‌ها را از شکست نجات داد.

منشا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از نیمکت به زمین رفت و گل صعود پرسپولیس را زد و محسن مسلمان که هفته‌های آخر نیمکت نشین شده بود، در بازی آخر فصل آقای پاس گلی لیگ برتر را تثبیت کرد. امسال بیشتر این بازیکنان، یا جدا شده‌اند و یا بخشی از ترکیب اصلی پرسپولیس هستند. دست برانکو هم روی نیمکت بسته است اما همچنان روند تعویض‌های طلایی او ادامه دارد و یک چهارم گل‌های او در این فصل را بازیکنان ذخیره زده‌اند.

هفته دوم لیگ برتر، گادوین منشا به جای کامیابی‌نیای مصدوم به زمین رفت و زننده گل دوم پرسپولیس بود. منشا و مصلح، تنها تعویض‌های بزرگ برانکو بودند و امروز، هر دوی آن‌ها هم فیکس بازی می‌کردند. با این حال باز هم تعویض برانکو، جواب داد و این بار آدام همتی زننده گل پیروزی این تیم مقابل سپیدرود رشت بود. گلی که ۳ امتیاز برای سرخپوشان داشت و در آستانه دربی، آن‌ها را به یک امتیازی صدر جدول رساند.

در حال حاضر پرسپولیس با دو گل توسط بازیکنان تعویضی، بعد از پدیده و پیکان رکورددار گلزنی توسط بازیکنان تعویضی محسوب می‌شود. در شرایطی که آن‌ها بخاطر کمبود بازیکن، اوضاع بدی روی نیمکت‌شان دارند و برانکو در بسیاری از بازی‌ها نمی‌تواند همه تعویض‌هایش را انجام دهد. با این حال پروفسور پرسپولیسی‌ها، به همه یاد داده که از هر ابزاری، در چه زمانی می‌تواند استفاده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو مغز متفکر

    • بهنام

      انگار همتی کل رویه بازی رو عوض کرده اومده یه شوت کشیده زیر توپ.بازی رو علی کریمی برده برا پرسمولیس تیم محل ما میومد بازی میکرد حداقل یه ضدحمله تو نود دقیقه داشت اخه انقد تابلو

    • traktoor

      معجزه خخخخ، تیم جلویی گذاشت معجزه کنید خودتونم می دونید

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        خخخ سولاخ اذین!؟.

      • ش.ص

        بد سوختی

      • aaaaaa

        باز این بایرام لودر نفهم اومد نظر داد چرا تیم کثیف کیسه استفراغ با این همه حواشی که طرفدارشی را ول کردی چسبیدی به سرورت مثل اینکه بد فشاری بهت اومده داری جر میخوری ولی ما دوست داریم اینجا باشی چون اگه تو نباشی به کی بخندیم راستی تو فرزند فتل 1 و یا 2 نیستی چون حرفات و نظرات مسخره ات مانند ان دو فتوشاپکار است و ارزش تحلیلی ندارد فقط خوراک خنده ای پس زر زر ات را قطع نکن و ما را تنها نزار دوستدار تو انتی کیسه aaaaaa

    • کریمی

      شانس

    • علیرضا

      واقعا این کیسه کشا نباشن ما پرسپوليسيا به چی باید بخندیم....
      آخه این چه استدلاليه که شما دارین لامصبا.ببرن یه چی میگن ببازن یه چی آخه چی هستین شماها!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج