۷۷۶۶۷۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دو تاکتیک پنهان برانکو برای پیروزی در دربی

پرسپولیس از جمله تیم هایی است که دوست دارد روی زمین بازی کند و با کار ترکیبی به گل برسد. به واقع برانکو علاقه زیادی به بازی زیبا دارد و کمتر دیده شده سرخ ها برای رسیدن به گل روی به بازی مستقیم بیاورند.

ورزش سه: پرسپولیس از جمله تیم هایی است که دوست دارد روی زمین بازی کند و با کار ترکیبی به گل برسد. به واقع برانکو علاقه زیادی به بازی زیبا دارد و کمتر دیده شده سرخ ها برای رسیدن به گل روی به بازی مستقیم بیاورند.

اما پرسپولیس جدا از تاکتیک هایی رویی که برای گل زنی دارد از تاکتیک های پنهانی هم برای رسیدن به هدف برخوردار است. تاکتیک های پنهانی که تاکتیک های پایه نیستند اما در خیلی از بازی ها به کمک تیم آمدند و حتی گروه کور بازی را باز کردند.

یکی از این تاکتیک ها شروع مجددهای خوب علیرضا بیرانوند است. چه با پا و چه با دست. علیرضا در بازی با سپیدورد دوبار مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد. هر چند از این موقعیت ها استفاده نشد اما ایجاد موقعیت خود بیانگر بازی تهاجمی تیم است و تیم را از نظر روحی و روانی بالا می برد.

و تاکتیک دیگر پاس به عقب برای شوتزنی است. استفاده خوب از توپ های سوم.

در بازی با سپیدورد اتفاقا تیم پرسپولیس چندین بار اقدام به شوتزنی کرد که در نهایت روی ضربه آدام همتی به گل رسید. البته بیشتر توپ ها از کناره ها به روی دروازه ارسال می شود تا ضربه منشا و ضربه سر علیپور کار را تمام کند. اما هر توپ برگشتی به پرسپولیسی ها می رسد و آنها موج دوم حمله را شکل می دهند به این خاطر که همیشه یکی دو بازیکن از تیم سرخ پشت قوس قرار دارند.

به واقع در برخی از دقایق بازی هدف پرسپولیس بازی برای ایجاد موقعیت شوت است که حتما در دربی به کمک تیم برانکو خواهد آمد. به این خاطر که استقلالی ها در زمان حمله تیمی پرسپولیس در منطقه یک سوم دفاعی تجمع خواهند کرد و همه فضاهای عمقی را خواهند بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر پنهان بود و شما هم اصلا آشکارش نکردید!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج