جاباما
۷۷۵۷۶۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض بوسکتس به نحوه استفاده از VAR

هافبک بارسلونا نسبت به اخراج کلمنت لانگله که به کمک VAR رقم خورد از این فناوری انتقاد کرد.

ایسنا: به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه‌ شب در هفته‌ پنجم لالیگا برابر خیرونا ۲ بر ۲ متوقف شد. در این دیدار آبی‌ اناری‌ها در دقیقه ۳۴ به دلیل اخراج کلمنت لانگله ۱۰ نفره شد. داور به کمک VAR تصمیم گرفت این بازیکن را اخراج کند. سرخیو بوسکتس پس از بازی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: تا پیش از اخراج بازی خوبی بود. ما تلاش کردیم. با یک یار کمتر بازی کردن غیر ممکن است. انرژی زیادی از دست دادیم و نتوانستیم نتیجه‌ لازم را کسب کنیم.

هافبک بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: در صحنه اخراج تماس بین دو بازیکن وجود داشت ولی توپ روی زمین بود. خطای خشنی اتفاق نیفتاد. حتی بازیکن خیرونا از لانگله عذرخواهی کرد. باید VAR نسبت به همه عادلانه باشد. خوب است که این فناوری به صورت درست استفاده شود و همه چیز یکسان باشد.

بازیکن اسپانیایی در پایان گفت: بازی متفاوتی بود. با ۱۱ بازیکن خوب بازی کردیم اما سپس نتوانستیم نمایش دلخواهمان را داشته باشیم. ما با تمام وجود بازی کردیم. همه دوست دارند خوب بازی کنند و پیروز شوند. شرایط پس از اخراج برای ما سخت شد و اکنون ما باید بهتر شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگفتیم وی ای ار نیست توپ های یک متری مسی که از دروازه عبور میکرد رو نمیگیرن حالا که اومده باز هم علیه بارسا دارن عمل میکنن ،از شاه اسپانیا تا رییس لالیگا و .... بارسا رو نابود میکنن فقط به خاطر مسائل سیاسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج