جاباما
۷۷۹۳۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کنسرت علیرضا قربانی با ارکستر اپرای ونکوور

کنسرت «ناگهان رستخیز» با خوانندگی علیرضا قربانی و همراهی ارکستر اپرای ونکوور سی‌‌ام آذر ۹۷ (برابر با ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸) در ونکوور برگزار می‌شود.

ایلنا: کنسرت «ناگهان رستخیز» با خوانندگی علیرضا قربانی و همراهی ارکستر اپرای ونکوور سی‌‌ام آذر ۹۷ (برابر با ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸) در ونکوور برگزار می‌شود.

کنسرت علیرضا قربانی با ارکستر اپرای ونکوور

کنسرت «ناگهان رستخیز» با خوانندگی علیرضا قربانی و همراهی ارکستر اپرای ونکوور به رهبری لسلی دالا و گروه کر باخ، سی‌‌ام آذر 97 (برابر با 21 دسامبر 2018) در تالار اُرفیوم ونکوور برگزار می‌شود. در این کنسرت آثاری از احمد پژمان و هوشنگ کامکار به اجرا درمی‌آید.

در این برنامه بیش از 150 موزیسین کانادایی، قطعاتی از آهنگسازان بزرگ ایرانی را اجرا می‌کنند. تالین اوحانیان به عنوان خواننده‌ سوپرانو و ساناز ستوده به عنوان تک‌نواز پیانو در این کنسرت حضور دارد و محمد فضلالی، تهیه‌کننده و مدیر هنری این برنامه است.

لسلی دالا در چند ژانر موسیقایی ازجمله اپرا، موسیقی سمفونیک و آثار کرال و معاصر تبحر دارد. او به شیوه‌ رهبری پرشور،‌ پویا و پرجذبه‌اش بر روی صحنه شهره است و تاکنون ارکسترهای بزرگ و برجسته‌ای چون ویکتوریا اپرا پسیفیک،‌ اپرای اِدمُنتون، اپرای ساسکاتون، ارکستر سمفونیک تاندر بِی، سمفونی کملوپس و.... را رهبری کرده است.

دالا فعالیت حرفه‌ای خود را به‌عنوان نوازنده‌ پیانو و رهبری باله و خوانندگان اپرا آغاز کرد و سپس مدیر کر اپرای ونکوور شد. پس از آن،‌ رهبرِ همراه و مدیر برنامه برنامه هنرمندان جوان سولاندا فاریس شد. او تاکنون در بیش از 70 برنامه این ارکستر را همراهی کرده است.

ارکستر اپرای ونکوور در سال 1977 تاسیس و جایگزین ارکستری متشکل از اعضای ارکستر سمفونی ونکوور شد. اعضای این ارکستر از نوازندگان برجسته‌ی کانادا هستند که اجراهای بسیار سطح بالایی را ارائه می‌دهند. این دومین بار است که این ارکستر به اجرای موسیقی ایرانی می‌پردازد.

علیرضا قربانی طی ماه‌های گذشته عمده فعالیت‌های خود را متمرکز بر اجراهای متعدد بین‌المللی کرده است و چندی قبل با حضور در جزایر کورسیکا در قالب فستیوال موسیقی «صدای پلی فونیک ـ polyphonic song» کنسرتی با همراهی گروهی از نوازندگان شناخته شده کشورمان برگزار کرد.

او در این برنامه تعدادی از آثار منتخب خود را به همراه چند قطعه در قالب بداهه‌نوازی برای مخاطبان به اجرا درآورد. سامان صمیمی (نوازنده کمانچه)، میلاد محمدی (نوازنده تار) و زکریا یوسفی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) اعضای گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

علیرضا قربانی مرداد سال جاری نیز در فستیوال «رنگ‌ها»ی کشور چک به اجرای برنامه پرداخته بود که این کنسرت نیز با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده بود. از‌ آخرین فعالیت‌های قربانی می‌توان به خواندن تیتراژ سریال «پدر» اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج