جاباما
۷۸۰۰۶۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

لابی کرده‌اند تا جای شفر را بگیرند

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد خط حمله آبی پوشان گفت: مشکلات استقلال در خط حمله از خط دفاع و میانی این تیم شروع می‌شود.

خبر ورزشی: علیرضا اکبرپور از بهترین و مؤثرترین مهره‌های استقلال به شمار می‌رفت. اکبرپور درباره عملکرد خط حمله این تیم در ۲ ماه اخیر به خبرورزشی گفت: مشکلات استقلال در خط حمله از خط دفاع و میانی این تیم شروع می‌شود. بزرگترین اشکال تیم، پاس‌های رو به عقب بازیکنان است.

متأسفانه برخی بازیکنان دنبال رفع تکلیف هستند تا توپ را به بازیکن خودی بدهند و این تصور به وجود بیاید که آن‌ها توپ لو نداده‌اند و در هفته‌های اخیر دیده‌ایم که از خط میانی ناگهان توپ را به دروازه‌بان پاس می‌دهند.

اکبرپور ادامه داد: چرا بازیکنان رو به جلو بازی نمی‌کنند؟ چرا خلاقیت کاهش زیادی داشته است؟ چرا هافبک‌ها یا وینگر‌ها از دریبل کردن واهمه دارند؟ وقتی ۲ بار اقدام به دریبل کند یکی را لو می‌دهد و دیگری ایجاد موقعیت خواهد کرد یا در بدترین حالت رویش خطا می‌کنند هم کارت می‌گیرند که باعث می‌شود با ترس دریافت کارت دوم بازی کنند

و هم تیم صاحب ضربه ایستگاهی می‌شود. هافبک هجومی و مهاجم گلزن دهه ۷۰ و ۸۰ استقلال گفت: با رفتن جپاروف و مصدومیت شجاعیان در عملکرد هجومی استقلال ضعف می‌بینیم. تبریزی مهاجم نوک است، اما باید وینگر چپ بازی کند. روح‌ا... باقری بازیکن بدی نیست، اما یک خط درمیان بازی می‌کند. دفاع چپ تیم با اشکالات فنی به میدان می‌رود.

اکبرپور در پایان گفت: الحاجی گرو از نظر من هنوز فرصت نداشته خودش را نشان بدهد، چون به او در میان ۲ مدافع حریف پاس می‌دهند و مسلماً چاره‌ای جز استپ، حفظ توپ و پاسکاری ندارد. هنوز فضایی و موقعیت گلی به دست نیاورده که خراب کند تا بتوانیم درباره‌اش قضاوت کنیم.

درباره آینده استقلال فقط می‌توان امیدوار بود، اما به شرط تغییرات تاکتیکی و تغییر رویه بازیکنان از رفع تکلیف! برای گذران ۹۰ دقیقه مسابقه، آقای شفر باید با استفاده از تجربه و تبحر خود خیلی زود استقلال را متحول کند و بداند خیلی‌ها آرزو دارند روی نیمکت او بنشینند و از حالا به فکرش هستند و لابی‌های‌شان را هم آغاز کرده‌اند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت نظراتت همه کارشناسانه بود. خدا کنه بشنوند و عمل کنند

    • بدون نام

      شفر دیگه چیزی برای ارائه کردن نداره واقعا این فصل تیم افتضاح بود هم در لیگ و هم در آسیا

    • بدون نام

      همیشه یه مشت لاشخور دور استقلال و پرسپولیس هستند که به خودشون میگن پیشکسوت و ک کارشون زیرآب زنی مربیه به این امید که شاید یکی از دوستانشون مربی بشه و بتونن چند تا نخاله رو جای بازیکن به باشگاه غالب کنند و پول خوبی به جیب بزنند

    • حمید رضا بابایی

      تیمی که بدن سازی درست و حسابی اول فصل رو از دست میده و بازکنهاش رو نشناخته جمع می‌کنه همین میشه ، هر چی بازیکن اسمی رو رفتن خریدند بدون در نظر گرفتن تاکتیک مورد نظر شفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج