جاباما
۷۷۵۷۹۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قربانی: استقلال باید شبیه تیم ملی، تیم شود

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید استقلال می تواند در دربی برنده باشد و امکانات لازم برای این کار را دارد.

ورزش سه: پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال در آستانه دربی و درباره وضعیت آبی پوشان گفت: عملکرد استقلال برابر نساجی بعد از حذف در آسیا طبیعی بود. وقتی یک تیم از تورنمنت حذف می شود، ریکاوری آن سخت است.

البته استقلال خسته نیز بود و همچنین از نظر روحی نیز مشکل داشت و نیاز به زمان دارد تا خود را ریکاوری کند. استقلال برابر السد نشان داد تیم خوبی است و نباید عملکرد برابر نساجی را ملاک قرار داد و مطمئنم که استقلال باز هم بهتر خواهد شد.

وی در ادامه در مقایسه شرایط دو تیم، تصریح کرد: نباید دو تیم را مقایسه کنیم. پرسپولیس در دور برد است و اعتماد به نفس بالایی دارد و استقلال با یک یا دو برد، شرایط خوبی پیدا می کند. شفر باید بازیکنان را به شرایط روحی خوب برگرداند و مطمئنا دربی نقطه شروع خوبی برای استقلال خواهد بود. استقلال شرایط و امکانات لازم برای شکست پرسپولیس را دارد و می تواند برنده این دیدار باشد.

پیشکسوت استقلال درباره تحت فشار قرار گرفتن شفر و خرید های جدید این تیم خاطر نشان کرد: استقلال خرید های خوبی برای آینده داشت و شاید ۶ ماه دیگر این خرید ها جواب بدهد اما فشار تماشاگر در تیم به شکلی است که همه می خواهند تیم خیلی زود نتیجه بگیرد.

وقتی بازیکنی مانند گرو جذب می شود، همه انتظار دارند او مانند تیام باشد و از نویمایر نیز انتظار جپاروف بودن را دارند. نباید فراموش کنیم که شرایط تیمی استقلال در فصل گذشته بهتر بود. الان بهترین کار در استقلال، تیم سازی است و اگر تیم شکل بگیرد، هر بازیکنی به میدان برود، می تواند موفق باشد.

این شرایط هم اکنون در تیم ملی ایران وجود دارد. نمی خواهم سبک بازی دو تیم را مقایسه کنم اما شرایط تیم کی روش به شکلی است که همه بازیکنان در قالب تیم خوب عمل می کنند و شرح وظایف ها کاملا مشخص است.

او ادامه داد: شفر دنبال تیم ساختن است و تجربه نشان داده که با تجربه می تواند این کار را انجام دهد اما این موضوع زمان بر است. بعضی وقت ها در یک تیم همه چیز شکل می گیرد اما یک جز که نباشد، تیم موفق نمی شود. مانند یک ساعت که اگر همه چیز داشته باشد اما یک قطعه کوچک نباشد، کار نخواهد کرد. امید ابراهیمی دقیقا همین جز در استقلال است که هنوز جانشین او موفق نبوده است.

قربانی در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: ابراهیمی در حمله و دفاع حضور داشت و با صحبت های خود در مرکز زمین تیم را رهبری می کرد و به تیم بالانس داده بود. استقلال جانشین های مناسبی برای او دارد اما هنوز هیچ کدام کیفیت ابراهیمی را ندارند و نمی توانند جای خالی او را پر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      میگم آقای قربانی انگار یه بار ضایع شدی .... اما مثل اینکه
      بازم دوست داری ضایع بشی و با آفتابه آب بُخوری !!!!!

      آقا من نمیدونم چرا این کیسه‌کشهاااا نمیخوان به حقیقت اقرار کننن و قبول کننن که کیسه امسال وضعش خرابه ...
      و باید لام‌تاکام خاموش بمونن و خداخدا کنند که ۳ فصله که از پرسپولیس برانکو ضعیف ترند.... عجیب والله ...

    • بدون نام

      خدا شاهده آونگ رو وزارت ساپورت میکنه پسر وزیر میگه اس اس باید مثل لونگ ده سال روز خوش نبینه والا حفظ تیم سال قبل مثل آب خوردن بود اون تیم میمکند آونگ ده سوراخ میشد ببین پسر وزیر چه نفوذی داره به قران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج