۷۷۸۷۹۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ساخت ۳ سریال علمی-تخیلی توسط نت‌فلیکس

نت‌فلیکس سفارش ساخت سه سریال علمی/ تخیلی را داده است که اولین آن‌ها سریال The I-Land (سرزمین من) با بازی کیت باسورث (Kate Bosworth)، ناتالی مارتینز (Natalie Martinez) و الکس پتیفر (Alex Pettyfer) است. سریال دیگر October Faction (فرقه اکتبر) است از سازنده و شورانر تلویزیون یعنی دیمن کیندلر (Damian Kindler) و سریال سوم Warrior Nun (راهبه مبارز) است از سیمون بری (Simon Barry).

سینما گیمفا: نت‌فلیکس سفارش ساخت سه سریال علمی/ تخیلی را داده است که اولین آن‌ها سریال The I-Land (سرزمین من) با بازی کیت باسورث (Kate Bosworth)، ناتالی مارتینز (Natalie Martinez) و الکس پتیفر (Alex Pettyfer) است. سریال دیگر October Faction (فرقه اکتبر) است از سازنده و شورانر تلویزیون یعنی دیمن کیندلر (Damian Kindler) و سریال سوم Warrior Nun (راهبه مبارز) است از سیمون بری (Simon Barry).

ساخت ۳ سریال علمی-تخیلی توسط نت‌فلیکس

سریال The I-Land (سرزمین من) یک سریال ماجراجویانه، علمی/ تخیلی و اکشن جدید است. به هنگامی که ده نفر در یک جزیره خطرناک و مرموز از خواب برمی‌خیزند و اصلا به یاد نمی‌آورند که چه کسی هستند و چگونه به اینجا آمده‌اند، سفری را برای برگشت به خانه آغاز می‌نمایند. آن‌ها به سرعت متوجه می‌شوند که این دنیا آنگونه که به نظر می‌رسد نیست. آن‌ها در مواجه با چالش‌های فیزیکی و روانی شدید جزیره، یا باید خود را ارتقا بدهند و بهتر شوند یا اینکه با نومیدی و ترس بمیرند.

باسورث که در این سریال نقش KC را ایفا می‌کند، علاوه‌بر بازیگر، تهیه‌کننده این پروژه نیز می‌باشد. مارتینز و پتیفر نیز به ترتیب در نقش‌های چیس (Chase) و برودی (Brody) ظاهر خواهند شد. نیل لابیوت (Neil LaBute) که شورانر سریال The I-Land (سرزمین من) است،

در امر کارگردانی با جاناتان اسکارف (Jonathan Scarfe) و در بخش نویسندگی آن با لوسی تیتلر (Lucy Teitler) همکاری می‌کند. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هفت اپیزوده چاد اوکس (Chad Oakes) و مایک فریزلو (Mike Frislev) هستند و البته تیتلر و اسکارف نیز به آن‌ها در این زمینه کمک خواهند کرد.

سریال October Faction (فرقه اکتبر) بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیکی نوشته استیو نایلز (Steve Niles) می‌باشد و شکارچیان هیولای جهانگردی به نام فرد و دلوریس آلن (Fred & Deloris Allen) را دنبال می‌کند که پس از مرگ پدر فرد، به همراه دو فرزند نوجوان خود به نام‌های جف (Geoff) و ویو (Viv) به شهر خود در شمال ایالت نیویورک بازمی‌گردند.

همان‌طور که خانواده خود را وفق می‌دهد، فرد و دلوریس باید هویت خود به عنوان اعضای یک سازمان مخفی را پنهان نمایند و قهرمانان ما به سرعت متوجه می‌شوند که محیط شهر کوچکشان آنگونه که به نظر می‌رسد، ایده‌آل نیست.

دیمن کیندلر سازنده، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال ده اپیزوده است. کارگردانان این پروژه عبارتند از جولین کریستین لوتز (Julien Christian Lutz) ملقب به Director X، مگان فالوز (Megan Follows)، مینا شام (Mina Shum)، دیوید فریزی (David Frazee) و کیندلر. تهیه‌کنندگان October Faction (فرقه اکتبر) جان کالورت (John Calvert) و محمد المصری (Mohamad El Masri) و تهیه‌کنندگان اجرایی آن جیمز تورپ (James Thorpe)، توماس والدن (Thomas Walden)، اریک برن‌برگ (Eric Birnberg) و استیو نایلز هستند.

سریال Warrior Nun (راهبه مبارز) از رمان‌های منگا الهام گرفته و پیرامون زنی ۱۹ ساله است که با اجازه‌ای برای دوباره زندگی کردن در یک مرده‌خانه برمی‌خیزد و یک شی الهی در پشتش جاسازی شده است. او متوجه می‌شود که او اکنون بخشی از یک فرقه باستانی است که وظیفه مبارزه با شیاطین روی زمین را برعهده دارد و نیروهای قدرتمندی از جهنم و بهشت می‌خواهند تا او را پیدا و کنترل نمایند.

سیمون بری نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال ده اپیزوده است. استیون بگیز (Stephen Hegyes) تهیه‌کننده، امی برگ (Amy Berg) مشاور تهیه‌کننده و تری هیوجز برتون (Terri Hughes Burton) دیگر تهیه‌کننده اجرایی Warrior Nun (راهبه مبارز) هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج