۷۷۹۲۲۶
۲۲۱ نظر
۵۰۱۷
۲۲۱ نظر
۵۰۱۷
پ

قیمت دلار و سکه در بازار امروز

بازار ارز امروز نیز همانند عصر دیروز شاهد حضور افراد زیادی است که تقاضای فروش دلار و یورو را دارند. این در حالی است که اکثر صرافی‌ها خرید و فروش ندارند و تابلوهایشان را خاموش کرده‌اند. همچنین در بازار امروز بین قیمت خرید و فروش دلار ۴۵۰۰ تومان اختلاف مشاهده می‌شود، چراکه نرخ خرید دلار در بین دلالان فردوسی ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان اما نرخ فروش آن ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

خبرگزاری ایسنا: بازار ارز امروز نیز همانند عصر دیروز شاهد حضور افراد زیادی است که تقاضای فروش دلار و یورو را دارند. این در حالی است که اکثر صرافی‌ها خرید و فروش ندارند و تابلوهایشان را خاموش کرده‌اند. همچنین در بازار امروز بین قیمت خرید و فروش دلار ۴۵۰۰ تومان اختلاف مشاهده می‌شود، چراکه نرخ خرید دلار در بین دلالان فردوسی ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان اما نرخ فروش آن ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

در پی روند کاهشی نرخ ارز طی سه روز گذشته، امروز نیز بازار آزاد ارز بسیار شلوغ بود و مردم برای فروش ارزهای خود به بازار هجوم آورده‌اند و نرخ خرید دلار در بین دلالان رقمی بین ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است.

همچنین دلالان، دلار را به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند که بر خلاف هفته گذشته اختلاف چشمگیری بین قیمت خرید و فروش آن به چشم می‌خورد و دلالان، این اختلاف قیمت را به دلیل روند کاهشی نرخ ارز اعلام می‌کنند.

همچنین یورو در بازار آزاد بین دلالان از ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰ تومان خریداری می‌شود و این در حالی است که نرخ فروش این ارز در بازار آزاد ۱۶ هزار تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است. این در حالی است که بیشتر دلالان معتقدند نرخ ارز در روزهای آینده نیز کاهشی خواهد بود و حتی ممکن است تا ۸۰۰۰ تومان نیز برسد.

در بازار شلوغ امروز تقریبا تمامی صرافی‌ها، تابلوی نرخ ارز خود را برداشته‌اند و در صرافی‌ها دلار و یورو خرید و فروش نمی‌شود و به این ترتیب مردم در حال فروش ارزهای خود به دلالان بازار ارز هستند.

بازار پرنوسان ارز در این روزها قابل پیش‌بینی نیست و به همین دلیل تفاوت میان قیمت خرید و فروش در بین دلالان بازار ارز تفاوت زیادی دارد. حتی دلالان نیز برای خرید و فروش، نرخ‌های متفاوت با فاصله زیادی را اعلام می‌کنند و عمدتا با فروشنده‌ها و خریداران راه می‌آیند.

همچنین امروز رحمانی فضلی - در جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور - به عنوان رییس این ستاد، به تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه اشاره و تصریح کرد که با تصمیمات مناسبی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گرفته شد، شاهد سامان‌یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود.

در بازار طلا و سکه نیز امروز قیمت‌ها به روند کاهشی سه روز پیش خود ادامه داده و سکه تمام طرح جدید به چهار میلیون و ۴۳۲ هزار تومان کاهش یافته است که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۷۵ هزار تومان ارزان شده است.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر، امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۳۰۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و نیم سکه نیز دو میلیون و ۲۹۱ هزار تومان معامله می‌شود.

امروز ربع سکه یک میلیون و ۳۰۱ هزار تومان و سکه گرمی ۶۸۱ هزار تومان فروخته می‌شود که روند کاهشی قیمت خود را حفظ کرده است.

هرگرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت است.

در بازار امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار که از آن به عنوان طلای آب شده یاد می‌شود یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد و هر اونس طلا در بازار جهانی نیز ۱۱۹۴ دلار و ۷۰ سنت معامله می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره گرون میشه از وسطای آبان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلان که مشهد ۵۷۰۰ دارن میفروشن . عمرا دیگه بره بالا

      • بدون نام

        ... همین شما لاشخور ها نرخ دلار را بالا بردین و هی به ملت جو دادین و تحریکشون کردین که دلار بخرن و قیمت ها رو بالا بردین. لعنت به شما دلالها

      • بدون نام

        ساعت 10 دلار در فردوسی فروختم 8800 تومان. تازه میگن پایینترم میاد

      • بدون نام

        فردوسی ۶۵۰۰ دارن داد میزنن اما کسی نمیخره خخخخخ

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        خدا رو شکر یکی از دلایل ارزان شدن دلار حکم اعدام سلطان سکه است دو تا محتکر هم اعدام بشن همه چیز درست میشه. خدا کنه اختلاسگرم اعدام کنن که دیگه مردم جشن بگیرند

      • بدون نام

        دلار ها رو برین بفروشین خیلی داره میاد پایین

      • بدون نام

        مرگ بر انگل های اقتصادی و لاشخور ها
        مرگ بر دلالهای دارو و دلار
        مرگ بر منافقین وابسته به آل سعود که تلاش زیادی کردند که دلار رو بالا ببرن و مردم رو تحریک به خریدش کنند

      • بدون نام

        برای آبان برنامه دارید؟

      • بدون نام

        چرا؟ برای آبان هم برنامه دارید؟ از اولش هم گرون شدن دلار ربطی به ترامپِ کفتار نداشت.تقصیر دلال ها، دولت و مردم احمق بود

      • بدون نام

        اینایی که میگن میره بالا همون هایی هستند که تا تونستند دلار خریدن و حالا میخوان کمتر ضرر کنند.
        باور کنید یک ملت از پایین اومدن دلار و ورشکستگی و ضرر سنگین دلال ها و دلار خر ها خوشحالند

      • 7

        ان شاالله بیاد رو 1000تومن

      • بدون نام

        نخیر نمیره

      • بدون نام

        انقدر موج منفی نده ، انشاءالله میاد پایین،

      • مجتبی

        دوران سروری دلار تمام شد.کل دنیا ارزش دلار رو به افول هست.قول های اقتصادی دنیا دلار را از چرخه مبادلات شون خارج کردن.دلار به زیر شش هزارتومان خواهد رسید به قول تمام اقتصاددانان

    • بدون نام

      صرافيها خودشون ١١هزار تومن فروش دارن ، من الان قيمت گرفتم

      پاسخ ها

      • مهران

        اینا همش شایعست و ملتو خوب شناختن.دلار رو خودت دولت گرون کرد که سودی به جیب بزنه ولی از دستش خارج شده و الان با شایعه میخواد جم و جور کنه.شما برید کل فردوسی خداوکیلی دلار 12000 تومنی هم گیر نمیاری چه برسه به 8900 این مث اون دلار 4200 دولته که کسی رنگشم ندید

      • بدون نام

        اتفاقا همه برن بفروشن که من از منابع معتبر خبر دارم که میخوان دلار را تا ۲۰۰۰ تومان بیارن پایین .چون دیگه دولت کمبود بودجه نداره . شماها از سیاست چه میفهمین!!

      • بدون نام

        همین الان قیمت دلار توی خیابان امام خمینی مشد ۵۷۰۰ شد . مردم ریختن بیرون که فقط بفروشن . میگن تا ۲۰۰۰ تومن میخواد بیاد پایین

      • ناشناس

        اتفاقا رسانه ها کار درستی میکنن که این قیمت های پایین رو اعلام میکنن چون همین اعلام قیمت ها باعث میشه قیمت بیاد پایین ولی شما که میگین شایعه است و قیمت ها پایین نیامده با این حرفها است که دوباره یه عده حول برشون میداره برای خرید و قیمت ها بالا میره

      • asasasas

        مهران دلال همین الان تو فردوسی هستم و دارم با موتور میچرخم گشت پلیسم فراوان در کوچه های فردوسی به لاله زار و کوچه ارباب جمشید که منوچهری را به کوشک وصل میکنه پر دلال و فروشنده و خریدار هست اگر بدانند خریداری قیمت 10 تا 11 میدهند و اگر مقاومت کنی زیر 10 هم میدهند ولی اگر بدانند فروشنده ای زیر 8 ازت میخرند چون میدانند اخرش میفروشی همین الان هم دلالها بین خودشان میگن بانک مرکزی اعلام کرده بانکهای ارزی میتوانند زیر 7 تومن دلار مردم را بخرند نمیدانم چقدر صحت داره ولی با این حال مهران دلال دلار فراوان و همه فروشنده و اگر کسی کمی دوندگی کند و زرنگ باشد دلار زیر 8 تومن و حتی شب زیر 7 تومن گیر میاره من در حال حاضر نزدیک فردوسی تو پارک هنرمندان واقع در ایرانشهر و فرصت نشستم کمی هوا میخورم واین متن و کامنت را دارم میزنم تا بعد ببینیم چه میشه انشاءالله تا شب بازم بیاد پائین و مردم شاد شوند و دلالان سکته بزنند

      • بدون نام

        تو شهر ما 5هزار تومانه

    • بدون نام

      خريدتون مناسب باشه ،قيمت پايينتر هم هست ، نبايد بالاي ١٢هزار تومن دست به خريد بشيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجایی ؟ خواب موندی الان صحبت از 6 -7 تومنه

    • بدون نام

      دلاراتون رو بفروشين كه دلار زير ده تومن ميرسه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلاراتون و نفروشید که به بالای 25 تومن میرسه

      • امیر

        به همین ۱۸ تومن هم دیگه نمیرسه، بیش از این طمع نکنید ، تموم شد.

      • بدون نام

        دارن دلارا رو ارزونتر از دست مردم درمیارن که بعدش گرونتر به مردم بفروشن. ساده نباشین

      • بدون نام

        یعنی واقعا خااااااااک. یه مشت ملت با درک پایین. حقتون هست که ضرر کنید حالا هی برید دلار و سکه انبار کنید

      • شهروز

        یه عده احمق باعث و بانی شدن فکر کردن با گرون کردن دلار میشه ی برگزار کرد!!نا مردا دلار رو گرون نکنید چون اگه 50هزارتومانم بشه ملت بی غیرت تر از این حرفاس بیان اعتراض کنن بزاردید 5 تومن باشه

      • خودتی

        مشکل در دلار نیست، مشکل در ریال است. تا زمانی که مسئله را درست نفهمیده اند، هر چندبار یک مرتبه این ظلم های ناجوانمردانه را علیه مردم بکار میگیرند..
        ریال ارزش خودش را از دست داده، با زور و تهدید و گرفتن و بستن و ترساندن برای مدت کوتاهی می شود دلخوش بود.
        بزودی آتش زیر خاکستر دلار شعله ور خواهد شد.
        هرچند که هم اکنون نیز دامن بورس و کارخانه و صنعت را گرفته است و بورس در حال سقوط می باشد.

      • مرگ بر ستمگران دزد

        جالبه دولت خودش گرون کرد جیبهای خودش واطرافیانش رو پر کردحالا دلارهای مردم بیچاره رو به نصف قیمت داره میخره ...

      • علی

        دلارمردمو دارن از دستشون جمع میکنن که دوباره بالای 25 یا 30 بفروشن به خودشون من 100 هزار دلار خریدم اما دربغ از فروش یک دلار
        عجب دولت با شرفی داریم

      • بدون نام

        من از تمام دلالان و صرافی های محترم خواهشمندم که دلارها را نخرین تا این مردمی که به فکر اقتصاد مملکت خودشون نیستن ضرر کنن.

      • بدون نام

        در جواب علی 11:57
        عزیزم 100 هزار دلار شما به عبارتی میشه بیشتر از 1 میلیارد تومن.... از صدقه سری کشور ایران و مردمش و دولتش تونستی این مقدار پول داشته باشی در حالی که ممکنه حتی کمترین استعداد و هنر و تلاشی داشته باشی... پس لطفا شما اظهار نظر اینجوری نکنی برات بهتره.

      • بدون نام

        باعث این همه بدبختی ملت در بالا و پایین شدن قیمت دلار و سکه عده ای دلال هستند که سکان دولت را در دست دارند

      • بدون نام

        علی جون سلام.
        اگه تا حالا سکته نزدی بیشتر مراقب 100 دلاریت باش. ممکنه آقا دزده با آی پی اینترنتت آدرستو پیدا کنه و بیاد 100 دلارتو بدزده. از من نصیحت 100 دلارت رو همیشه همرات نگهدار. مراقبش باش.

      • بدون نام

        به علی آقا که ۱۰۰ هزار دلار خریده تا ۲۵ هزار تومن که شد بفروشه: به نظر میرسه حالا که ورق یه مختصری برگشته و وفق مراد شما پیش نرفته، داری سعی میکنی تو دل فروشنده ها را خالی کنی تا کسی نفروشه بلکه یه فرجی برات حاصل بشه! آره؟! معلومه که از دنیا و تحولاتش بی خبری! اسرائیل و نوکرش آمریکا، و نوکرای نوکرش یعنی شیوخ عیاش هم متوجه شدن که قافیه را دارن میبازن!

      • بدون نام

        دلار به زیر 10 تومن رسیده. جون

      • بدون نام

        با علی 11:57 موافقم .... دولتی ها خوب این ملت را میدوشن

      • بدون نام

        مزدورهای سعودی در حال تقلا هستند :)))

    • بدون نام

      خداکنه همینجوری بمونه دوباره گران نشه

      پاسخ ها

      • جی

        فکر کنم هدف خروج دلار از دست ملت و بعد گرانی سرسام اورش باشه خدا را شکر که نداشتم تا بخرم من در خرج ما یحتاجم هم مانده ام

    • بهمن

      قانون مخصوصا قانون نظام صنفی واتاق اصناف دربسته نگه داشتن مغازه ها چه میگوید ویا بانک مرکزی درمورد تمرکزبرصرافیها.

    • مصطفی

      ایشالا ارزانی و دلار و آرامش و ثبات اقتصادی مردم عزیز ایران...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ارزونی چیه برادره من؟
        توقع داری قیمت روی رب که الان شده 15 تومن برگرده روی 5 تومن؟؟؟
        واقعا اینقدر ساده این؟
        بعد مگه دولت از بازار آزاد خرید میکنه واسه تولیداتش و وارداتش چه ربطی داره آخه حرفی که میزنید؟؟؟

      • احمد

        دوست عزیز از ماهه دیگه ورود دلار به کشور به حد صفر میرسه الان بهترین وقت چاپیدن دلارهای مردم دلال صفته که هول بشن بیان بفروشن
        همینو دو ماه دیگه 30 هزار هم نمیتونن بخرن
        دولت زندگی مردم براش اهمیتی نداره

    • بدون نام

      تا 1400 با دلار 800 تومانی :|

    • فریب

      ماروچه به دلار لطفا بگین سیب زمینی وگوجه کیلو چند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیروز یه گونی پیاز خریدم کیلو هشتصد تومن امروز کوجه و سیب زمینی خریدم دو و سه هزار تومان

    • بدون نام

      دو هفته دگه میشه ۵تومان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلاربایدبشه قیمت دلا رجهانگیری چهارودویست جهانگیری زودباش

    • سیروان کاظمی

      انشاالله دست دلالان کوتاه ومردمی که بخاطر خرید دارو برای عزیزانشان در تنگناهستند نفس راحتی بکشند.

    • بدون نام

      8200 مشهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به سلامتی ایشاللا 4200

    • بدون نام

      گور بابای کسی که میخواد از شکم مردم زده بشه بره تو شکم خودش انشاا... این کاهش دلار پایدار باشه تا دلالان محترم دوباره برای چندومین بار عبرت بگیرن من که خوشحال شدم.یا علی

    • اقتصاد خوان

      من با این که دانشجوی کارشناسی اقتصاد هستم بار ها گفتم وضع اینگونه نخواهد ماند، مردم ما از وجود ویروسی به نام حرص و طمع رنج میبرند ،در حالی که اگر از ابتدا برای خرید ارز هجوم نمیبردند تا الان ادامه دار نمیشد، بل لطف خدا و همت مسئولین به ثبات اولیه باز خواهد گشت به شرطی که ما مردم هم کمک کنیم

      پاسخ ها

      • ارسطو

        یه سری از کله گنده ها و بانکی های و عوامل خودشون سود کلانی بردن کارشون که تموم شد دلار فروکش کرد

      • بدون نام

        اقتصاد شما بدرد عمت میخوره کار دولت نظارت بر امور کشور است دولتی که نمیتواند از پس چهارتا دلال بر بیاید همان به که کار خود به عنایت رها کند در تمام دنیا تروریست اقصادی وجود دارد اما قانون آن کشور اجازه نمیده اینچین که در اینجا هست در آنجا بوجود بیاید ضعف از دولتمردان است نه مردم

      • بدون نام

        حقشونه اونایی که این وسط ضرر میکنند. حقشونه و ضررشون بخاطر آه دل مردمه که نابودشون میکنه.
        حرص خودشون باعث ضررشون میشه

    • ف.ازادبخت

      انشاالله همه چی اروم بشه مردم ارمش ببینند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا حالا شده روی ارامش ببینیم

      • بدون نام

        دعا خوبه کلا هرچند اجابتش رو تا حالا ندیده باشی

    • بدون نام

      بیان برای یکبار تو اقتصاد متحد باشیم باهم.یک شایعه کنیم که دلار ازاینی که هست قراره پایینتربیاد .زیر ۶۰۰۰،اینقدر جو ناامیدی ندید.اینقدر نگید تاابان بالامیره.بهم رحم کنید،احتکارنکنیم،دلارنخریم،طلانخریم،همه ی فضای مجازی باید فضای علیه دلارو قیمت بالاش باشه.هنوزم زیاده.حبابه....جاداره،دلمون یکم خنک شد یکعده ازخدابیخبرکه میخواستن تو این اوضاع بدبختی ملت سودشونوبکنن حالا دارن دودستی تو سرشون میزنن وفقط ارزو میکنن دلارشون بفروش بره.همه دست بدست هم بدیم دلارو کله کنیم.انشالله.همه چی دست خودمونه.اگه توییترهستی هشتک کن سقوط دلار.#سقوط دلار.تمام فضای مجازی و پرکنید وتشویق به فروش دلار.نه برای کمک به دولت بی معرفت که بالارفتن دلارشونم ازروی سیاست بود،برای کمک به خودمون.انشالله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معذرت من اشتباه منفی دادم

      • بدون نام

        دلار رو نادانی و حرص مردم بالا برد و مردم باید همدست بشن و دوباره برش گردونن سرجاش

      • بدون نام

        اینها که جو ناامیدی میدن کارشون اینه . میخوان مردم رو به سمت فروپاشی بکشند و ایران رو شبیه سوریه کنند.ایشالا که تیرشون به سنگ می خوره و به خودشون بر می گرده

    • ناشناس

      حیف که پول ندارم وگرنه الان موقع خرید دلاره. عمرا بتونن یه هفته دلارو روی ۱۴تومن نگه دارن.قیمت واقعی دلار بالای ۲۰تومنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مزدور

      • بدون نام

        به کوری چشم تو و امثال تو دلار میخواد برسه به دو هزار تومن اونوقت هرکی مثل تو دنبال دلالی کردن بوده از زندگی پشیمون میشه

      • بدون نام

        ناشناس خب معلومه الان پول نداری بخری چون تمام پولتو رفتی 1350 دلار به نرخ 15 تومن خریدی والان نیم سکته زدی و در ضمن برای اینکه سکته ات را کامل کنی بهت میگم دلار 14 تومن نیست الان زیر 8 تومنه انا الله و انا علیه الراجعون خداوند بیامرزدت دلال خرده پا

    • بدون نام

      انشالله خیلی پایینتر از این اعداد میاد که عده ای منفعت طلب که به امید دلار 25 تومنی و سود کلان خودشون خون هموطنشونو تو شیشه کردن از صحنه روزگار محو بشن

    • بی نام

      نفروشید ضرر میکنید از هفته دیگه گرونتر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی واقعا خاااااااک. امثال تو هستند که فقیر ها رو فقیرتر میکنند

      • علیش

        فحش یه ملت پشتوانه تو و خانوادت هست

      • بدون نام

        اتفاقا همه برن بفروشن که من از منابع معتبر خبر دارم که میخوان دلار را تا ۲۰۰۰ تومان بیارن پایین .چون دیگه دولت کمبود بودجه نداره . شماها از سیاست چه میفهمین!!

      • امید

        آب بریز جاهایی که داره میسوزه.حتما کل زندگی تو فروختی دلار خریدی .آب بریز حاجی یکم سوزش برطرف میشه

      • بدون نام

        انشالله پایین تر هم میاد و همه دلال ها به خاک سیاه میشینن

    • بدون نام

      دلارهای به این با ارزشی را الان بفروشید ماه بعد که صادرات نفت قطع بشد و دلار 50هزار تومان بشه حسرت می خورید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صادرات نفت قطع نمیشه... تحریم دیگری وجود ندارد. دلاراتونو بفروشین که بدبخت میشین.

      • بدون نام

        دقیقا درسته. دولت داره خزانه خالیشو پر میکنه. نفروشید

      • بدون نام

        تو اگه حرف نزنی نمیگن لالی.بتوچه.توکه باروبنه تو بستی و مملکت خارجی حالشومیبری مزدور

      • حسین کاظمی اقدم

        به همین خیال باش

      • بدون نام

        واق
        عاخاک توسرافرادبیشعوری مثل توکه باعث شدیدمردم به این روزبیفتند.خداازتون نگذره

      • نکیسا

        تحریم ها به طور عملی اغاز شده چرا نمیدونی یه چیزو تز میدی جناب

      • بدون نام

        اتفاقا همه برن بفروشن که من از منابع معتبر خبر دارم که میخوان دلار را تا ۲۰۰۰ تومان بیارن پایین .چون دیگه دولت کمبود بودجه نداره . شماها از سیاست چه میفهمین!!

      • بدون نام

        با همین حرف های رو هوا دلار الکی کشید بالا

      • بدون نام

        خاک بر سر خودتون من که دلار ندارم بر اساس ایکیو بالام
        گفتم دلار ماه رشد زیادی می کند

    • بدون نام

      مشهد به ۷۸۰۰رسید.خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهاهمه بازی بانک مرکزی
        قیمتها رفت بالا دیگه پایین نمیاد
        ببین چجوری با مردم بدبخت بازی میکنن

    • بدون نام

      خداکنه بیاد پایین ولی تا 5 یا 6 تومن نرسه رو کلاها تاثیر نداره
      البته اقتصاد ایرانم هیچیش مشخص نیس همیشه دستای پشت پرده سودای کلانی میکنن مردم عادی ضرر
      پایین اومدن ب این شکل هم کار دستای پشت پرده ن اعدام سلطان سک ن حمله موشکی

    • بدون نام

      مشهدم.خیلی سرعت کاهشش زیاده.شد۷۴۰۰

    • اهوازیم

      خدای مهربان دلار بزار بیاد پایین تا جوانان ما ازدواج کند نرود سمت کارهای زشت ودولار را پاییندبیار تار عراق ها نیان سمت ما مردم عرب جنس ما وپول ما را بی اعتبار کردن ایران زند باد

    • بدون نام

      انشالله کل دلال ها بدبخت بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به دلال بیچاره چه ربطی داره؟

    • بدون نام

      تجربه نشان داده کسانی که هول ولشون داشته و دلار ی که با قیمت بالا خریدند ارزون بفروشند به شدت پشیمون می شوند. دلیلش حساب دو دو تا چهار تا هست. من بعد از قعطنامه 98 همین کار رو کردم وبه شدت از کارم پشیمون شدم.

      پاسخ ها

      • shiraz

        همین شما سودجو ها هستید که گند زدید به کشور با انبار کردن با خرید های تهوه اور فقط به بفکر سود خودتون هستید بد بخت کارمند و قشر ضعیف جامعه...بسیار خوشحال هستم داره میاد پایین ...

      • بدون نام

        سودجوی زالو صفت

      • بدون نام

        چطوری ؟

    • بدون نام

      کاهش قیمت دلار عمدتابخاطر تهیه ارز فرستادن ۲۰ میلیون ایرانی درروزاربعین به عراق است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی مصرف میکنی؟؟

    • جمال

      يكي از دوستان ٣٠ تومن كل سرمايه ش بود (در مشهد ) وقتي دلار بالا ميرفت يهو تو ١٨٥٠٠ خريد ! امروز از صبح سمت عدل خميني رفته كه رد كنه ميگه بهم ٧٥٠٠ نرخ ميدن كسي بر نميداره ! حالش خيلي بد شده رفته درمونگاه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجله کار شیطان اسب صبر کند تحریم باعث می شود افزایش یابد

      • بدون نام

        متاسفم ولی بعضیها خیلی نادان اند

      • بدون نام

        آخه چقدر دروغ میگید

    • بدون نام

      مشهد شد 3000تومان خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      نیاز نیست اقتصاد دان باشی. اگر دلار بخاطر رفتن به خارج باشد، ممکن نبود ارزان شود. ولی اگر بخاطر گرانتر شدن باشد، به سه هزار تومن هم می‌رسد. لعنت بر کسی که منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح می‌دهد.

    • جواد

      بیرجند 7400

    • بدون نام

      کجای دنیا مردم ارز رو گرون میخرن ارزون میفروشن جز ایران. ی ماه دیگه همین دلارایی که فروختینو بالای ۲۰ تومن خواهید خرید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ای ای مزدور

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      دستور رهبري براي تعادل بازار ارز و مايحتاج مردم و خوشبختانه سپاه وارد شده مقتدر

    • بدون نام

      مشهد اسكناس ٥٠ دلاري ولي قيمت ٧٧٠٠

      پاسخ ها

      • کارمند

        چَرَن نگو دلار از ۱۲ پایین نمی اد

      • بدون نام

        جناب کارمند :
        چند دلار داری که داری میسوزی . برو فردوسی ببین ازت ۵۰۰۰ توپمن هم نمیخرد

    • دکترای اقتصاد

      بازار دلار، طلا، سکه و مسکن دیگه قابل اعتماد نیستند. در آینده دلال ها به سمت بورس حمله می برند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم شدید.گوشی موبایل ازدیشب مشهد کاهش داشته

    • بدون نام

      دلار واقعي جهانگيري رسيد

    • بدون نام

      بیاد پایین تر یه عده خودکشی میکنن خخخخ

    • بدون نام

      اصفهان ۸۰۰۰ تومان

    • مهرداد

      تف به ذات اونکه با خرید دلار به بیشتر شدن قیمتش کمک کرد

    • دروغگو

      امروز هرچی التماس کردم دلارمو 3500 بفروشم مشتری نبود !

      پاسخ ها

      • افشین

        من میخرم 3500 چند تا داری

    • بدون نام

      دلار تو صرافيهاي بالاي شهر ارزونتره ، منطقه فرمانيه ٨٤٠٠ ميدن

    • بدون نام

      دا د. ای داد بر من. ضرر و زیان میلیاردی. 15 خرید. الان 8. هم نمی خرند !!!!!! خدا لعنت کند این اقتصاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنت کنه هر چی دلال و وطن فروش رو

      • بدون نام

        خدا خود دلالتو لعنت کنه باعث بدبختیه هموطنات شدی

      • بدون نام

        خدا لعنت کند حرص و طمع رو .من همه اش فکر می کردم اینها که دارند دلار بالای ده هزار تومنی می خرند و بخاطرش صف هم می کشند عقل دارند؟!

    • ناشناس

      جهت اطلاع دلار را روحانی 5000 تومان تحویل دولت بعدی در سال 1400 میدهد بشنید و ببینید و زیاد حرص نخوردید

    • بدون نام

      برترینها همه نظراتو بزار.لطفا.

    • بدون نام

      چرا فقط دلار ارزون شد بقیه ارزها مثل پوند یورو لیر ارزون نشده ب اونصورت جنگ روانیه اگه از دو هفته دیگه باز گرون نشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخاطر اینکه همه حمله کرده بودند به دلار و حالا هم دلار وارد بازار شده و مردم هم دارند دلار می فروشند

      • بدون نام

        واقعیتش این عکسهایی که گذاشتند معلوم نیست آمدن دلار بخرند یا بفروشند وچند نکته قابل ملاحظه
        1-کسی که فرضا 5 هزار دلار داره به نظر شما میره سبزه میدان و فردوسی بفروشه نمیترسه تو اون شلوغی بره امنیت برقراره جیبشو نزنن؟!
        2-دقیقا چه مسئله ای باعث شد دلار یک شبه بیاد پایین چرا زودتر این کار انجام نشده
        3-در عکس اینها همه فروشنده اند یا بیشتر خریدار
        4-تمامی کانالهای مجازی قیمتهارو برداشتند
        5-صرافی ها فروشنده نیستند خریدارند
        6-کسانی که از قبل ارز مسافرتی به مقدار کم داشتند چه برای زیارت و سیاحت و ارز کمی در جیبشان بوده اکثرا فروشنده اند
        7-بانک مرکزی خودش گفته دلار حدود 11 میخره چطور دوستان میگن دلار 7 تومن و 8 تومن میخرن

        با توجه به نکات بالا به نظرتون چقدر این قضیه منطقیه
        امیدوارم شرایط واقعا درست بشه
        برترینها ممنون میشم نظرم رو بگذاری تا شاید دوستان جواب بدن و نظرشون را بگن

    • بدون نام

      دلالهای بدبخت قراره بدبخت تر بشن. قراره دولت همزمان با 14 آبان اعلام کنه که از این به بعد، تمامی مبادلات تجاری خود را فقط با یورو انجام میدهیم؛ این یعنی مرگ دلار در ایران!

    • بدون نام

      خوب سیاستی پیاده کردند برای مردم ایران سیاست انگلیسی .یک کشور با تولید ضعیف ساختند و کلی مردم بیکار به علت ورشکستگی کارخانه ها واز آنطرف مردم را به دلالی در خرید وفروش ارز وا میدارند

    • بدون نام

      حواستون به عطسه ترامپ هست بزنه دلار می پره رو 20

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ هیچ نیست

      • بدون نام

        وطن فروش های خائن
        ننگ بر شما باد

      • بدون نام

        آره واقعا باید جلو دهن ترامپم ببندیم

    • بدون نام

      به زودی سقوط ارزش دلار به بازار مسکن، خودرو و طلا هم سرایت می کنه. خیلی از دلال ها و محتکرین قراره سکته کنند و بمیرند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا کنه ایشالا

      • بدون نام

        خدایا، چی می شد این دلال ها از هر نوعش ملک و دلار و خودرو و ملزومات پزشکی و وقت سفارتخانه و .... همگی به درک واصل می شدند تا مردم روی آرامش ببینند. از تصور اینکه کسی بدون کار مفید و فقط با دلالی پول در می اره حال بدی به آدم دست می دهد.

    • بدون نام

      دلار 7800 نبود بخدا الان نمیخرن

    • بدون نام

      دلال بدبخت نيست ما تو قيمت بالا خالي كرديم مردم عادي هول زدن خريدن ، بابا سال ٩٠ دنيا مارو تحريم كرد،الان كل اروپا و چين و تا حدودي هند ، مارو تحريم نكردن و به انواع مختلف دارن تحريمو بي اثر ميكنن . مردم الكي هول زدن ،قيمت دلار حتي بعد آبان ٨تا ٩ تومنه

    • شیخ مهدی

      سنت خداوند برانتقام ازافرادیست که برضعفا ظلم میکنند خداوند با افراد بد ازظالمین انتقام میگیرد و خودش ازظالمین انتقام میگیرد حال این عقوبت دنیویست تا اخروی چه شود. میدانید با احتکارحتی یک دلارچه خسارتی برمحرومان زدید!!؟؟

    • شیخ مهدی

      سنت خداوند برانتقام ازافرادیست که برضعفا ظلم میکنند خداوند با افراد بد ازظالمین انتقام میگیرد و خودش ازظالمین انتقام میگیرد حال این عقوبت دنیویست تا اخروی چه شود. میدانید با احتکارحتی یک دلارچه خسارتی برمحرومان زدید!!؟؟

    • بدون نام

      ان موقع که باعث کرانی شدن مردم گناه نداشتن اهن کردید کیلوی 8000 تومان گوشت 80000 تومان اره یاید سزاشو ببینین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا امروز رفتم سوپر مارکت رانی خریدم 3500 به صاحب مغازه میگم برادر دلار که اومد پایین این چه قیمتیه میگه خبر نداری که فاکتورهای بعدیمون قیمت بالاتره،من نمیدونم چجوری دلار اومده پایین ولی هنوز همه چی یا دو برابره یا سه برابر

    • بدون نام

      ۱۴ آبان دلار ۳۰۰۰۰ تومن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کوری مزدورانی مثه تو زیرشش هزاره.خدای ماخم بزرگه مزدور

      • بدون نام

        به همین خیال باش

    • بی نام

      دلار 1000 تومان شد خبر فوری
      خبر فوری دلار 1000 تومان شد

    • بدون نام

      حقشونه ، حقشونه ، حقشونه
      کسی که به خاطر سود خودش قشر ضعیف جامعه رو ضعیف تر میکنه حقشه از این بیشتر ضرر کنه.

    • بدون نام

      با دلار دهزار تومانی تورم نسبت به سال قبل 300درصد است الان باید خوشحال باشید

    • بدون نام

      با هماهنگي سپاه و وزارت اطلاعات و بانك مركزي به دستور شخص اول مملكت ،قيمت روي ٨٠٠٠ تومن فيكس ميشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه حالت زیاد خوش نیست توهم زدی

    • بدون نام

      با هماهنگي سپاه و وزارت اطلاعات و بانك مركزي به دستور شخص اول مملكت ،قيمت روي ٨٠٠٠ تومن فيكس ميشه

    • بدون نام

      همه برن بفروشن که من از منابع معتبر خبر دارم که میخوان دلار را تا ۲۰۰۰ تومان بیارن پایین .چون دیگه دولت کمبود بودجه نداره . شماها از سیاست چه میفهمین!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلار بشه 2000 تومن:)))امیدوارم بشه،ولی 4200 میگفتی یکم منطقی تر بودا

    • بدون نام

      هر کی دلار خریده تا گرون بفروشه خیانت کرده باید مجازات بشه با ضرر کردن حقشونه کاشکی دلار هزاد تومن بشه ای نامردهای دلار خر خون مردم رو تو شیشه کردید

    • بدون نام

      مشهد دلار ۶۰۰۰ تومن خرید کردن الان

    • بدون نام

      بالاي ١١هزار تومن ،ميخوان سرتون كلاه بذارن ،چون در مشهد الان ٨٨٠٠ يعني فردا تهران نهايت ٩هزار تومنه

    • بدون نام

      با فرض اينكه دلار روي ٩ هزار تومن هم ثابت بشه ،براي دلالها اشتباهه دلارشون رو سه ماه راكد نگه دارن

    • بدون نام

      با فرض اينكه دلار روي ٩ هزار تومن هم ثابت بشه ،براي دلالها اشتباهه دلارشون رو سه ماه راكد نگه دارن

    • بدون نام

      اینا همش کار دولته دولت به انداره 3 سال پول نفت سود کرد حالا قیمت دلار رو داره میاره پایین
      اما این وسط مردم بودن که له شدن و قیمت دو یا چند برابر شد
      امان از دولت بی تدبیر

    • بدون نام

      قيمت نهايي شون براي هفته اينده زير ٩٥٠٠ تومنه
      مطمئنا فروش امروز از فردا بهتره

    • علی

      ببینید سال 78_90 یعنی دوازده سال دلار زیر هزار بود یهو سال نود شد سه برابر
      الان هم مردم به هوای سال نود گفتن همه چی سه برابر میشه
      اجناس با دلار چهار تومانی هم مشتری نداشت
      اقتصاد ایران دلار هشت تومانی رو هم قبول نداره
      دلار 4200 بود قدرت خرید پایین بود چه برسه که الان نیما دلار هشت تومانه
      با دلار هشت تومانی هم جنسی وارد شه سال ها طول میکشه تا فروش بره
      امریکا مجبوره صلح کنه
      تحریم برداشته میشه
      سال 98 دلار 6 تومان میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .. دوست عزیز از سال 78 دلار 175 بود و سال 90 1100 تومان

    • بدون نام

      نخرید هنو پایینتر میاد.مشهد که ثانیه میندازه.خیلی ریزش داره.۷۰۰۰ت ساعته۱۲،۱۰

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که راست میگی اما ،، باشه

      • بدون نام

        کجای مشهد بابام جان؟!

    • عباس

      انشاالله همه کسانی که عامل گرانی در هر مقام و لباسی هستن و کسانی هم با خریدن دلار و طلا باعث گرانی و بدبختی مردم ضعیف شدن آه بچه ها اینان دامنگیر اینان بشه فقط نمیرند سکته بکنند تا آخر عمر درمانده و ناقص بشوند انشاالله

    • بدون نام

      اصلا امروز خريد نكنيد اصلا

    • بدون نام

      من ١٦٠ دلار براي سفارت نياز داشتم به قيمت ٩٣٠٠ از فردوسي خريدم

    • بدون نام

      خدا شکر دلال خودش کرد خودشم چوبشو میخوره.

    • بدون نام

      اين خبرا نيست ،٨٥٠٠ خريدار وجود داره .يه عده الكي ميگن خريدار نيست

    • بدون نام

      دلار باز هم پایین میاد هر کی زودتر بره بفروشه

    • بدون نام

      بخدا 8500 نمیگیرن من صبح بازار بودم کسی نمیخره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قيمت همين ٨٥٠٠ و قيمت مناسب شرايط اقتصادي

    • بدون نام

      اهواز 5700

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجای اهواز برادر؟!

    • بدون نام

      تمام دلالهاي عمده خبر توافق احتمالي را فهميدن و دارن ارز رو خالي مي كنن ،مردم بيچاره رو گول زدن به اميد دلار گرون

    • ژاسمن

      خدا رو شکر دلار اومد پایین ولی آیا با پایین اومدن دلار قیمت ماشین خونه لوازم خانگی دارو خورد و خوراک لوازم بهداشتی لوازم برقی و غیره هم اومد یا می یاد پایین یا فقط این یک حقه دولتی برای پر کردن خزانه بانک مرکزی برای تهریم های ابان ماه است ای مردم ساده دل واقعا متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قابل تأمله

    • بدون نام

      توافقاتي انجام شده ،دولت با فشار قوي و مطمئن وارد شد و يورو به ١٢٨٠٠ رسيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پانصدیورو خریده بودم هریورو شانزده تومن ...البته برای سفر ..بازم فقط میخام قیمت بیاد پایین بلکم قیمت خوردوخوراک وپوشاکم بیاد پایین

    • همین دیگه...

      بابا کجایین هوا پسه دارن جیبا رو خالی میکنن

    • منتظرالمهدی.

      خوب شد طمع کردید ضرر کردید مردم ایران به هم رحم نمی کنند و فقط دنبال سود خودشون هستندو هستند هر که طمع کرد ضرر کرد دلم خنک شد هیچ کس به فکر کارگرها و بیچاره ها نیست من حتی یک قلم خرید اضافه هم نکردند ولی محتکرین خل وچل در منازل ضرر کردند گوش بدین به مزخرفات من وتو واین ماهواره و برید باز دلار و جنس بخرید بریزید توخونه کی می خوان بفهمی اینا که این شبکه ها راه انداختن دروغ گو هستن و صلاح ما رو نمی خوان

    • فرهاد

      بابا ملت نرو دلارتو نفروش....این سیاست دولت و مجلس هست..داره دلارای خونگی رو میاره تو بازار تا چهارروز دیگه که تحریم نفت میشیم یه چند وقت دیگه دولت دلار داشته باشه. اونموقع هم ببین دلار بین بیست تا سی هزار تومن میشه یا نه.....هر چه خود دانیددددددد....

    • بدون نام

      تا یک هفته دلار ذخیره مردم تمام می شه و دلار ها توسط مسافرین از کشور خارج می شود بعد یک جهش بزرگتر از قبل اتفاق می افتد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        20 میلیارد دلار ارز دپو شده در خانه ها به این زودی تموم نمی شه!!

      • بدون نام

        امیدوارم این اتفاق نیافته

    • بی پول

      دوستانی که دلال خریدن و الان دارند میفروشند،مردم مسلمان ایران هستند متاسفانه یعنی با زندگی مردم بازی کردن و حق الناس ،اگه مسلمانی باید بدونی حق الناس یعنی چی خدا به راه راست هدایتتان کند،حرفم با مسئولین هستش که جا نماز آب میکشن با مردم خوب بازی می کنید خداوکیلی من پول ندارم نه خریدم نه فروشنده ام ولی می گم خیلی شیطون درس میدید خداوکیلی ببین چجوری با مردم بازی می کنید حالا تا چند می خواهید بیایید پایین من فکر کنم تا 6 الی 7هزار تومان بیاد درست میگم مسئولین محترم که همه همه دیگه فروشنده بشن بعد دوباره یا علی مدد ،واقعا کثیف ترین راه برای پول درآوردن یک اقتصاد ملت این است.این جور پول درآوردن واقعا راه کیست شما که انقدر دم از دین و اسلام و حجاب می زنید.من فکر می کنم آخرین نقطه نقطه ای است که یک مسئول میاد و میگه الان دیگه این کف قیمت دلار یا سکه است مردم بفهمید که این دیگه کف اش هست.اون موقع است که دوباره باید منتظر افزایش قیمت ها باشیم.یا علی مدد

    • بدون نام

      کسایی که تو بحبوحه بحران دلار حمله بردن برا خرید دلار و همین کارشونم باعث بدتر شدن اوضاع شد حالا حقشونه ضرر کنن. یه مشت خودخواه که فقط به فکر منافع خودشونن نه منافع ملی

    • پریسا

      عجب دیوانه بازاریه!!! :))))))))

    • بدون نام

      کسی میدونه چرا رفته بود بالا و چرا حالا داره میاد پایین!!!؟؟؟

    • بدون نام

      مسيركاهشي خواهد ولي با سرعت كمتر

    • پرویز

      متاسفانه در مسئله ارزهای خارجی دولت با سیاست های بازاری جیب ملت را خالی و بدهی های سنگین خود به بانک مرکزی و همچنین بدهی های بانک های خصوصی را پرداخت نمود در کشور اتفاق خاصی نیافتاده که در عرض دو روز قیمت ارز اینقدر پایین بیاید دولت هم سیاست های ارزی جدیدی اتخاذ نکرده است شاید برخی از تحولات بین اللملی از جمله انتقال ناوهای جنگی امریکا از خلیج فارس به مناطق دیگر و یا بده و بستان های پشت پرده دخیل باشد اما حقیقت این است که مردم قربانی سیاست های بازاری دولت می شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متأسفانه کاملا درسته

    • بدون نام

      لعنت خدا بر دلال های از خدا بیخبر وکسانی که حرص میزنن بخاطر این دنیای کثیف ....

    • بدون نام

      اگزر این کاهش قیمت با برنامه ریزی دولت بوده پس باید هر روز شاهد کاهش ارزش برابری دلار و ریال باشیم.
      اما اگر در طی یکی دوهفته آینده دوباره بالا رفت ،‌پس دولت هیچ کاره بوده و خود مردم با حضورشان در بازار برای فروش ،‌عامل کاهش قیمت این چند روز گذشته بوده اند.
      باید صبر کرد و دید. تا بفهمیم این ادعای اقایان واقعی بوده یا ماهی گرفتن از آب گل آلود به نفع خودشان و تبلیغ اینکه دارن با برنامه یه کارایی میکنن

    • بدون نام

      مردم خودشون همه چیزو متوجه میشن.گرون شدن دلار سیاست دولت و بانک مرکزی بود برای کسری بوجشون.شمام ک ماشالا آدم کم ندارید. راحت سیاه بازی راه انداختید ب نتیجه هم رسیدید. حالا با ی تیر دونشون زدید.هم پول مردمو گرفتید هم دلارو دو برابرش کردید. کاش مردم ما انقدر ترسو و کوتاه فکر نبودن.

    • بینام

      چه فایده داره دولت با این سیاست گندش برای جبران کمبود بودجه و افزایش نقدینگی خودش قیمت دلارو برد بالا و با این کارش باعث شد تا قیمت کالاها و اجناس مختلف تو بازار بصورت وحشتناکی افزایش پیدا کرد و حالا با پایین اومدن دلار مطمعنا اون قیمت ها دیگه سرجای خودش برنمیگرده
      بیچاره مردم که با اینکار دولت قدرت خریدشون چند برابر اومد پایین

    • j

      اینایی که رفتن فردوسی رو پیشونیشون نوشته میفروشن؟خب شاید اومدن بخرن

    • Adel

      ما كه هنگ كرديم بلاخره نفهميديم چرا ثبات نداره در هر صورت بايد يه نرخي ثابت بمونه ولي جاي سوال داره چرا صرافي ها خريد و فروش ندارن ؟؟؟!

    • مهدی

      هواستان باشد عمدا کشیده پایین دلاز تا از مردم مفت بخره بعد دوباره گرونش میکنه..تمام دلالان بازار که کنار خیابان هستند و مفت میخرن دلار شما را.....
      نفروشین

    • بدون نام

      بعضی بندگان خدا به امیدی رفتن طلا وماشین ودلارخریدن الان که ارزون شده نمیتونن باواقعیت کناربیان دوست دارن بادیگران صحبت کنن وبرای کم کردن استرسشون بگن ارزون نشده ودوباره گرونتر میشه

    • aria

      سه چهار ماه پیش از اینکه دلار شده بود 6 تومن داشتیم سکته میکردیم، الان از اینکه شده 14 تومن خوشحالیم!!!!!

    • بدون نام

      من امروز فردوسي بودم يك صرافي دلار براي فروش نداشت
      دلا ها هم زي 14 هزارتومن نمي دادن
      اينا همش بازي كثيف رواني هست

    • ناشناس

      دلار رو به مردم بدبخت گرون فروختند بعد ارزون میخرند . مردم رو انداختند به جون هم که از بدبختی هم خوشحال باشند .
      اصلا میدونید که دولت تونست توو این ۲ ماه ۲۰ درصد از بدهی های بانکی خودش رو با پول مردم به خود مردم پرداخت کنه ؟
      اون دوستانی که از پایین اومدن دلار خوشحالند بهتره بیشتر مطالعه و تحقیق کنند . در ضمن الان دلار توو اینجا ۱۳۲۰۰ خرید و فروش میشه نه ۷ هزار یا ۸ هزار تومان .
      به همدیگه دروغ نگیم .

      پاسخ ها

      • حمید

        الکی کامنت میدید و دنبال مقصر میگردید. یکی مردم را مقصر میدونه و یکی دلال ها را. همه پیز دست دولته خودش زیاد کرد فروخت الان ارزان میکنه میخره و همه را جمع میکنه چون از آبان دیگه دلاری وارد ایران نخواهد شد. این وسط نه دولت ضرر کرد و نه دلال که به موقع خریده و به موقع فروخته. بدبخت ما مردمیم که با هر ساز
        دولت میرقصیم.

      • مجتبی

        آدم طمع کار حقش است که ظرر کنه.هفتاد ملیون آدم رو بیچاره کردین.

    • بدون نام

      دلار تو شهر ما ۴۱۰۰ رسیده اخجون

    • دلار ۴ تومنی

      دلار با ۳۵۰۰ داره مبادله میشه انشالله به ۲ تومن میرسه اخجون خاک تو سر دلالا

    • واقعا که

      خدا لعنتشان کنه باز داشت دلار می آمد پایین،میان اعلام می کنند که ما 11 هزار تومان می خریم چرا 11 هزار تومان می خرید آخه لعنتی باید زیر 5 هزار تومان بخرید نه 11 هزار تومان.

    • قیمت دلار

      قیمت دلار را نمی شود با دستور العمل تعیین کرد. اثر وضعی آنرا خودشان در سقوط بازار بورس شاهد بودند. ادامه این وضعیت میتواند چراغ صنایع کشور را خاموش بسازد. دلار در کشورما یک کالا به حساب می آید و ارزش واقعی آن نیز در عرضه و تقاضای آزاد معلوم می شود.
      با دادن اطلاعات غلط، تبلیغات منفی، هجوم نظامی و امثالهام نمی شود به پول ملی ارزش و اعتبار بخشید.
      مسئولان محترم اندکی فکر کنید!
      با اینهمه هیاهو چقدر دلار جذب کردید؟ ارزشش را داشت؟ درمقابل آشفتگی روانی برای جامعه!
      فنر دلار در بازارهای سیاه به زودی بالا خواهد رفت و البته اهرم های کنترل دولت نیز از دست خواهد رفت. مگر اینکه اشتباه مهلک یکی دو روز اخیر را جبران کنند و بگذارند اقتصاد مسیر واقعی خودش را طی کند.
      با اینهمه اقتصاددادن و منابع انسانی و مادی، واقعاً شرم آور است که عمق 1% بازار را باید با هیاهوی گسترده رسانه ای و نظامی بخواهید کنترل کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      لطفا برترین ها سانسور نکن، به اندازه مطالبی که فحش میدهند، به این تحلیل ارزش قائل باشید.

    • مجتبی

      دلار در مشهد همین الان 5700.سروری دلار تمام شده.قول های اقتصادی دنیا دلار را از چرخه اقتصادشون خارج کردن.در کل دنیا رشد دلار منفی بوده فقط ایران با دلال بازی قیمت ها بالا رفت.به نظر اکثر کارشناسان قیمت به زیر 5هزارتومان میرسه

    • بدون نام

      مراسم ترسوندن برای پیشواز هالوین تمام شد گولتان زدند رفت بالا

    • بدون نام

      دوستانی که نوشتید دلار ۴ یا ۵ هزار تومان هست این سیاه بازی ها برای بچه های ۲ ساله هم جواب نمیده دیگه . دلار الان ۱۴۲۰۰ داره معامله میشه و روند صعودی داشته . چقدر پول میگیرید که اینقدر دروغ میگید . شماها گرگید در پوستین بره و دیگه این حنا رنگی نداره . هر کی بره صرافی متوجه میشه دلار چنده عزیزان .

    • بدون نام

      شما هم مثل ترکیه سود بانکی بالا ببرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج