جاباما
۷۷۹۳۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تمرکز گوشی جدید لنوو بر روی عکاسی است؟

به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد به زودی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند که به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.

خبرگزاری ایسنا: با توجه به آن که این روزها بازارهای جهانی گوشی‌های هوشمند و موبایل با رکود بی‌سابقه مواجه شده و فناوری و نوآوری‌های جدید به‌کاررفته در آن‌ها نیز نتوانسته است چندان جالب توجه باشد و سهم خرید موبایل را در بازارهای جهانی افزایش بدهد، حالا شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند درنظر دارند با ارتقای بخش دوربین و کیفیت عکاسی نظر خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به عکس، فیلم و رسانه را به خود جلب کنند.

تمرکز گوشی جدید لنوو بر روی عکاسی است؟

گزارش‌های منتشره حاکی است که شرکت لنوو می‌خواهد یک گوشی هوشمند جدید را در آینده‌ نزدیک معرفی و عرضه کند که دوربین اصلی آن چهارگانه خواهد بود. گفته می‌شود ماژول دوربین این موبایل مربعی شکل خواهد بود. اوایل سال گذشته ۲۰۱۸ میلادی بود که شرکت هواوی نخستین گوشی مجهز به دوربین اصلی سه‌گانه یعنی گوشی P۲۰ Pro را معرفی و رونمایی کرد و توانست سهم بزرگی از بازارهای جهانی موبایل را از آن خود کند.

حالا ظاهرا غول تکنولوژی کره‌ای یعنی سامسونگ این بار می‌خواهد گوشی جدیدی (احتمالا گلکسی آ۹ پرو) را با یک دوربین اصلی چهارگانه معرفی کند و لنوو نیز به فکر معرفی و عرضه چنین محصولی افتاده است تا در میدان رقابت با سایر تولیدکنندگان موبایل عقب نیفتد.

چنگ چنگ - معاون ارشد شرکت لنوو - به تازگی با انتشار تصویری از یک گوشی با دوربین چهارگانه مربعی شکل، به‌صورت ضمنی اعلام کرده است که این شرکت به زودی از چنین محصولی رونمایی و پرده‌برداری خواهد کرد. هم‌چنین در این تصاویر می‌توان پی برد که یک حسگر اضافه در کنار یک فلش چراغ ال ای دی نیز در کنار ماژول دوربین آن وجود دارد.

البته بسیاری از تحلیلگران با توجه به سابقه‌های قبلی معاون ارشد این شرکت در فریب دادن کاربران در فضای مجازی بر این باورند که بعید به نظر می‌رسد لنوو از چنین محصولی رونمایی کند چراکه بارها گزارش‌هایی از سوی وی منتشر شده بود که لنوو می‌خواهد از گوشی Z۵ با نمایشگری کاملا بدون حاشیه رونمایی کند. این درحالیست که پس از معرفی این محصول، همگی خلاف آنچه که چنگ چنگ گفته بود را مشاهده کردند.

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود این محصول در ماه اکتبر سال جاری میلادی رونمایی شود و باید به منظور آگاهی از جزئیات و مشخصات فنی آن تا زمان معرفی رسمی این محصول منتظر بمانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج