۷۸۰۵۱۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بهترین دانشگاه‌های جهان در زمینه «کسب و کار»

رتبه بندی دانشگاه های جهان «کیواس»، بهترین دانشگاه های جهان در زمینه تجزیه و تحلیل کسب و کار، مالی، مدیریت و بازاریابی را معرفی کرد.

خبرگزاری مهر: رتبه بندی جهانی دانشگاه ها کیواس (QS)، بهترین دانشگاه های سال در زمینه تجزیه و تحلیل کسب و کار، مالی، مدیریت و بازاریابی را معرفی کرد.

کارشناسی ارشد تحلیل کسب و کار نیز به رتبه بندی دانشگاه ها اضافه شده است. در این رتبه بندی چهار موضوع بازاریابی، تجزیه و تحلیل کسب و کار، امور مالی و برنامه های مدیریت دانشگاه ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

این رتبه بندی بر مبنای پنج شاخص کلیدی قابلیت اشتغال، کارآفرینی و موفقیت فارغ التحصیلان، بازده سرمایه گذاری، رهبری تفکر و تنوع کلاس و دانشکده تهیه شده است.

در موضوع کارشناسی ارشد تجزیه و تحلیل کسب و کار از میان ۷۴ دانشکده، دانشکده مدیریت موسسه تحقیقاتی ماساچوست (MIT (Sloan) رتبه اول، دانشکده بازرگانی کالج امپریال لندن رتبه دوم و مدرسه کسب و کار McCombs دانشگاه تگزاس رتبه سوم را کسب کرده است.

در موضوع کارشناسی ارشد امور مالی از میان ۱۵۸ دانشکده، مدرسه بازرگانی لندن رتبه اول، کالج مدیریت استراتژیک HEC پاریس رتبه دوم و دانشکده مدیریت موسسه تحقیقاتی ماساچوست (MIT (Sloan)) رتبه سوم را بدست آورده است.

در موضوع کارشناسی ارشد مدیریت از میان ۱۳۵ دانشکده، کالج مدیریت استراتژیک HEC پاریس در رتبه اول، مدرسه بازرگانی لندن در رتبه دوم و دانشکده ESADE دانشگاه رامون لیول بارسلونا در رتبه سوم قرار گرفته اند.

در موضوع کارشناسی ارشد در بازاریابی از میان ۱۳۵ دانشکده، مدرسه کسب و کار کلمبیا در رتبه اول، کالج امپریال لندن در رتبه دوم و کالج مدیریت استراتژیک HEC پاریس در رتبه سوم قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش یک نفر از اساتیدی که توی این دانشگاهها درس خواندن توی ایران تدریس می کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج