جاباما
۷۸۱۰۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبدولی کماکان غایب اردوی تیم ملی!

در حالی که تنها ۲ هفته تا اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان زمان باقی است، سعید عبدولی چهره شاخص کشتی فرنگی ایران کماکان غایب اردوهای تیم ملی است.

ایسنا: اردوی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان فردا(یکشنبه) به پایان می‌رسد و فرنگی‌کاران از ۲۱ مهر ماه آخرین اردوی خود را تا زمان اعزام به رقابت‌های جهانی در خانه کشتی دنبال خواهند کرد.

در رقابت‌های انتخابی وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی که هفته گذشته و با درگیری‌ و حواشی زیادی برگزار شد، سعید عبدولی مقابل یوسف قادریان به برتری رسید و صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی مجارستان شد.

در حالی که تمامی ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر علی اشکانی با جدیت دنبال می‌کنند سعید عبدولی در اردو حاضر نیست و با سایر کشتی‌گیران تمرین نمی‌کند.این کشتی‌گیر پیش از این نیز بیشتر اوقات در اردوهای تیم ملی حاضر نمی‌شد.

البته شنیده شده این کشتی گیر با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی حاضر نشده و بصورت اختصاصی و خارج از اردوی تیم ملی تمرینات خود را طبق نظر علی اشکانی دنبال می‌کند.

قرار است عبدولی از ۲۱ مهر ماه و همزمان با آغاز آخرین اردوی تمرینی تیم ملی تا زمان اعزام به رقابت‌های جهانی ،در اردوی تیم ملی حاضر شود و با سایر کشتی‌گیران تمرین کند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای ۳ تا ۶ آبان ماه در بوداپست برگزار می شود. تیم ایران سال گذشته در مسابقات جهانی پاریس با کسب ۳ مدال برنز سعید عبدولی، حسین نوری و محمد علی گرایی به مقام سوم دنیا رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج