۷۷۹۶۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افزایش امنیت موبایل با یک اپلیکیشن اختصاصی

اپلیکیشن جدیدی تحت‌عنوان NYC Secure برای کاربران نیویورکی منتشر شده تا بتوانند به وسیله آن، امنیت سایبری گوشی‌های آیفون و اندرویدی خود را افزایش دهند.

خبرگزاری ایسنا: اپلیکیشن جدیدی تحت‌عنوان NYC Secure برای کاربران نیویورکی منتشر شده تا بتوانند به وسیله آن، امنیت سایبری گوشی‌های آیفون و اندرویدی خود را افزایش دهند.

پس از صدور دستور ویژه شهردار نیویورک به‌منظور افزایش و ارتقای امنیت سایبری شهروندان و کاربران ساکن در این شهر، حالا به نظر می‌رسد که این دستور به مرحله اجرایی رسیده و اپلیکیشن موبایلی برای کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون منتشر شده است تا به آن‌ها امکان بدهد به‌صورت آنلاین از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود در فضای مجازی محافظت کنند.

این اپلیکیشن که NYC Secure نام دارد، به‌صورت اختصاصی برای شهروندان و کاربران نیویورکی توسعه داده شده و هیچ نیازی به اتصال به اینترنت ندارد.

این اپلیکیشن به کاربران موبایل هشدار می‌دهد که هنگام اتصال به مودم‌های ناشناس و اینترنت وایرلس که احتمال آلودگی آن به بدافزار و ویروس‌های رایانه‌ای وجود دارد، بیش‌تر مراقب اطلاعات خصوصی خود باشند و درصورت شناسایی بدافزار هنگام دانلود فایل یا برنامه خاصی، از آن‌ها می‌خواهد که از دانلود و نصب اپلیکیشن یا فایل‌های موردنظر انصراف دهند.

نصب، دانلود و استفاده از این اپلیکیشن امنیتی به‌صورت کاملا رایگان است و کاربران قادر خواهند بود با دریافت این برنامه تنها ظرفیت ۴ الی ۶ مگابایت برروی اندروید و ۳ الی ۵ مگابایت برروی سیستم عامل iOS را اشغال کرده و از آن به‌منظور ارتقای سطح امنیتی گوشی هوشمند خود بهره‌مند شوند.

افزایش امنیت موبایل با یک اپلیکیشن اختصاصی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج