۷۷۵۸۱۱
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

شروط سخت روحانی برای انتخاب وزیر کار

سرپرست وزارت کار ضمن بیان توجه رئیس جمهور نسبت به وزارت کار تاکید کرد سرعت‌بخشیدن و پایدار کردن اشتغال با توجه به تعهدی که دولت داشته در رابطه با حدود ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل، از دغدغه‌های رئیس‌جمهور است.

خبرگزاری فارس: انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پاسخ به این‌ سؤال که برای وزارت کار از سوی روحانی با شما صحبت شده است؟ و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اید یا خیر، اظهارداشت: راجع به این موضوع بنده صحبت نکنم بهتر است اما اصل قضیه این است که آقای روحانی با توجه به حساسیت این وزارتخانه به عنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی، موارد اساسی و با اهمیتی را مطرح کردند.

محسنی‌بندپی بر همین اساس تأکید کرد: اصلاح ساختار بنگاه‌داری که در وزارتخانه است، سرعت‌بخشیدن و پایدار کردن اشتغال با توجه به تعهدی که دولت داشته در رابطه با حدود ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل، بحث کارورزی در محیط که فارغ‌التخصیلان دانشگاهی که از زمان فارغ‌التحصیلی‌شان ۳ یا ۴ سال می‌گذرد، وارد محیط کار شوند و در کنار آن، تعهدی که ما نسبت به آنها داریم، از دغدغه‌های رئیس‌جمهور هستند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ما هم داریم آنها را انجام می‌دهیم و حالا ان‌شالله اگر انجام بگیرد مشکلی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      آره واقعا" کارشون خیلی سخته ازجمله کار خود رئیس جمهور . بدبخت کردن یک ملت درعرض چندماه وخم به ابرو نیاوردن واقعا"از هرکسی برنمیاد. پررویی وبی حیایی میخاد به عرض وطول تمام دنیا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دارید چرن میگی وقتی مردم خودمان به خودمان رحم نمی کنیم و اجناس را دزدکی انبار می کنند بخاطر سود بیشتر و همه دروغ میگن و تحریم هستیم وبعد حزبها بخاطر رای به هم رحم نمی کنند و میخواهند این دولت به زمین بخورد تا بخور بخور تعداد دیگر از این مسیولین شروع شود چه انتظاری دارید . و ما خودمان بهم رحم نمی کنیم.....

      • AAAAAAA

        اجناس واردات صادرات دست مردم که نیست دست دولت است .
        این دولت فقط به فکر مرفهین است آمار را‌امروز اعلام کردن میگویند تورم ۱۵ درصد تمام این مشکلات‌سو‌مدیریت دولت است .آقایان نجومی بگیر را دولت چکار کرد یک هفته بیکار و مجدد سر کارهای کلیدی گذاشت اختلاس گران را چه کرد همه اختلاس کردن وصاف دارن راه‌میرناین دولت اصلا نظم‌نمی خواهد

    • بدون نام

      واقعاکارهرکس نیست ادم پر رومیخواد

    • بدون نام

      فعلا۷ماه ازاول سال می گذره مابه التفا ت یکماه ازنشسته هاراپرداخت نکردندخدالعنت شان کنه انشاالله

    • کامبیز

      از این آت اشغال ها بی عرضه دور وبرش که فراوانه!؟

    • بدون نام

      دغدغه‌های رئیس‌جمهور خرید سغاطی از آمریکاست.

    • بدون نام

      اره واقعا چون بیش از۳۰درصدسرپرست خانوادهها کم‌کم بیکارن وجوانان هر۴نفر۳نفربیکارولی عوضش به قول نمایندگان مجلس یعنی چی که بیش از۳ملیون افاغنه فقط توکارساختمانی اشغال کردن وبیکاروچندبرابران هم توشغلهای دیگه اشغال کردن وحتی دانشجوهامونم بیکارکردن وهرجامیرن توهرجا میبینن افاغن ها مشغولن واشغال کردن ....چراغی که به خانه رواس به مسجدحرام

    • farzad Makhsoosi

      این همه بیکار وزارت کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج