۷۷۶۹۳۴
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

دستگیری طلافروش کلاهبردار در تهرانپارس

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری کلاهبردار متواری خبر داد که پس از کلاهبرداری بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان از شهر تهران متواری شده بود.

خبرگزاری مهر:‌ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری کلاهبردار متواری خبر داد که پس از کلاهبرداری بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان از شهر تهران متواری شده بود.

سردار علیرضا لطفی در توضیح این خبر گفت: پرونده ای از اواخر شهریور ماه سال جاری به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس - خیابان فرجام پس از دریافت بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان از بیش از ۴۰۰۰ نفر از شهروندان ، متواری شده بود .

در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که متهم پرونده به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهیانه اقدام به دریافت پول از مالباختگان کرده و در مجموع با تحصیل بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان متواری شده است .

مالباختگان مبالغ مختلفی را به متهم پرداخته کرده بگونه ای که حتی مالباخته ای در شکایت خود عنوان داشته است که به واسطه اطمینانی که به متهم داشته بیش از ۴ میلیارد تومان پول به وی پرداخت کرده است!

اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری این متهم انجام شد و سرانجام متهم پرونده در مورخه سوم مهرماه ۱۳۹۷ دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل گردید .

در حال حاضر قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز طمع در حال انجامه خودشون مقصرن

      پاسخ ها

      • عباس

        همش هم طمع نیست یک حقوق بگیر که دستش از همه جا کوتاه چندر غاز بتونه جمع کنه ببره بانک بعد از ۵ سال ارزشش میشه نصف مجبور ببره اینجاها تا قدرت خرید کمتر ضعیف شه
        ضمن اینکه من این طلافروش رو می شناسم ۳۰ سال اینکارو میکرد و همه راضی بودند منتها بی عقلی ایشون این بود که قرارداد نمی نوشت ارز که بازارش به هم ریخت همه اومدن پولهاشون رو بگیرند طلا و ارز بخرند و اینطوری کاسه کوزه ایشون به هم ریخت ولی اگه قرارداد داشت کسی جرات نمی کرد قبل از سررسید تقاضای اصل و فرع پولش رو بکند

      • غلامرضا

        من یک بازنشسته هستم واین طلا فروش را۳۵ سال می شناسم بسیارانسان شریف ومومن ومنصفی بود خداکمکش کنه وخدالعنت کندکسانی راباعث ابروی ایشان شدند.چه خوبه انسان حقیقت رابگویدوخدارادرنظربگیرد.بخداهیچ نسبتی بامن ندارد

    • بدون نام

      ببینید مردم رو به چه روزی انداختن!

    • سعیده قانعی

      سلام، آقا دروغه دستگیر نشده ۲۴۵ میلیارد هم نیست ۹۰۰ میلیارده تشریف بردن کانادا ، پلیس برای اینکه بی نظمی و تنش ایجاد نشه این حرف رو زده.
      رفت که رفت دمش هم گرم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        لابد حسابدار نداشته اش بودی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج