۷۷۶۷۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: شاید تا نیم‌فصل به فابینیو زمان بدهم

فابینیو ملی‌پوش برزیلی لیورپول در فصل جاری به ندرت برای قرمزها به میدان رفته ولی کلوپ معتقد است او برای لیورپول نقشی کلیدی بازی خواهد کرد.

ورزش سه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید آماده است تا هر وقت که فابینیو برای سازگار شدن با فوتبال انگلیس به زمان احتیاج داشته باشد به او زمان بدهد، حتی اگر این زمان تا تعطیلات نیم‌فصل طول بکشد.

فابینیو در ماه مه سال جاری با قراردادی به ارزش ۵۱ میلیون دلار از موناکو به لیورپول ملحق شد ولی او تا این لحظه تنها در یک بازی به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است. تنها حضور فابینیو در ترکیب لیورپول به پیروزی ۳-۲ هفته‌ی گذشته‌ی قرمزها مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان برمی‌گردد که فابینیو در آن، در دقایق پایانی در زمین حضور داشت.

ولی کلوپ تاکید می‌کند که این ملی‌پوش برزیلی در برنامه‌های آتی او نقشی مهم و کلیدی دارد ولی برای سازگار شدن با شرایط لیگ برتر و سبک بازی لیورپول به زمان احتیاج دارد.

کلوپ که در آستانه‌ی دیدار چهارشنبه‌ی لیورپول و چلسی در قالب کارابائو کاپ با خبرنگاران گفت و گو می‌کرد در این باره گفت:" او با بازیکنان دیگر ما فرقی ندارد. ببینید، مساله اصلا پیچیده نیست. او فقط زمان می‌خواهد تا با شرایط جدید عادت کند.

فابینیو باید به جاگیری‌ها، واکنش‌ها، بستن فضاهای دفاعی و استفاده از آنها در فاز هجومی و دیگر عناصر خاص سبک بازی لیورپول عادت کند. لیورپول تیمی است که سبک بازی خاصی دارد. همه‌ی بازیکنان ما قبل از اینجا بازیکن تیمهای دیگر بوده‌اند و این طبیعی است که برای جا افتادن در سبک جدید مدتی زمان احتیاج داشته باشند".

کلوپ در ادامه‌‌ی صحبت‌هایش درباره‌ی فابینیو گفت:" نمی‌توانم به شما زمان بدهم و بگویم از فلان روز به ترکیب ما اضافه خواهد شد. ولی این اتفاق خواهد افتاد. بازی در لیگ برتر آنقدر سریع و درگیرانه است که یک بازیکن تازه‌وارد باید زمان داشته باشد تا خود را با آن وفق بدهد.

بازیکنان ما به خاطر توانایی‌شان اینجا هستند و هیچکس در توان آنها شکی ندارد. سه هفته یا پنج هفته در فوتبال زمان خیلی طولانی‌ای به نظر می‌رسد ولی برای پیشرفت یک بازیکن حتی نیم فصل فرصت دادن هم زمان زیادی نیست".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج