۷۸۰۳۸۰
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بروجردی:

آمریکا در جنگ نفتی با ایران شکست خواهد خورد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پیشنهاد آمریکا به هندوستان برای جایگزینی نفت ایران تصریح کرد: آمریکا در جنگ نفتی با جمهوری اسلامی ایران قطعا کم می ‎ آورد و نمی ‎ توانند نفت ایران را با توجه به نیاز بازار جهانی به صفر برساند.

خبرگزاری ایسنا: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امور خارجه نباید در شرایط تحریم سفارتخانه‌های هندوستان و چین را بدون سفیر بگذارد.

علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران با انتقاد از عدم معرفی سفیر ایران در هندوستان و چین اظهار کرد: اشکال اساسی وزارت امور خارجه این است که سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مهمی همچون چین و هندوستان را خالی از سفیر گذاشته است.

وزارت خارجه پیش از اتمام دوره سفرای ایران، در فکر معرفی سفیر بعدی باشد

وی در ادامه انتخاب سفرای ایران در سایر کشورها را از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت امور خارجه دانست و افزود: وزارت امور خارجه پیش از اتمام دوره یک سفیر باید به فکر سفیر بعدی به خصوص در کشورهایی که بسیار برای ما اهمیت دارند، باشد.

بروجردی ادامه داد: در شرایطی که در تحریم به سر می ‎ بریم نباید سفارتخانه‌های خود را به خصوص در کشورهایی که با آنها روابط اقتصادی زیادی داریم خالی بگذاریم از این رو اکنون وزارت امور خارجه باید علاج واقعه را بعد از وقوع هرچه سریع تر انجام دهد.

آمریکا در جنگ نفتی با ایران شکست خواهد خورد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پیشنهاد آمریکا به هندوستان برای جایگزینی نفت ایران تصریح کرد: آمریکا در جنگ نفتی با جمهوری اسلامی ایران قطعا کم می ‎ آورد و نمی ‎ توانند نفت ایران را با توجه به نیاز بازار جهانی به صفر برساند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مشتری خود را در بازار جهانی نفت داشته و راه ‎ های صادرات نفت را نیز بلدیم از این رو آمریکا این آرزو را به گور ‌برد که صادرات نفت ایران را به صفر برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی مسولین همش تو جیب مردم میلولن و دست تو خزانه فرهنگیان و تامین اجتماعی و موسسات مختلف و .... مکنند کجا یادشون به طرح و برنامه و سرمایه گذاری کلان و سفارت چین و هند و ... می افتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فلا که نفت 85 دلار رو رد کرده و بلومبرگ پیشبینی کرده به 140 دلار میرسه.

    • ایرانی

      تورو خدا اینقد شعار ندین. خسته شدیم از شعارهای الکی شما مسئولین...همیشه پیروزیم ولی ملت دارن از گشنگی میمیرن. شما توان اداره کردن یه ضایعاتی رو ندارین چه برسه به مملکت...

    • اسد

      شانس آوردین از سایه سری اصلاح طلبان برجام امضا کردین را مدیون اصلاح طلبانید .که اولش غر می زدید الانم فی اف تی را امضا کنید تا ریالتون قوی بشود

    • اسد

      آره اون بنده خدا را برای همین اعدام نکردید تا نفت را براشما بفروشد.مثل بازار ارز ثانویه پدر ملت را درآوردید وهرچه پول یارانه داده بودید صد برابرش را از خلق الله جمع کردید

    • بدون نام

      من نمیدونم امریکا که همش داره شکست میخوره و هیچ غلطی نمیتونه بکنه اخه چرا حال و روز ما اینه وای بروزی که شکست نخوره و غلطی هم بکنه....

    • بدون نام

      هرچی گفتید برعکس شد

    • سحر صالحی

      به حق صاحب زمان شکست بخوره نابود بشه امریکا

    • بدون نام

      معمولا تو هرچی میگی،برعکس در میاد ها

    • اسد

      شکست خواهد خورد فعلا که چهل ساله ایران شکست خورده شماها که صد سال از امریکا عقب هستید چطور اونا شکست نفتی می خورند بعدش مگه عربستان وکویت مرده اینقدر نفت میدن که ایران بعدا به التماس بیفته .

    • بی نام

      انشالله آمریکا در برابر ایران کم کم ،کم مباره امیدوارم در سال جاری که مردم زیر بار گرانی کالا ومایحتاج عمومی له شده اند در آن زیر آمریکا را ببیند که له دارد میشود و بهتر است دعا کنیم به حق صاحب الزمان آمریکا هم مثل مردم یک هو ؛ له شود

    • بدون نام

      اینم از جوک امسال!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج