۷۷۵۸۳۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

غول‌های فناوری قحطی را پیش‌بینی می‌کنند

برخی از شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل، مایکروسافت و آمازون قصد دارند با همکاری یکدیگر مدل های تحلیلی تازه ای ابداع کنند که قبل از وقوع قحطی غذایی در جهان پیش بینی آن را ممکن کنند.

خبرگزاری مهر: این شرکت ها قصد دارند با نهادهای بین المللی مانند بانک جهانی و سازمان ملل همکاری کنند تا بتوانند بحران های حادی که قابلیت تبدیل شدن به فجایع انسانی دارند را از قبل شناسایی کنند و از این طریق جلوی مرگ و میر میلیونها نفر به خاطر کمبود مواد غذایی و وقوع قحطی را بگیرند.

مدیران شرکت های یادشده می گویند به جای منتظر ماندن برای روی دادن چنین مشکلاتی، باید از قدرت دنیای اطلاعات به منظور شناسایی کانون های بحران و پیش بینی آنچه که قرار است در آینده رخ دهد،استفاده کرد.

در بیانیه مشترک این شرکت ها، سازمان ملل و بانک جهانی آمده است: این واقعیت که میلیون ها نفر در جهان که بسیاری از آنها کودک هستند هنوز از سوء تغذیه و قحطی رنج می برند یک فاجعه جهانی است و ما به دنبال شکل دادن به یک اتحاد بی سابقه جهانی برای جلوگیری از این امر هستیم.

هم اکنون بیش از ۲۰ میلیون نفر در نیجریه، سومالی،سودان جنوبی و یمن با قحطی مواجه هستند و ۱۲۴ میلیون نفر هم در شرایط بحرانی به سر برده و با مشکل کمبود مواد غذایی دست و پنجه نرم می کنند.

مدل های تحلیلی ابداع شده توسط شرکت های فناوری برای ارائه پیام هشدار در مورد احتمال وقوع قحطی در نقاط مختلف جهان و نیز پیش بینی دقیق کانون های بحران به کار خواهد رفت. این مدل با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری های خودآموز رایانه ای به طور آنی و لحظه به لحظه به روز می شود و در صورت استقبال رهبران کشورهای جهان به طور گسترده ای در نقاط مختلف دنیا به کار گرفته می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا به غیر از دولتیا و ژن خوبا و چاپلوسا شصت میلیون نفر هم توایران هستند که تو بحران قحطی زدگی هستند به داد ما برسید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج