۷۷۶۷۰۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

فیلم «راهبه» در گیشه بی رقیب ماند

فیلم ترسناک و پر از ابتکار «راهبه» این هفته نیز عنوان سودسازترین فیلم سینماهای جهان را دور از مرزهای آمریکای شمالی کسب کرد و در این راه در ۸۰ کشور و بازار و منطقه متفاوت ۴/۳۵ میلیون دلار را بدست آورد و با این حساب بعد از ۳ هفته نمایش در سطح کشورهای مختلف ۶/۲۹۲ میلیون دلار را در کیسه خالقان خود (شرکت برادران وارنر) ریخته است.

بانی فیلم: فیلم ترسناک و پر از ابتکار «راهبه» این هفته نیز عنوان سودسازترین فیلم سینماهای جهان را دور از مرزهای آمریکای شمالی کسب کرد و در این راه در ۸۰ کشور و بازار و منطقه متفاوت ۴/۳۵ میلیون دلار را بدست آورد و با این حساب بعد از ۳ هفته نمایش در سطح کشورهای مختلف ۶/۲۹۲ میلیون دلار را در کیسه خالقان خود (شرکت برادران وارنر) ریخته است.

فیلم «راهبه» در گیشه بی رقیب ماند

بهترین بازار را برای این فیلم در نقطه ای به جز آمریکای شمالی، مکزیک با درآمدسازی ۲۰ میلیون دلاری اش به ارمغان آورده است و در کره جنوبی هم ۶/۴ میلیون، در فرانسه ۴/۴ میلیون، در روسیه ۳/۴ میلیون و در ایتالیا ۹/۲ میلیون دلار را به بار آورده اند.

راهبه در هفته های پیش رو به فروش بالای خود در قاره ها و مناطق اروپا، آسیای شرقی، آمریکای جنوبی، شمال آفریقا و اقیانوسیه ادامه خواهد داد، ولی باید متذکر شد که با اضافه شدن ۱۸ بازار و کشور تازه به طیف وسیع محل نمایش فیلم اینک کمتر کشور عمده ای باقی مانده که این فیلم را پخش نکرده باشد و از گستره کلی این فیلم دور مانده باشد.

ویرانگر هم خوب می فروشد

دیگر فیلمی که در بازارهای بین الملل خوب می فروشد، بازسازی «ویرانگر» فیلم علمی- تخیلی معروف سال ۱۹۸۷ است که این هفته نیز در ۸۲ بازار و منطقه مختلف ۳/۱۵ میلیون دلار به بار آورد تا میزان کلی فروش اش در مناطق به جز آمریکا به ۵/۵۴ میلیون دلار برسد. این فیلم در مکزیک شروع اکرانی ۲/۳ میلیونی دلاری داشته و در روسیه نیز ۵/۶ میلیون دلار را موجب شده است و بازارهای بعدی که به رویش آغوش خواهند گشود بلژیک، فرانسه و ایتالیا هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی چندتا ازاین راهبه ها توایران می آمدندو این اختلاس کننده ها را میخوردند...و ما باخوردن پفک وچیپس ازتماشای آنهالذت میبردیم...

      پاسخ ها

      • zara

        آحسنت ..ولی اینو بدون راهبه ها اینا رو بخورن رودل میکنن بالا میارن ..این ماهستیم که داریم اینا رو تحمل میکنیم ..دیگران تحمل مارو ندارن

    • مبینا

      فیلم باحالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج