۷۷۶۳۳۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مهابادی: حسینی، گره گشای پرسپولیس است

سرمربی شهرداری ماهشهر درباره دربی ۸۸ صحبت کرد و ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در دیدار روز پنج شنبه را پیش بینی کرد.

ایلنا: داوود مهابادی درباره دربی ۸۸ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود با توجه به اینکه استقلال مهره‌هایی را از دست داده اما به نظرم همام طارق و مرتضی تبریز شکل خوبی به فاز هجومی آبی‌ها داده‌اند.

فکر می‌کنم از پرسپولیس علیرضا بیرانوند مرد اول میدان باشد و از استقلال هم وریا غفوری و مرتضی تبریزی شانس بیشتری دارند که روز خوبی در ورزشگاه آزادی پشت سر بگذارند. استقلال شرایط خوبی دارد اگر چه نتایجش در لیگ برتر مطلوب نیست. البته جدایی ۵ مهره کلیدی ضربه بزرگی به زد و رفتن علی قربانی هم درست نبود.

مهابادی با بیان اینکه قربانی می‌توانست این فصل برخلاف هجمه‌ها خوب عمل کند، اظهار داشت: نمی‌گویم او برترین بازیکن استقلال بوده اما جزو نفرات برتر بوده و خودش را خوب در موقعیت گل قرار می‌داد؛ از پنج موقعیت حداقل یک توپ را گل می‌کرد؛ فشار روی او زیاد بود و خیلی می‌توانست موثر باشد.

سرمربی شهرداری ماهشهر درباره شرایط پرسپولیس برای این دیدار اضافه کرد: پرسپولیس با وجود اینکه در پنجره نقل و انتقالات نتوانست بازیکنی به ترکیب اضافه کند، ترکیب اصلی‌اش را حفظ کرده و این هماهنگی و انسجام تیمی خیلی خوب است و در راس آن سیدجلال حسینی است که روحیه مضاعفی به بازیکنان تزریق کرده و بسیاری از مواقع گره گشای پرسپولیس بوده است. از نظر فوتبالی و مهره‌های روی نیمکت کفه ترازو به سمت استقلال است ولی نمی‌شود تعصب بازیکنان پرسپولیس را نادیده گرفت.

او ادامه داد: سرمربیان دو تیم محتاط نیستند و به همین دلیل بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. تفکر هر دو تیم برای سه امتیاز بازی خواهد بود و این به جذابیت دیدار می‌افزاید. از نظر من دربی با تساوی به پایان می‌رسد اما تساوی جذاب با گل‌های زیاد.

مهابادی درخصوص بلیت فروشی دربی ۸۸ که قرار بود ۹۰ - ۱۰ باشد گفت: اگر در ورزشگاه آزادی شاهد چنین قانونی باشیم آن زمان مدیریت فوتبال رخ داده است. انتظار دارم این بازی تماشاگران دور از جنجال و فحاشی باشند. در فصل جاری اتفاقات در ورزشگاه‌ها بسیار زیاد بوده و در لیگ یک هم اینچنین است.

انتظار می‌رود رفتار طرفداران نساجی مازندران در ورزشگاه‌ها ما نهادینه شود. به شخصه دیدم که بعد از باخت یا برد تیم، به تیم حریف احترام می‌گذارند و آنها را هم تشویق می‌کنند. جای قدردانی دارد که فدراسیون این فصل سختگیرانه عمل کرد و تیم‌هایی که به بازیکنان و سرمربیان بدهکار بودند فرصت بازی نداد.

او افزود: مورینیو از رئال مادرید که به چلسی بازگشت هفته‌های بدی را سپری می‌کرد و جایگاه مناسبی در جدول نداشت اما طرفداران از سرمربی تیمشان حمایت کردند. یادم است اولین دوره حضور برانکو در پرسپولیس در چند بازی شکست خورد اما با حمایت طرفداران دو فصل قهرمانی متوالی داشته است.

این روزها هم انتقادهایی از وینفرد شفر می‌شود که غیرمنطقی است. شفر سرمربی باهوش و بزرگی است که تشخیص داد به مهاجمی قوی نیاز دارد و با مامه تیام بهترین نتایج را کسب کرد. الان هم تشخیص داده که الحاجی گرو می‌تواند جای تیام را پر کند شاید جواب نداده است اما این دلیل نمی‌شود که یک سرمربی را زیر سوال ببریم. سبک بازی شفر را دوست دارم چرا که در حین بازی تاکتیکش را تغییر می‌دهد.

مهابادی در پایان درباره اتفاق تلخ رژه اهواز گفت: جا دارد در پایان به مردم خوزستان و ایران تسلیت می‌گویم که تمام مردم ایران را متاثر کرد و از خداوند برای بازماندگان این حادثه خواستار صبر هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      آقای مهابادی عزیز...
      یه جوری میگی که پرسپولیس اسکلت اصلیش و حفظ کرده..
      که انگار.....
      رفتن همثال وحید امیری و فرشاد احمدزاده و محسن‌مسلمان
      و صادق محرمی هااا حتماً کشک بوده دیگه هاا...

      تازه مصدومیت شدید و دوری ۶ماهه محسن ربیع‌خواه هم
      به کنار... !!!

      خواهشاً به کلیات موضوعات به طور دقیق و روشن اشاره کنید
      ... نه سوری و ناقص و دکوری... !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج