۷۷۵۷۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ستاره کره‌ای تاتنهام به بایرن مونیخ نمی‌رود

با مطرح شدن شایعاتی درباره‌ی تلاش بایرن مونیخ برای جذب سون هیونگ مین ستاره‌ی کره‌ای تاتنهام، سون اعلام کرد که از بازی در تاتنهام راضی است و قصد ترک این تیم را ندارد.

ورزش سه: با مطرح شدن شایعاتی درباره‌ی تلاش بایرن مونیخ برای جذب سون هیونگ مین ستاره‌ی کره‌ای تاتنهام، سون اعلام کرد که از بازی در تاتنهام راضی است و قصد ترک این تیم را ندارد. سون با اینکه در آخرین بازی تاتنهام مقابل برایتون موفق به گلزنی نشد اما در پیروزی یاران پوچتینو نقش مهمی بازی کرد.

این ستاره‌ی کره‌ای در سالهای اخیر یکی از بهترین بازیکنان تاتنهام بوده. در روزهای اخیر رسانه‌های آلمانی گزارش‌های متعددی درباره‌ی تلاش بایرن مونیخ برای جذب سون در اولین فرصت منتشر کرده بودند.

ولی تاتنهام که در فصل جاری عزم خود را برای رسیدن به جام جزم کرده قصد ندارد سون ۲۶ساله را از دست بدهد. خود سون هم اعلام کرد که از بازی در تاتنهام راضی است و در حال حاضر تمام توجه خود را به موفقیت این باشگاه معطوف کرده است.

این گفته‌های سون برای تاتنهام خبر خیلی خوبی است چرا که تاتنهامی‌ها در شرایط فعلی به هیچ وجه قصد از دست دادن ستاره‌های خود را ندارند. سون می‌تواند در بزرگترین باشگاه‌های دنیا بازی کند ولی می‌گوید تاتنهام را انتخاب کرده و از انتخاب خود راضی است. تاتنهام با اینکه در فصل جاری شروع خیلی خوبی نداشته ولی هنوز زمان زیادی برای جبران مافات دارد.

سون درباره‌ی شایعات مطرح شده درباره‌ی انتقال او به بایرن مونیخ گفت:" من قراردادم با تاتنهام را تازه تمدید کرده‌ام و فعلاً باید تمام حواسم را به پیشرفت این تیم بدهم و روی کارم در تاتنهام تمرکز داشته باشم. من از بازی در تاتنهام راضی‌ام".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج