۷۷۶۶۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

از رادیو تهران بشنوید؛

گفتگوی صالح‌علاء و اعتمادی در «آب و تاب»

جمعه ۶ مهر خشایار اعتمادی مهمان برنامه «آب و تاب» شبکه رادیویی تهران است و محمد صالح علاء با او درباره دوران کودکی و گرایش او به حرفه خوانندگی صحبت می‌کند.

خبرگزاری مهر: جمعه ۶ مهر خشایار اعتمادی مهمان برنامه «آب و تاب» شبکه رادیویی تهران است و محمد صالح علاء با او درباره دوران کودکی و گرایش او به حرفه خوانندگی صحبت می‌کند.

گفتگوی صالح‌علاء و اعتمادی در «آب و تاب»

خشایار اعتمادی (متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۰ در تهران) و خواننده نخستین آلبوم موسیقی پاپ بعد از انقلاب است. اعتمادی در سن ۶ سالگی خوانندگی را شروع کرده و در ۱۳ سالگی شروع به یادگیری و نواختن پیانو کرده ‌است. او، فعالیت در عرصه موسیقی را از ۱۵ سالگی شروع کرد و از سال ۷۴ با «از پنهان حافظ» وارد دنیای موسیقی شد و با خواندن ترانه «بارون» با شعری از شاملو به شهرت رسید. از آلبوم‌های این خواننده می‌توان به آلبوم لیلا، طعنه، خاتون، یادته و ... اشاره کرد.

«آب و تاب» رادیو تهران برنامه‌ای شخصیت محور، فرهنگی و هنری و سینمایی است که جمعه‌ها از ساعت ۲۱ با اجرای محمد صالح علاء پخش می‌شود.

در این برنامه با مهمانان یا عوامل فیلم‌های سینمایی از کارگردان و تهیه‌کننده گرفته تا فیلمنامه‌نویس و بازیگران گفتگو خواهد شد؛ بخش‌هایی از دنیای کودکی، فعالیت‌های حرفه‌ای و هنری و آثار فیلم سازان و سینماگران و هنرمندانی که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم دارند.

برنامه «آب و تاب» نگاه‌های چالشی به رویاهای مهمان برنامه دارد؛ به رویاهای کودکی و بزرگسالی او و چگونگی به وقوع پیوستن آن‌ها.

مخاطبانی که علاقه‌مندند با دنیای کودکی و دغدغه‌های فکری هنرمندان آشنا شوند، می‌توانند با برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهزتر همراه شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج