جاباما
۷۷۵۶۶۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پیام محمود عباس به بشار اسد

منابع فلسطینی و وزارت خارجه سوریه اعلام کردند که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پیامی را برای رییس جمهور سوریه فرستاده است.

ایسنا نوشت: منابع فلسطینی و وزارت خارجه سوریه اعلام کردند که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پیامی را برای رییس جمهور سوریه فرستاده است.

بسام الصالحی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) به روزنامه الوطن سوریه گفت که وی نامه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه داده است.

وزارت خارجه سوریه نیز اعلام کرد که فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه این کشور این نامه را تحویل گرفته است و این نامه درباره "آخرین تحولات" است.

الصالحی گفت: دیدار با فیصل مقداد بسیار موفقیت‌آمیز بود و منعکس‌کننده میزان روابط فلسطین و سوریه است. این دیدار پیام بسیار مهمی در راستای مقابله با چالش‌های آتی در سطح منطقه است.

الصالحی گفت: ما سلام و درود محمود عباس و نامه وی را به بشار اسد رییس جمهور سوریه منتقل کردیم و درباره اهمیت هماهنگی مواضع مشترک درباره مسئله فلسطین و جهان عرب صحبت کردیم.

وی گفت: ما پیشنهاداتی را در این دیدار در راستای دیدگاه مشترک در خصوص خطرات منطقه از جمله خطر معامله قرن مطرح کردیم. پیامی که محمود عباس برای بشار اسد فرستاده است در راستای تحرکات مهم فلسطینی‌ها برای حمایت از حقوق مردمشان و مقابله با تلاش‌ها برای از بین بردن مساله‌ فلسطین است.

وی تاکید کرد که پیام مشابهی را به میشل عون، رییس جمهور لبنان تحویل خواهد داد.

الصالحی تاکید کرد: کسانی که معتقدند مردم فلسطین هیچ‌گونه گزینه‌ای برای دفاع از حقوق ملی خود و مقابله با خطرات علیه طرح ملی‌شان ندارند در توهم به سر می‌برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهری

      به نام خدا
      بشار اسد خودش خوب یاد بد مهم نیستش.. مهم اینه که زنان اونها هنوز با بی حجابی کامل مثلا بلوز و شلوار میان بیرون...موهای رها در باد که ازادی نیست .. ارزش ندارن به قرآن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاردرست است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج