۷۷۶۲۱۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ابهام در فروش الکترونیکی تمام بلیت‌های دربی ۸۸

در حالی که مدیر مجموعه آزادی اعلام کرد با توجه به تصمیم شورای تامین، تمام بلیت‌های دربی به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود اما در سایت بلیت فروشی تنها ۵۰ درصد از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بلیت‌فروشی الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

ایسنا: دربی ۸۸ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس، پنج‌شنبه (۵ مهر) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. ابتدا قرار بود قانون ۱۰-۹۰ در این دیدار اجرا شود اما پس از برگزاری جلسه شورای تامین، تصمیم بر این شد که همانند دربی‌های گذشته، بلیت‌فروشی به صورت ۵۰-۵۰ بین تماشاگران پرسپولیس و استقلال انجام شود.

طبق اعلام نیکوخصال، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، با تصمیم شورای تامین تمام بلیت‌های دربی ۸۸ به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود تا هیچ بلیتی در روز بازی فروخته نشود. با این حال با ورود به سایت بلیت‌فروشی، در بخش اطلاعیه‌های مربوط به دربی ۸۸ اعلام شده که" مطابق با نظر شورای محترم تامین استان تهران ۱۰۰% از ظرفیت طبقه پایین و ۵۰% از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای مسابقه دربی ۸۸ به صورت اینترنتی فروخته خواهد شد."

اطلاعیه سایت بلیت‌فروشی دربی مغایر با صحبت‌های مدیر مجموعه ورزشی آزادی است و به نظر می‌رسد که ۵۰ درصد بلیت‌های طبقه دوم در روز بازی در محل ورزشگاه آزادی فروخته خواهد شد.

البته با توجه به این که در تمامی دربی‌ها نیروهای برقراری امنیت بین هواداران استقلال و پرسپولیس می‌نشینند تا این دو گروه را از هم جدا کنند، در نتیجه فروش تمام ۷۸ هزار بلیت ورزشگاه آزادی نیز غیرممکن است.

ابهام در فروش الکترونیکی تمام بلیت‌های دربی ۸۸

طبق اعلام سایت فروش الکترونیکی بلیت دربی، تا لحظه ارسال این خبر، پرسپولیسی‌ها بلیت‌های بیشتری نسبت به استقلالی‌ها خریداری کرده‌اند. هواداران پرسپولیس تا این لحظه ۵۲ درصد بلیت‌های پشت دروازه و ۴۸ درصد بلیت‌های پرسپولیس در طبقه دوم و هواداران استقلال ۳۲ درصد بلیت‌های پشت دروازه و ۲۳ درصد بلیت‌های استقلال در طبقه دوم را خریداری کرده‌اند. همچنین تمام بلیت‌های جایگاه و روبروی جایگاه فروخته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      دربی ۸۹
      نه ۸۸
      ویرایش لطفا

    • sadi

      دربی ۸۸ تموم شد . سه بر صفر
      این دربی ،شماره ۸۹

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج