۷۷۹۰۵۱
۲۲ نظر
۵۰۰۱
۲۲ نظر
۵۰۰۱
پ

همه چیز در فوتبال ایران به ضرر پرسپولیس است

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه همه اتفاقات در فوتبال ایران به ضرر سرخپوشان رخ می دهد، گفت: به تیم برانکو و کادر فنی ایمان داریم و از دید ما این تیم همین الان هم قهرمان شده است.

ایرنا: مهرداد میناوند با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار با السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط را که دیگر همه می‌دانند چگونه است. واقعاً عدالت را در ورزش ایران شاهد نیستیم و هر اتفاقی رخ می دهد به ضرر پرسپولیس است.

وی با بیان اینکه پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، افزود: مشکلاتی برای این تیم به وجود آمده اما با این وجود هر ۴ روز یکبار برای این تیم بازی می گذارند و از طرفی بازی تیم حریف را لغو کنند. چه فرقی بین پرسپولیس و تیم حریف بود؟

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: وقتی ۴ روز به ۴ روز برای تیمی که بازیکن کم دارد، بازی می گذارند اوضاع این گونه می شود. خستگی در حال حاضر در ساق پای بازیکنان پرسپولیس دیده می شود اما آنها با غیرت می جنگند تا برای تیم و هواداران افتخار بیافرینند.

همه چیز در فوتبال ایران به ضرر پرسپولیس است

میناوند گفت: همه برای سلامتی ورزش می کنند اما ظاهرا سلامت بازیکنان برای آنهایی که چنین برنامه هایی برای نماینده ایران می‌چینند مهم نیست و به اعتقاد من آنها بزرگترین دشمنی را در حق پرسپولیس می کنند.

وی با اشاره به دیدار شهرآورد 88 در روز پنجشنبه هفته گذشته اظهار داشت: فکر می کنم این مسابقه تحت تاثیر بازی با السد بود در غیر این صورت بازیکنان می توانستند با این شرایط شهرآورد را هم ببرند. پیروزی برابر استقلال دور از دسترس نبود اما بازی های حساس و سنگین که در زمان فشرده برگزار می شود باعث می شود تا بازیکنان عضلاتشان تحلیل برود و به نوعی سلامتی آنها به خطر بیفتد.

وی گفت: نگرانی اصلی ما بابت این موضوع است که بازیکنی مصدوم شود وگرنه ما به برانکو، کادر فنی و بازیکنان و سیدجلال حسینی به عنوان رهبر تیم در زمین اعتماد کامل داریم.

میناوند با اشاره به اینکه یکی از بازیکنان جوان باید در این بازی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، گفت: بهترین فرصت است تا بازیکنی که به آن میدان داده می شود، خودش را نشان دهد. آدام همتی، احسان الوان زاده و سایر جوان ها پتانسیل بالایی دارند.

هافبک اسبق تیم ملی ادامه داد: بازیکنی مثل الوان زاده سال گذشته بازی های زیادی انجام داد و از تجربه کافی برخوردار است. همتی هم خودش را در لیگ ثابت کرده و حالا زمانش رسیده تا در میدان بزرگتر خودش را به اثبات برساند.

وی در مورد شانس فینالیست شدن پرسپولیس گفت: با وجود اینکه همه چیز علیه پرسپولیس است و با بضاعتی که این تیم دارد، باید بعد از بازی با الدحیل کاپ قهرمانی را به تیم برانکو می‌دادند زیرا که با این بضاعت، تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش آمده است.

میناوند در رابطه با اینکه نحوه بازی مهدی طارمی در قطر با انتقادات زیادی مواجه شده است، نیز اظهار داشت: همه نماینده های ایران حتی بازیکنان استقلالی شاغل لیگ های کشورهای دیگر به ویژه کشورهای عربی نماینده ایران هستند و امیدوارم همه آنها بهترین عملکردشان را داشته باشند.

با وجود اینکه از طارمی ناراحت هستم اما امیدوارم او همیشه به فکر این باشد که نماینده ایران است و در کشور قطر بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و به عنوان نماینده ایران موفق عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بانومینامرسی که هستی

      پاسخ ها

      • ایرانیم

        کیسه کشای حقیرمکتب تاژژژدوچرخه سواران قهرمان دسته سوم کشوری ابودقیقااونجاتون بریزیدکه سوزززش داره

    • اس اس

      مینا جون انوقت چی ب ضرر بوده از فدراسیون و وزیر و داور ها همه طرفدار لنگ هستن

    • بدون نام

      اره ارواح عمه ات ایرانه که کاپ رو بعد از بازی الدوحیل بدن به لنگ عادت تون دادن به مفت خوری مثل سوپر جام میگن اگه به کسی مفت بدن مفت خوریبکنه دیگه بهش ندن بهش فشار میاد دقیقا به همین دلیله که میگی همه چی بر علیه لنگه چون دو ساله تو ایران همه جوری اخورتون رو پر کردن خجالت هم خوب چیزیه

    • matin

      بابا تو یکی حرف نزن معتاد
      چی می زنی که اراجیف می بافی
      عشق فقط استقلال

    • بدون نام

      مثل این که سوپر جام هدیه فدراسیون که بدون بازی به لنگ حقیر دادند به مینا خانم هم مزه کرده انتظار داره بعداز بازی با الدوحیل لنگ را قهرمان اسیا اعلام می کردند مینا جون اسیا قانون داره مثل ایران نیست

    • بدون نام

      میناجون! تیم حکومتی رو نمیشه همیشه برنده کرد!

    • بدون نام

      حق داریدازطارمی ناراحت باشید مشگلات امروزپرسپولیس نوددرصدش راطارمی باعث شده وباکمال نامردی تیم رارهاکردورقت کاش اروپارفته بود دنبال پول رفت

    • بدون نام

      تیم حرفه ای باید باهر شرایطی کنار بیاد واگر ادعای بزرگی میکند در چنین جایی نشان دهد قبل از بازی با السد چرا اینقدر مصیبت می‌خونید شاید مثل بازی‌های قبلی شانسکی بردید .صبر کنید اگر باخت اونوقط بهانه تراشی کنید

    • بدون نام

      پرسپولیس هیچ یاوری در ایران نداره و مسئولین بخاطر راضی کردن سوگلی و عروس آسیا ضربات مهلکی بر پیکر تیممون میزنن ننگشون باد که اینهنه حاشیه سازی برای تیمی میکنن که برای ایران آبرو داری میکنه

    • بدون نام

      باز مینا خانم حرف زد

    • بدون نام

      خواب دیدی خیر آقای میناوند-چی زدی داداش که میگی فوتبال ایران به ضرر لنگی هاست.. یه روانپزشک خودتو نشون بده استاد.........

    • بدون نام

      این مینا دوباره دم در آورده

    • لنگپولیس

      لنگ سوراخه

    • آبی دل

      همه چیزبه ضرر پرسپولیسه واقعا این راست ترین دروغی بودکه شنیدم ...آقای میناوند اصلاحق مصاحبه نداره چون ازلحاظ روانی مشکل داره ...این کارخبرنگاران لنگیه که صحبتهای یه آدم روانی رو منعکس میکنن ...خداشفابده

    • بدون نام

      تو معتاد برو شیره بکش

    • مهدی

      نا امید نباشیم انشااله میتونیم صعود کنیم درسته بازیکن نداریم مشکلات داریم و...
      ولی دعا کنید از ته دل دعا کنید به خود خدا نتیجه میده برا بازی با الدحیل تو نیمه دوم از ته دل از خدا خواستم نذر کردم و... شد!!!
      همش که بازیکن نیست توپ گرده و دروازه بزرگ هر اتفاقی میتونه بیفته و انشاله به حق فاطمه زهرا صعود کنیم بریم فینال
      ازهمه پرسپولیسی درخواست دارم از ته قلب دعا کنید از خدا عاجزانه بخوایم همه اتفاقات به سود پرسپولیس رقم بخوره

      پاسخ ها

      • Farhad Davoodi

        فوتبال نتیجه زحمت و تلاش افراده
        نمیشه یه تیم کلی خرج کنه زحمت بکشه دو بزنه
        بعد تیم مقابل با دعا بدون تلاش و دوندگی بیاد برنده بشه
        افکارتون رو تغیر بدین لطفا

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      لنگ ک از طرف دولت و فدراسیون و رییس جمهور حمایت میشه اینرورا دیگ علنی شده. آره توآسیا نمیشه طرفداریتونو کنن

    • فاتح4

      این بنده خدا فلک زده رو یک نفر دستش رو بگیره از حاشیه بیرون ببره.
      برا سن و سالش و نسبتا سابقه اش اینطور ادبیات زیبا نیست.

    • بدون نام

      همین پیامها را که بخوانید تماما توهین به میناوند است که شما بدون مشکل چاپ میکنید اما پیامهای مرا حذف میکنید.این پیام را نه مجید جان.پیام قبلی را میگویم.

    • بدون نام

      بانو مینا حرفات خنده داره .....همه میدونن که همه لنگی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج